Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок 34

Практична робота

Виконання завдань №1,3 робочого зошита

3. Фізкультхвилинка.

Із-за парт ми піднялись,

Всі добряче підтяглись,

Гарно спинки всі прогнули

І про втому геть забули.

Пальці всі в замок закрили

Й стисли їх мерщій щосили.

А тепер присіли – раз!

Фізкультпауза у нас.

Піднялись і пострибали,

Мов сніжинки покружляли.

Сіли рівно – і до праці.

Хай не стомлюються пальці.

IV. Домашнє завдання.

Підручник с. 66.

Робочий зошит. Урок 32(№2,4,5)

 

 

Тема. Узагальнюючий урок. Підсумковий урок за рік. Ми не прощаємось.

Мета:1. Повторити, узагальнити і систематизувати вивчене за курс початкової школи.

2. Розвивати пам'ять та логічне мислення.

3. Виховувати цікавість до вивчення інформатики.

Обладнання.Підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Гра «Закінчи речення»

- Знаходитись від монітора слід на відстані…..

- Клавіші потрібно натискати…..

- Не торкатись незнайомих…..

- Не торкатись…..

- За комп’ютерним столом спину тримати…..

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

- Скільки важить заєць?

- Як ви набрали 6 л води?

- Скільки слив треба взяти, щоб їх маса дорівнювала масі однієї груші?

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань

Перед тобою знайомі запитання. Дай на них правильні відповіді. Не поспішай підглядати у підручник. Спро­буй пригадати.

1. Які можливості текстового редактора?

2. Яке призначення графічного редактора?

3. Що таке команда, і хто може бути її виконавцем?

4. Що таке алгоритм?

5. Що таке цикл? Розгалуження?

6. Що таке Інтернет?

7. Які можливості Інтернету ти знаєш?

8. Які можливості музичного редактора?

9. Що тобі найбільше сподобалося на уроках з курсу «Сходинки до інфор­матики»?

3. Фізкультхвилинка.

Ми всі дружно працювали,

А тепер рівненько стали!

Руки вгору підняли, підтягнулися.

Опустили руки вниз, посміхнулися.

Нахилились вправо, вліво.

Сіли на місця красиво.

IV. Підсумкове оцінювання за ІІ семестр та за рік.

Ось і закінчується навчання в молодшій школі. Ви подорослішали, багато чого навчилися. Попереду п'ятий клас. Ми знову зустрінемося з вами. Будемо разом мандрувати сторінками підручника, вчитися, дізна­ватися нового і цікавого.

V. Домашнє завдання.

Повторити вивчене за 2-4 клас.

 

 




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 33 | Середньому 1 чол. на 1 тис. населення, що в 2 рази

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.