Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Це не лише

- сприйняття, а й

- запам’ятовування й

- механізми відстроченої реалізації, котрі існують незалежно від вольової сфери пацієнта і діють як

- самостійні психічні феномени.

2.Гіпносугестія є провідною технікою навіювання пацієнтам, котрі знаходяться у

стані гіпнотичного сну.

3. Автогенне тренування, а саме:

- тренування м’язової релаксації,

- самонавіювання і

- самовиховання.

До сугестивних методів може бути відне-сена і емоційно-стресова або імперативна сугестія, котра покладена в основу методу О. Р. Довженка.

Матеріально опосередкована або непряма сугестія – метод плацебо-терапії з викорис-танням індиферентної речовини, якій при-писуються унікальний терапевтичний ефект.

____________________________________

- психагогіка – зміни широкого плану у пацієнта поза його хворобою.

Раціональна психотерапія – використовує логічну здатність пацієнта:

- проводити зіставлення,

- робити висновки,

- доводити їхню обгрунтованість

Етапи раціональної психотерапії:

- пояснення і роз’яснення,

- переконання (корекція:

- когнітивного і

- емоційного компонентів ставлення

пацієнта до хвороби,

- переорієнтація – досягнення стабільних змін в:

- установках хворого та

- в системі цінностей.

3. Психоаналіз – виявлення особливостей переживань і дій людини, зумовлених неусвідомленими мотивами.

Класичний психоаналіз заснований на таких постулатах:

- структура особистості є детермінована внутрішнім конфліктом,

- «вільноплинна» увага аналітика,

- символіка тлумачення сновидінь,

- правило утримання і дотримання терапев-тичних меж,

____________________________________

- опір або протидія перетворенню безсвідо-мих процесів у свідомі,

- перенесення (трансфер) на психоаналіти-ка почуттів, які пацієнт мав до інших зна-чущих людей (особливо в дитинстві),

- у відповідь на перенесення у психолога формується контрперенесення.

За З.Фрейдом термін «аналізування» вклю-чає в себе такі чотири основні процедури:

- конфронтація – пацієнт повинен знайти деталі, котрих він уникає,

- класифікація (прояснення) – чітке фоку-сування значущих деталей,

- інтерпретація – перетворення неусвідом-лених деталей в усвідомлені, при цьому аналітик використовує:

- власне безсвідоме,

- емпатію та

- інтуїцію,

- досвід та

- теоретичні знання.

- ретельне перероблення

Психоаналітична психотерапія – метод психотерапії, споріднений з попереднім, але:

____________________________________

- користуючись інтерпретацією,

- аналізує події актуального (а не минуло-го) життя і

- менше зосереджується на перенесенні

4. Поведінкова (біхевіоральна) психотера-пія:

- тренінговий поведінковий ефект на

- феномені угасання реакції

- орієнтація на навчання

Поведінковий тренінг має такі особливості:

а) постановка мети:

- пацієнт вирішує, якої поведінки він,

перш за все, хотів би позбутися,

- не можна переходити до наступної




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтелект вище норми | Навичок)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.