МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Т е с т иПитання ДЛЯ самоконтролю знань 1. Сформулюйте основні риси конкурентоспроможності підприємства. 2. Які основні фактори визначають конкурентоспроможність. 3. Назвіть чинникі що впливають на якість задоволення споживчого попиту. 4. Охарактеризуйте узагальнюючі показники ефективності підприємства. 5. Дайте характеристику чинникам, які впливають на ресурсний потенціал підприємства. 6. Розкрийте сутність кожного етапу оцінки конкурентоспроможноті підприємства. 7. Сформулюйте критерії та напрямки конкурентоспроможності підприємства. 8. Назвіть методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. 9. Дайте характеристику методу різниць та методу рангів. 10. Розкрийте сутність методу балів та методу “еталону”.
1. Першим етапом оцінки конкурентноздатності конкретного підприємства є: а) формування системи оціночних показників; б) визначення кола підприємства-конкурентів; в) збір інформації щодо діяльності підприємств-конкурентів.
2. Якість задоволення споживчого попиту, ефективність функціонування господарчої системи, ресурсний потенціал – це: а) основні риси конкурентоспроможності; б) основні фактори які визначають конкурентоспроможність; в)етапи життєвого циклу конкурентної переваги.
3. До узагальнюючих показників ефективності відносяться: а) темпи росту товарообігу; б) організація товарозабезпечення; в) рентабельність капіталу.
4. Такі чинники як: обсяг та структура товарообігу, конкурентоспроможність реалізованих товарів, якість торговельного обслуговування відносяться до: а) ефективності функціонування господарчої системи; б) ресурсного потенціалу; в) якості задоволення споживчого попиту.
5. На ефективність господарчої системи впливають: а) ефективність використання матеріально-технічної бази; б) форми та методи торгівлі; в) ефективність укладання угод на закупівлю товарів.
6. На третьому етапі конкурентоспроможності: а) визначають коло підприємств-конкурентів; б) обробляють інформацію необхідну для оцінки конкурентоспроможності; в) формують перелік основних критеріїв і показників оцінки конкурентоспроможності.
7. Ефективність укладання угод на закупівлю товарів в першу чергу впливає на: а) якість задоволення споживчого попиту; б) ефективність функціонування господарюючої системи; в) ресурсний потенціал підприємства.
8. До методів оцінки конкурентноздатності підприємства відноситься: а) метод розходжень; б) метод техніко-економічних розрахунків; в) експертний метод.
9. Такі критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства як: обсяг та склад товарообігу, стан торговельної мережі, обсяг надходження товарів відносяться до: а) торгово-виробничого напрямку діяльності; б) фінансового напрямку діяльності; в) не мають відношення до даної теми.
10. Сутність методу різниць полягає у: а) визначенні узагальнюючої кількісної оцінки стану підприємства в конкурентній боротьбі; б) визначенні переваг та недоліків підприємства за окремими показниками, що порівнюється; в) використані для наочного відображення зон конкурентних переваг та недоліків підприємства. СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ № 4
|
||||||||
|