МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаУрок № 18 Завдання. Зміни поданий алгоритм так, щоб, виконавши його, Кенгурунакреслив Релаксація. Уявіть, що ви на березі моря. Світить яскраве сонечко. Морська хвилька лоскоче ваші ніжки. Сонячне тепло розливається по всьому вашому тілу. Ти відчуваєш ласкавий подих морського вітерця, чистоту прозорого повітря... Повільно відкриваєте очі. Ви відпочили. V. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 35) VІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Підведення підсумків. - Чи був цікавий урок? - Що нового дізналися? VIІ. Домашнє завдання. Підручник с. 34-35. Робочий зошит. Урок 16(№3,4)
Тема. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка». Мета: 1. Сформувати поняття логічного слідування. 2. Навчити дітей використовувати логічне слідування при складанні циклічних алгоритмів. 3. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам’ять. 4. Виховувати самостійність, цікавість до інформатики. Обладнання: програма «Сходинки», робочий зошит, підручник. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. От і все, дзвенить дзвінок, В гості йде до нас урок. Спішіть, поспішайте, За парти сідайте. - Які правила поведінки у комп'ютерному класі ви знаєте? ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда. - Що таке заперечення? - Як із висловлення утворити заперечення? ІІІ. Вивчення нового матеріалу - Сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке логічне слідування і як воно використовується в алгоритмах. 1. Робота з підручником. (ст. 36) Виконання завдань №3,4 робочого зошита 3. Фізкультхвилинка Щось втомились ми сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки, І зроби чотири скоки. Ось так, ось так, ось так! Плесніть у долоньки раз. За роботу! Все гаразд! ІV Робота з программою «Восьминіжка». Восьминіжкатеж уміє виконувати команди циклу. А умови, які вона може перевіряти, тобі вже відомі. Це ті ж самі умови, які ти використовував у команді якщо. Команда циклу тобі знадобиться, щоб допомогти Восьминіжціпотрапити додому. На шляху Восьминіжки— стіна з коралів, розташована справа від неї. Відомо, то десь у стіні, нижче від Восьминіжки,є прохід. Складемо алгоритм, виконавши який, Восьминіжказнайде цей прохід і пройде крізь нього. повтори Читайте також:
|
||||||||
|