МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Повна економічна Оперативно-господарськаПлан ЛЕКЦІЯ № 1 План семінарського заняття План семінарського заняття
1. Необхідність планування діяльності підприємства.
2. Принципи та методи планування.
3. Види планів, їх характеристика. Питання для самоконтролю - Головна мета планування діяльності підприємства; - Переваги та недоліки планування підприємства; - Причини обмеження можливості планування на підприємстві; - Характеристика методів планування; - Характеристика етапів планування; - Признаки групування планів підприємства. - Вихідна інформація необхідна для розробки планів - Показники розвитку підприємства.
Рекомендована література
1.Шваб Л.І. Економіка підприємства с.303-322. 2.Фролова Л.В. Планування діяльності підприємства с.3-26.
Тема: “Стратегія діяльності підприємства”
1. Порядок формування стратегічних цілей та їх класифікація.
2. Характеристика взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем в різних економічних системах. 3. Сутність,основні риси та фактори, що визначають конкурентноспроможність підприємства. 4. Основні завдання та принципи тактичного планування. Питання для самоконтролю
- Класифікація цілей підприємства. - Класифікація можливих стратегій підприємства. - Послідовність оцінки конкурентоспроможності. - Система показників оцінки конкурентоспроможності. - Характеристика принципів тактичного планування. - Склад та взаємозв’язок розділів плану економічного та соціального розвитку підприємства.
Рекомендована література
1. Мазаракі А.А. Економіка торгівельного підприємства с.44-61, с.67-93. 2. Шваб Л.І. Економіка підприємства с. 340-361.
ТЕМА «ПІДПРИЄМСТВО ЯК СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ»
1. Поняття та головні ознаки підприємства. 2. Особливості функціонування підприємства в різних економічних системах. 3. Основні вимоги щодо діяльності підприємства в сучасних умовах.
Відповідно до Господарського Кодексу України підприємство є самостійним статутним суб'єктом, що господарює, й володіє правами юридичної особи і виконує виробничу, науково-дослідну і комерційну діяльність з метою одержання відповідного прибутку (мал. 1) Питання про сутність і зміст поняття «підприємство» варто розглядати з різних сторін: а) організаційно-економічної: Щоб почати свою справу, чи то виробництво товарів, їх транспортування, реалізацію чи те й інше, підприємець (приватний чи колективний), повинен, - по-перше, мати у своєму розпорядженні певні ресурси (матеріал, грошовими, труд-ми); - по-друге, ці ресурси повинні бути відповідним чином об'єднані і приведені в рух для виконання поставленої мети. Отже, з організаційно-економічної точки зору підприємство являє собою сукупність матеріальних, трудових і фінансових засобів, належним чином організованих для виробництва продукції, виконання інших робіт з метою задоволення потреб ринку, одержання прибутку. Чи, іншими словами, підприємство - це господарюючий суб'єкт, метою і завданнями якого є підприємницька діяльність; б) правовий: Дуже важливим моментом є також питання про право підприємства приймати рішення з усіх видів і результатів своєї діяльності і нести відповідальність за свої дії. З цієї (правовий) точки зору підприємство виступає як самостійний суб'єкт ринку, що господарює. Воно, як господарський суб'єкт, повинне мати самостійність. У противному випадку це буде вже не підприємство, а господарська одиниця. При цьому треба зазначити, що самостійність підприємства може бути двоякою:
в) місця і ролі підприємства в системі суспільного виробництва. Саме підприємства виробляють, транспортують, реалізують товари, здійснюють інші види підприємницької діяльності, необхідні для ринку і суспільства. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|