Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Турбінні мішалки

Творче завдання (робота в парах)

- Придумайте по два приклади, щоб у відповіді була нульова величина.

- На яку дію повинні бути у вас приклади?

 

- Чи всім вдалося придумати такі приклади? Чи виникали труднощі при цьому?

V. Рефлексія.

- Що ми сьогодні робили на уроці?

- Чи все вам було зрозуміло?

- Чи змогли б ви навчити когось складати такі приклади?

Потужність, що витрачається турбінними мішалками:

 

, (5.10)

 

де k1 – дослідний коефіцієнт; наводиться в табл. 12 [1];

n – кінематична в'язкість рідини, що перемішується, м2/с;

r – густина рідини, кг/м3;

n – частота обертання ротора, об./с;

d – діаметр турбінної мішалки, м.

Формула справедлива для ламінарної області при

 

; (5.11)

Для турбулентної області при потужність, що витрачається

 

, , (5.12)

 

де k2 – дослідний коефіцієнт.

Потужність турбінних мішалок може розраховуватися за допомогою діаграм [1].

Діаметр турбінних мішалок рекомендується вибирати:

для посудин з D<1,5 м, V<0,75 м3 діаметр мішалки d = (0,5÷0,33)D.

 

Дискові мішалки з лопатками (турбінні)

Мішалка є суцільним диском діаметром d=0,4D, яка має на нижній поверхні 16 радіальних плоских лопаток. Довжина лопатки l=0,35d, висота h = 0,1d. Для судини з чотирма перегородками з t = 0,1D і за умови дотримання розмірів H=D; h=0,1d; b=0,3d; t=0,1D; D=2,5d; l=0,35d при споживана потужність, кВт

 

, (5.13)

де .

Мішалки типу білячого колесу (рис. 5.7)

Такі мішалки застосовуються для змішування рідин з сухим порошком, який дуже погано змочується, для перемішування пастоподібних речовин, у випадках реакції між газом і рідиною.

Споживана потужність при , (5.14) . (5.15)   Співвідношення габаритних розмірів   H=D; b=0,1D; h=0,4D; d=0,25D.
Рис. 5.7. Мішалка типу білячого колесу.

 



Читайте також:

  1. Вибір кількості обертів мішалки
  2. Газотурбінні двигуни
  3. Турбінні повітродувки.




Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В С А С | Кожухотрубні теплообмінники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.