МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
А. Г. Iванов-Смоленський (1974)П. К. Анохiн (1970), Цеси, мають на увазi рiзний пiдхiд до одно- Багато в чому умовний. Вчинений злочин. Ми засобами захисту тощо. Руху, Охорони й безпеки, - поліпшення організації дорожнього - залучення громадськості до вирішення завдань колективної й особистої безпе-ки та ін.). При реалізації другого напряму необхідно здійснювати заходи: - виховного впливу, - професійного навчання, - правової пропаганди, - медичного характеру, - забезпечення населення спеціальни- Значення вивчення особи потерпілого полягає у: • визначенні кола осіб, які найчастіше ста- ють жертвами злочинів; вивченні зв’язку між поведінкою потерпілого і злочинця; ___________________________________ • вивченні формуючого впливу поведінки й особи потенціальної жертви на особу злочинців; • розробці профілактичних заходів, спря- мованих на усунення причин, внаслідок дії яких особа може опинитися в ролі жертви; • більш повному вивченні особи злочинця й індивідуалізації йому покарання за Поділ хвороб на: - психосоматичні та - соматопсихічні Згадуючи психологiчнi чи фiзiологiчнi про- го i того ж явища. Саме ж явище неподiль-не. Отже, у цьому значеннi немає нi соматогенної, нi психогенної хвороби, а є просто хвороба. ____________________________________ Психосоматика (психосоматичні хвороби) - напрям медичної психології, що вивчає розлади внутрішніх органів та систем, які виникають під дією психотравмуючих факторів, а також зв’язки мiж характером психiчного стресового чинника та уражен-ням певних органiв i систем. 153 Термін "психосоматика" був запропонований Heinrot у 1918 році. Теорія психоаналізу S.Freud передбачала можливість перетворення нереалізованих в силу соціальних обмежень афектів, у симптоми різноманітних захворювань. Процес такого перетворення отримав назву "конверсія". Фрейдисти вважали психогенно обумовле-ними такі захворювання: - бронхіальна астма, - виразка шлунку, - жовчнокам’яна хвороба та ін. ___________________________________ Подібні погляди з самого початку сприй-мались у колі науковців досить неодно-значно. Зокрема, М. І. Аствацатуров (1935) зазначав, що «...психоаналіз своїми спро-бами пояснити все і в той же час зали-шатись непогрішимим на довгі роки дис-кредитував справедливі погляди на мож-ливість виникнення соматичних симпто-мів, як безпосередніх проявів психічних (афективних) переживань». Iдея цiлiсностi органiзму, проблема зв’язку його iз навколишнiм середовищем давно вивчається вiтчизняною медициною: В. М. Бехтєрєв (1928), Е. К. Краснушкін (1936), В. А. Гіляровський (1947), А. Д. Зурабашвілі (1970), та багато інших вчених. І.М. Сєчєнов заклав основи рефлекторної теорiї; ____________________________________ I. П. Павлов (1936): - розробив метод вивчення зв’язкiв орга-нiзму iз навколишнiм середовищем, - розвинув iдею нервiзму, показавши, яким чином центральна нервова система та її найвищий вiддiл - кора головного мозку «тримає пiд своїм контролем усi явища, якi вiдбуваються в органiзмi», - теорiя нервiзму створила пiдгрунтя для вивчення ролi різноманiтних умов життя
|
||||||||
|