МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Її склад, особливості та видиПромислове підприємство як виробнича система Виробництво – це послідовність дій, завдяки яким ресурси перетворюються на конкретну продукцію, в товари і послуги, тобто виробництво є акт перетворення ресурсів в продукцію. На думку Артура Томпсона і Джона Формбі «всяка діяльність, яка створює вартість, є виробництво». Сучасна наука, як указує польський вчений Р. Мрела, вважає «кожне підприємство системою діяльності, тобто виділеним з суспільно-економічного середовища комплексом елементів (колектив людей, матеріали і фінансові кошти), зв'язаних між собою ланцюгом причинно-наслідкових взаємин і керованих на основі отримуваної і передаваної інформації з метою досягнення кінцевого результату у вигляді певного продукту або стану». Системою називається сукупність елементів, призначених для досягнення певної мети. Елемент системи – це вхідний в її склад об'єкт, який з погляду структури, не підлягає подальшому діленню на частини. Виробнича система – це частина виробничого процесу, що відокремилася в результаті суспільного розподілу праці, здатна самостійно або у взаємодії з іншими аналогічними системами задовольняти ті або інші потреби, потреби за допомогою вироблюваних цією системою товарів і послуг. Підприємство є складною динамічною системою, якій притаманні всі системні ознаки: - подільність (підприємство складається з окремих елементів: цехів, ділянок, робочих місць); - цілісність (підприємство як цілісний комплекс володіє такими властивостями, які відсутні у окремих елементів, що входять в її склад, тобто виробничо-технічною і організаційно-економічною єдністю); - цільова спрямованість (підприємством є сукупність елементів, об'єднаних участю в досягненні загальної мети, вирішенням загальних завдань). У основі виробничої системи лежать 2 поняття: виріб і виробництво (див. рис.1.1). Переробляюча підсистема є основною частиною ВС і здійснює функцію перетворення вхідних витратних ресурсів на вихідні прибуткові результати (товари, послуги). Під час переробки ресурсів відбувається зміна їх форми, внутрішніх властивостей, місць розташування, додається вартість живої і уречевленої праці. На виході процесу виробництва результати переробки можуть бути як позитивними (якість товарів (послуг), прибуток, зайнятість населення), так і негативними (технологічні дефекти, витрати, безробіття). Перетворення вхідних матеріалів на вихідний продукт здійснюється за допомогою технології.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|