Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В С А С

А А

? В С ? А В С

 

А-В-С=М

5-1-1=3(л)

Відповідь: 3 літри.

- Чи виникли у вас труднощі, коли ви обирали схему?

 

Фізкультхвилинка

На подвір’ї біля школи

Петрик м’ячик кинув Олі.

Один одному кидали

Діти грались і співали.

Раптом м’ячик швидко зник,

І ніхто знайти не зміг.

 

III. Мотивація учбовою діяльністю. Повідомлення теми та мети уроку.

1. Читання казки вчителем та інсценізування.

Жила – була величина А. Якою вона була, уже ніхто й не пам”ятає: чи тонкою, як дріт, чи рідкою, як вода, чи плоскою, як дошка, чи масивною, як важкий мішок, але була вона не простою, а складеною.

Складалася вона з частин В, С, і D. Добрішої за А не було величини в усьому світі. Попросять у неї частину – вона віддасть: так віддала В, так С подарувала, а тут і D другові знадобилася. Отямилася величина А, а її самої вже й немає, перетворилася вона на іншу, на кругленьку, нульову величину. Ось і казці кінець.

А

           
   
О
 
   
 
 

 

 


- То ж є нульова величина, чи її немає?

- Як її позначити?

- Сьогодні на уроці ми будемо працювати з нульовою величиною. А також будемо вдосконалювати розв’язування задач, застосовуючи переставний закон додавання.

IV. Розв’язування часткової задачі.

1. Розв’язування задачі.

Задача

Першого дня в магазин завезли 4 комп’ютера, другого 2, а третього -3 комп’ютера. Скільки комп’ютерів завезли в магазин за три дні?

 

- Складіть до задачі схему та вираз. Підставте числа і розв’яжіть.

 

?

А В С

 

А+В+С=?

В+А+С=?

С+В+А=?

А+С+В=?

В+С+А=?

С+А+В=?

 

4+2+3=9(к.)

Відповідь: 9 комп’ютерів завезли в магазин за три дні..

 

2. Складання оберненої задачі.

- А як скласти обернену задачу, що для цього потрібно?

- Що нам повинно бути відомо?

- Складіть схему до задачі, вираз. Підставте числа та розв’яжіть її.

О

 

 

С В А

 

О-С-В-А=?

9-4-2-3=0(к.)

Відповідь: 0 комп’ютерів залишилося в магазині.




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Усний рахунок. | Турбінні мішалки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.