Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі.

Питання для самоперевірки.

 

1. Що таке компресор?

2. Область застосування компресорів і компресорних станцій.

3. Принцип дії поршневих, ротаційних, центробіжних компресорів, їх схеми.

4. Запишіть формулу продуктивності поршневого і ротаційного компресора і поясніть її.

5. З якою метою застосовують багатоступеневе стиснення повітря в компресорах?

6. По яким ознакам класифікують компресори і компресорні станції?

7. В чому різниця між компресорами з циліндром одинарної дії і подвійної дії?

 

Приклад 3.2.1.Визначити продуктивність поршневого компресора двойної дії, якщо діаметр поршня 0,5 м ; довжина хода поршня 0,8 м ; діаметр штока поршня 0,125 м ; швидкість обертання колінчастого вала 9 с-1 ; тиск при вході 0,08 мПа ; при виході 0,16 мПа ; Vср=0,05.

Розв’язок.

Площа поршня

F==0,196 м2

а площа штока

f==0,012 м2

Об’ємний ККД

hо=1-Vср

де Vср=- відносний об’єм шкідливого простору;

n – показник кривої розширення в шкідливому просторі (при політропному процесі n=1,20 – 1,35);

р1 і р2 – тиск при вході і при виході.

hо=1-0,05=0,91

Коефіцієнт наповнення менше об’ємного ККД на 4¸5%

h=0,91-0,04=0,87

Відповідно продуктивність компресора

Q=(2F-f)×S×n×h=(2×0,196-0,012)×0,8×90×0,87=24 м3/хв

Приклад 3.2.2.На проектуємій компресорніій установці необхідно отримати газ під тиском 0,16 мПа при продуктивності установки Q=0,75 м3/с. Тиск всмоктування 0,08 мПа , показник політропи n=1,35. Визначити витрату потужності на компресор, якщо hмех=0,9 .

Розв’язок.

Nв==50 кВт

 

 

Тема 3.3.Пневматичні двигуни та пневматичні ручні машини.

 

Призначення, класифікація двигунів. Двигуни з вільним переміщенням поршня, поршневі, ротаційні, шестеренні, пневмоциліндри. Їх схеми, принцип дії, несправності, параметри. Параметри повітря, стандарти на повітря, чистоту повітря. Використання стиснутого повітря в промисловості і будівництві. Правила техніки безпеки при експлуатації пневматичних машин і обладнання.

 

Література: (9) c.132-134; (10) с. 109-120 ; (5) с. 125-129.

 


Читайте також:

  1. Відповіді на ситуаційні задачі.
  2. Відповіді на ситуаційні задачі.
  3. Геофізичний контроль за розробкою нафтових і газових родовищ. Задачі. Методи і методика дослідження
  4. Для всіх , та , то він є оптимальним планом транспортної задачі.
  5. За допомогою теорії розмірностей розмірні фізичні величини, що входять в опис фізичного процесу, комбінуються в безрозмiрнi комплекси, які можна розглядати як нові змінні задачі.
  6. Задачі.
  7. Задачі.
  8. Задачі.
  9. Задачі.
  10. Задачі.
  11. Задачі.




Переглядів: 804

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.