Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А. Г. Iванов-Смоленський (1974)

П. К. Анохiн (1970),

Цеси, мають на увазi рiзний пiдхiд до одно-

Багато в чому умовний.

Вчинений злочин.

Ми засобами захисту тощо.

Руху,

Охорони й безпеки,

- поліпшення організації дорожнього

- залучення громадськості до вирішення

завдань колективної й особистої безпе-ки та ін.).

При реалізації другого напряму необхідно здійснювати заходи:

- виховного впливу,

- професійного навчання,

- правової пропаганди,

- медичного характеру,

- забезпечення населення спеціальни-

Значення вивчення особи потерпілого полягає у:

• визначенні кола осіб, які найчастіше ста-

ють жертвами злочинів; вивченні зв’язку між поведінкою потерпілого і злочинця;

___________________________________

• вивченні формуючого впливу поведінки

й особи потенціальної жертви на особу

злочинців;

• розробці профілактичних заходів, спря-

мованих на усунення причин, внаслідок

дії яких особа може опинитися в ролі

жертви;

• більш повному вивченні особи злочинця

й індивідуалізації йому покарання за

Поділ хвороб на:

- психосоматичні та

- соматопсихічні

Згадуючи психологiчнi чи фiзiологiчнi про-

го i того ж явища. Саме ж явище неподiль-не. Отже, у цьому значеннi немає нi соматогенної, нi психогенної хвороби, а є просто хвороба.

____________________________________

Психосоматика (психосоматичні хвороби) - напрям медичної психології, що вивчає розлади внутрішніх органів та систем, які виникають під дією психотравмуючих факторів, а також зв’язки мiж характером психiчного стресового чинника та уражен-ням певних органiв i систем.

153

Термін "психосоматика" був запропонований Heinrot у 1918 році.

Теорія психоаналізу S.Freud передбачала можливість перетворення нереалізованих в силу соціальних обмежень афектів, у симптоми різноманітних захворювань.

Процес такого перетворення отримав назву "конверсія".

Фрейдисти вважали психогенно обумовле-ними такі захворювання:

- бронхіальна астма,

- виразка шлунку,

- жовчнокам’яна хвороба та ін.

___________________________________

Подібні погляди з самого початку сприй-мались у колі науковців досить неодно-значно.

Зокрема, М. І. Аствацатуров (1935) зазначав, що «...психоаналіз своїми спро-бами пояснити все і в той же час зали-шатись непогрішимим на довгі роки дис-кредитував справедливі погляди на мож-ливість виникнення соматичних симпто-мів, як безпосередніх проявів психічних (афективних) переживань».

Iдея цiлiсностi органiзму, проблема зв’язку його iз навколишнiм середовищем давно вивчається вiтчизняною медициною:

В. М. Бехтєрєв (1928),

Е. К. Краснушкін (1936),

В. А. Гіляровський (1947),

А. Д. Зурабашвілі (1970),

та багато інших вчених.

І.М. Сєчєнов заклав основи рефлекторної

теорiї;

____________________________________

I. П. Павлов (1936):

- розробив метод вивчення зв’язкiв орга-нiзму iз навколишнiм середовищем,

- розвинув iдею нервiзму, показавши, яким чином центральна нервова система та її найвищий вiддiл - кора головного мозку «тримає пiд своїм контролем усi явища, якi вiдбуваються в органiзмi»,

- теорiя нервiзму створила пiдгрунтя для вивчення ролi різноманiтних умов життя




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Про зат- | Рювання преморбiдних особливостей осо-

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.