Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок № 19

Вправо

Вправо

Вниз

Вправо

поки Справа вільно повтори

поки Справа перешкода

Завдання.Доповни цей алгоритм так, щоб Восьминіжкапройшла і крізь другу стіну з коралів, якщо відомо, що в ній теж є прохід і розташований він вище від першого.

Релаксація.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається , та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший, Повторити тричі

 

V. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць». (ст. 37)

VІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

Підведення підсумків.

- Чи був цікавий урок?

- Що нового дізналися?

VIІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 36-37.

Робочий зошит. Урок 17(№1,2,5)

 

 

Тема. Диски і файли. Програма «Мій комп'ютер».

Мета: 1. Сформувати поняття про електронні носії інформації, дисководи, диски, імена дисків; пояснити поняття файлу.

2. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять;

3. Виховувати інтерес до інформатики.

Обладнання: комп'ютер, робочий зошит, підручник.

Хід уроку

І Організація класу. Повторення правил техніки безпеки за комп’ютером.

Не просто слухаю, а чую.

Не просто дивлюся, а бачу.

Відповідаю та міркую.

Плідно я працюю!

– Діти, ми знаходимось у комп’ютерному класі. Послухайте ситуацію і скажіть, чи правильно вчинив учень.

Учень, забігши в кабінет інформатики, ввімкнув комп’ютер собі і сусіду і, не знаючи, чим треба буде займатися на уроці, почав натискати всі

клавіші.

- Які правила техніки безпеки він порушив?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

- Давайте пригадаємо, що таке операційна система?

- Яка операційна система встановлена на наших ПК?

- Що таке «робочий стіл», «піктограма»?

IV. Оголошення теми і мети уроку.

Тема нашого уроку – «Диски і файли».

Сьогодні на уроці ми: повторимо, що таке інформація та що з нею можна робити, дізнаємося, що використовується для збереження інформації та у якому вигляді вона зберігається на ПК.

1. Робота з підручником. (ст. 38)




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.