МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання1Для оцінки впливу основних факторів на зміну ФЗП використовують наступні моделі 1.ФЗП = Ч х 3п, де Ч - Середньоспискова чисельність працюючих; 3п - середня з/п одного працюючого. 2. ФЗП = (Р/ПП) х3п, де Р - обсяг реалізації; ПП - продуктивність праці одного працюючого. Розрахунок впливу факторів здійснюють за допомогою методів факторного аналізу. Фактори, які впливають на підвищення ефективності використання коштів на оплату праці: - встановлення оптимальної чисельності персоналу; - раціональне використання робочого часу; - розширення зон обслуговування працюючих; - сумісництво професій, посад, функцій; - впровадження оптимальних систем господарювання.
ІІ. Структурно – логічні схеми.
Рис.1. Структурно-логічна факторна модель зарплати на виробництво продукції.
Рис. 2. Структурно-логічна модель факторного аналізу показників ефективності використання фонду заробітної плати
Рис. 3.Структурно-логічна факторна модель фонду заробітної плати робітників-почасовиків ІІ. Типові завдання та методика їх рішення Бригада виконала акордне завдання за 21 день замість 24 днів по завданню. Відрядний заробіток бригади Sвід= …грн. При виконанні робіт було зекономлено матеріалів на суму Ме = …грн.. (Дані по варіантам дивись таблицю 1) Розрахувати загальну суму заробітка бригади, якщо за умовою преміювання бригада отримає по 0,5% відрядного заробітка за кожний відсоток зменшення нормативного часу та 30% від суми зекономлених матеріалів. Дані для виконання наведнені в табл..1 до завдання 1. Порядок виконання: 1.1 Визначаємо % зниження нормативного часу (Пнч): Пнч= (Т1-Т2):Т1 х100%, де Т1- нормативний час виконання завдання; Т2- час фактичного виконання завдання. 1.2 Визначаємо суму премії бригади (Пр нч) за зменшення нормативного часу: Пр нч = (Sвід х Пнч х 0,5%):100, грн 1.3 Визначаємо суму премії за економію матеріалів(Пр м): Пр м = Ме х 30%,грн. 1.4 Визначаємо загальну суму заробітка бригади: ЗПзаг = Sвід+ Пр нч+ Пр м Таблиця 1
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|