Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Виконання завдань №1,2 робочого зошита

3. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки - раз!

На носках стоїть весь клас.

Два – присіли, знову встали,

Головою похитали.

Нахил вправо, нахил вліво,

Повторили знову вміло.

V. Робота з комп’ютером

Знайди на Робочому столі піктограму Мій комп'ютер,підведи до неї вказівник і двічі клацни ліву кнопку миші.

Відкриється вікно. У ньому ти побачиш піктограми дисків, які єна твоєму комп'ютері.

Підведи вказівник до піктограми диска D: і двічі клацни ліву кнопку миші. У вікні з'являться піктограми папок і файлів, які є на диску D:.

Підведи вказівник до піктограми папки «4 клас»і двічі клацни ліву кнопку миші. Тепер у вікні — піктограми папок і файлів, що у цій папці.

Щоб повернутися до диска D:, знайди у верхній частині екрана рядок з кнопками. Серед них є кнопка Вгору.

Натисни цю кнопку за до­помогою миші, і ти знову побачиш зміст диска D:.

Зверни увагу на те, що файли різного типу (тексти, малюнки, програми, звуки, відео тощо) мають різні піктограми, ха­рактерні саме для файлів цьо­го типу.

Релаксація. Вправи для очей.

Заплющити очі на кілька секунд, сильно напружуючи м’язи очей, потім розплющити їх, розслабляючи м’язи очей. Дихання ритмічне. Повторити 4-5 разів.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць». (ст. 39)

VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

Підведення підсумків.

- Чи був цікавий урок?

- Що нового дізналися?

VIІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 38-39.

Робочий зошит. Урок 18(№3,4)

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок № 19 | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.