МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок № 19Вправо Вправо Вниз Вправо поки Справа вільно повтори поки Справа перешкода Завдання.Доповни цей алгоритм так, щоб Восьминіжкапройшла і крізь другу стіну з коралів, якщо відомо, що в ній теж є прохід і розташований він вище від першого. Релаксація. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається , та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший, Повторити тричі
V. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць». (ст. 37) VІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Підведення підсумків. - Чи був цікавий урок? - Що нового дізналися? VIІ. Домашнє завдання. Підручник с. 36-37. Робочий зошит. Урок 17(№1,2,5)
Тема. Диски і файли. Програма «Мій комп'ютер». Мета: 1. Сформувати поняття про електронні носії інформації, дисководи, диски, імена дисків; пояснити поняття файлу. 2. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; 3. Виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: комп'ютер, робочий зошит, підручник. Хід уроку І Організація класу. Повторення правил техніки безпеки за комп’ютером. Не просто слухаю, а чую. Не просто дивлюся, а бачу. Відповідаю та міркую. Плідно я працюю! – Діти, ми знаходимось у комп’ютерному класі. Послухайте ситуацію і скажіть, чи правильно вчинив учень. Учень, забігши в кабінет інформатики, ввімкнув комп’ютер собі і сусіду і, не знаючи, чим треба буде займатися на уроці, почав натискати всі клавіші. - Які правила техніки безпеки він порушив? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. - Давайте пригадаємо, що таке операційна система? - Яка операційна система встановлена на наших ПК? - Що таке «робочий стіл», «піктограма»? IV. Оголошення теми і мети уроку. Тема нашого уроку – «Диски і файли». Сьогодні на уроці ми: повторимо, що таке інформація та що з нею можна робити, дізнаємося, що використовується для збереження інформації та у якому вигляді вона зберігається на ПК. 1. Робота з підручником. (ст. 38)
|
||||||||
|