МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
В С А СА А ? В С ? А В С
А-В-С=М 5-1-1=3(л) Відповідь: 3 літри. - Чи виникли у вас труднощі, коли ви обирали схему?
Фізкультхвилинка На подвір’ї біля школи Петрик м’ячик кинув Олі. Один одному кидали Діти грались і співали. Раптом м’ячик швидко зник, І ніхто знайти не зміг.
III. Мотивація учбовою діяльністю. Повідомлення теми та мети уроку. 1. Читання казки вчителем та інсценізування. Жила – була величина А. Якою вона була, уже ніхто й не пам”ятає: чи тонкою, як дріт, чи рідкою, як вода, чи плоскою, як дошка, чи масивною, як важкий мішок, але була вона не простою, а складеною. Складалася вона з частин В, С, і D. Добрішої за А не було величини в усьому світі. Попросять у неї частину – вона віддасть: так віддала В, так С подарувала, а тут і D другові знадобилася. Отямилася величина А, а її самої вже й немає, перетворилася вона на іншу, на кругленьку, нульову величину. Ось і казці кінець. А
- То ж є нульова величина, чи її немає? - Як її позначити? - Сьогодні на уроці ми будемо працювати з нульовою величиною. А також будемо вдосконалювати розв’язування задач, застосовуючи переставний закон додавання. IV. Розв’язування часткової задачі. 1. Розв’язування задачі. Задача Першого дня в магазин завезли 4 комп’ютера, другого 2, а третього -3 комп’ютера. Скільки комп’ютерів завезли в магазин за три дні?
- Складіть до задачі схему та вираз. Підставте числа і розв’яжіть.
? А В С
А+В+С=? В+А+С=? С+В+А=? А+С+В=? В+С+А=? С+А+В=?
4+2+3=9(к.) Відповідь: 9 комп’ютерів завезли в магазин за три дні..
2. Складання оберненої задачі. - А як скласти обернену задачу, що для цього потрібно? - Що нам повинно бути відомо? - Складіть схему до задачі, вираз. Підставте числа та розв’яжіть її. О
С В А
О-С-В-А=? 9-4-2-3=0(к.) Відповідь: 0 комп’ютерів залишилося в магазині.
|
|||||||||||||||||||||||||
|