МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Карен ХортніТворча сила відповідає за функціональний фіналізм, тобто мету життя людини, визначаючи метод досягнення даної цілі, якій підпорядковується поведінка людини та сприяє розвитку соціального інтересу. Основною детермінантою установок, що супроводять стиль життя є черговість народження дітей в родині. Саме людина здатна створювати власний стиль життя та відповідати за те ким вона стає та як вона поводить себе. Стиль життя формується під впливом творчих здібностей особистості на основі зусиль людини спрямованих на подолання почуття неповноцінності, що зміцнюють почуття переваги. А.Адлер Супер-Я – це система цінностей, норм та етики, що відповідають вимогам суспільства яка складається з двох підсистем: сумління та Его ідеалу. Сумління містить в собі здатність до критичної самооцінки. Его ідеал є заохочувальним аспектом, що формується в результаті схвалення та високої оцінки, що веде індивіда до встановлення стосовно себе високих Я” відповідає за прийняття рішень та керується принципом реальності. “Я” охоплює всі три рівні усвідомлення, як і Супер-Я. Воно – це примітивні інстинкти та вроджені аспекти особистості. Воно є несвідомим та керується принципом задоволення. Рівень несвідомого є вмістилищем примітивних інстинктів, спонукань, емоцій та спогадів, які загрожують свідомості, що були пригнічені та витіснені у несвідоме. Несвідоме практично не доступне до усвідомлення, але в значній мірі визначає дії людини. Рівень передсвідомості містить в собі весь досвід, який не усвідомлюється в даний момент, але може повернутись у свідомість спонтанно або в результаті незначних зусиль. Рівень свідомості складається з відчуттів та переживань, які людина усвідомлює в конкретний момент. Американський психолог В. Джемс один із перших почав розробляти проблему особистості на науковій основі та ввів у психологію поняття “Self”, тобто “Я”, яке посіло центральне місце в його теорії особистості. Він зазначив, що самосвідомість має двобічну будову в якій один її бік виступає об’єктом, що пізнається, тобто особистістю або емпіричним “Я”, а інший бік – суб’єктом, що пізнає, тобто чистим “Я”. В емпіричному “Я”, виділив чотири складові та розташував їх за мірою значимості: духовне Я, матеріальне Я, соціальне Я та фізичне Я. З.Фрейдзапропонував топографічну будову особистісної організації, що складається з трьох рівнів: Три базові структури особистості, які варто розглядати як певні процеси: • Центральним поняттям економної теорії особистості виступає творче “Я”, що уособлює в собі активний принцип людського життя, який наділяє життя змістом та робить людину вільною, здатною до самовизначення особистістю. Читайте також:
|
||||||||
|