МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Різьба і різьбові вироби1. Поняття про різьбу. D
l= π·d гвинтова лінія Якщо полоску паперу у вигляді прямокутного трикутника з великим катетом довжиною l= π·d і малим катетом висотою Р обмотати навколо циліндра діаметром d , то гіпотенуза трикутника створить на циліндрі гвинтову лінію. Якщо по гвинтовій лінії нарізати канавку, отримаємо гвинтову поверхню, яка називається різьбою. Форма канавки може бути : - трикутник ; - прямокутник ; - трапеція ; - трапеція ; - хвиля .
2. Параметри різьби. Р α
d – зовнішній діаметр зовнішньої різьби ; D – зовнішній діаметр внутрішньої різьби ; d1 – внутрішній діаметр зовнішньої різьби ; D1 – внутрішній діаметр внутрішньої різьби ; d2 – середній діаметр зовнішньої різьби ; D2 – середній діаметр внутрішньої різьби ; Р – крок різьби ; α – кут профілю різьби .
3. Класифікація різьб (за різними ознаками) : 1). За призначенням : - кріпильні різьби (метрична, дюймова) – для роз’єднувальних з’єднань деталей машин ; - кінематичні різьби – для передачі руху (гвинтові домкрати і преси, ходовий гвинт токарного верстата тощо) ; - трубні і арматурні (трубна циліндрична і конічна, метрична конічна) для забезпечення герметичності з’єднань. 2). За формою профілю : - трикутна ;
- трапецеїдальна ;
- прямокутна
- упорнана - кругла . 3). За характером поверхні : - циліндрична ; - конічна.
4). За розташуванням : - зовнішня ; - внутрішня .
5) За числом заходів : - одно вхідні ; - багатовхідні (двовхідні,тривхідні, чотиривхідна).
Хід (Pt) – це величина відносного осьового переміщення гвинта або гайки за один повний оберт.
одновхідна двовхіда
Хід Pt = P·n , де n – число входів.
6). За напрямом гвинтової лінії :
права ліва
7. Умовне зображення різьб На стержні (зовнішня різьба) різьбу зображають: суцільними основними лініями – по зовнішньому діаметру і суцільними тонкими лініями – по внутрішньому діаметру. На видах , паралельних вісі стержня, суцільну тонку лінію проводять на всю довжину різьби. Ця лінія повинна перетинати межу фаски :
В отворі (внутрішня різьба) різьбу на розрізах і перерізах уздовж вісі зображають : суцільними основними лініями – по внутрішньому діаметру і суцільними тонкими лініями – по зовнішньому діаметру. Тонку лінію проводять на всю довжину різьби :
В обох випадках тонка суцільна лінія наноситься на відстані не менше 0,8 мм і не більше кроку різьби від основної лінії.
Невидиму різьбу в отворі на видах зображають штриховими лініями як по зовнішньому, так і по внутрішньому діаметрах :
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|