МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Т е с т иРозвитку підприємства Склад та взаємозв’язок розділів плану економічного та соціального
- - - - - - - - - - - - - - - -
1) Процес, що дозволяє керівництву підприємства здійснювати зв’язок і конкретизацію заходів щодо реалізації обраної стратегії розвитку підприємства – це: а) тактичне (оперативне) планування; б) оперативно-календарне планування; в) стратегічне планування. 2) Центральний розділ плану, складає основу для розробки багатьох інших планових показників – це: а) план товарообігу підприємства; б) план поточних витрат підприємства; в) план формування товарних запасів. 3) В плані формування та розвитку матеріально-технічної бази підприємства: а) встановлюються планові завдання щодо обсягу товарообігу; б) поєднуються планові розрахунки, пов’язані з визначенням потреби підприємства у персоналі; в) узагальнюються розрахунки, пов’язані з визначенням необхідного обсягу і складу основних фондів підприємства. 4) Узагальнюються намічені заходи щодо удосконалення соціально-демографічної структури колективу в : а) плані одержання і використання прибутку; б) плані соціального розвитку колективу; в) балансовому плані. 5) В плані товарного забезпечення обігу підприємства: а) визначається розмір і рівень товарних запасів; б) установлюються планові завдання щодо розміру товарообігу; в) визначається загальний обсяг і асортиментна структура закупівлі товарних ресурсів. 6) Тактичні плани підприємства розрізняються за такою ознакою: а) за рівнями управління підприємства; б) за функціональним напрямками діяльності; в) за методами обгрунтування. 7) Орієнтація на обрану стратегію та створення умов для її реалізації - це: а) основне завдання тактичного планування; б) основна мета тактичного планування; в) основний принцип здійснення тактичного планування. 8) Фінансовий план підприємства поєднує: а) план поточних витрат та план доходів підприємства; б) план використання фінансових ресурсів та план руху коштів; в) план соціального розвитку колективу. 9) План, який розробляється з метою контролю за станом поточної платоспроможності підприємства - це: а) балансовий план підприємства; б) план руху коштів підприємства; в) план залучення позикових джерел.. 10)Балансовий план: а) узагальнює обсяги і терміни одержання власних та позикових фінансових ресурсів; б) узагальнює проведені вище розрахунки та оцінює розміри, склад, структуру ак тивів і пасивів на кінець планового періоду; в) розробляється з метою контролю за станом поточної платоспроможності підприємства.
|
||||||||||||||||||||||||||
|