Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок 27 . У музичному театрі. Балет.

Підсумок уроку.

Слухання Петро Чайковського «Лускунчик», фрагменти а балету: «Вальс снігових пластівців», «Вальс квітів», сцена битви Лускунчика з мишами.

Що виникає в уяві під час сприймання цієї музики?

Які почуття охоплюють?

Порівняйте характер та настрій «Вальсу снігових пластівців» та «Вальс квітів».

Що в них є споріднене? Чим вони відрізняються?

Як композитор підкреслює казковість подій і національні особливосте танців гостей на балу в казковому місті солодощів?

Слухання пісні «Школярі школярики»сл.О.Вратарьова, муз.О.Злотник

1.На підвіконні в класі квіти,

Навпроти — Гоголя портрет.

А ми блукаємо по світу

Через мережу Інтернет

Якби не вчилися у школі,

Ніколи б не почули ми

Про теорему Піфагора

І про частинки «не» і «ні».

Приспів:

Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...

По законах фізики – зимно край вікна.

Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...

По законах лірики – круглий рік весна!

 

2.Але найкращий час у школі,

Це добре знає кожен клас,

Коли співа веселий дзвоник

І на перерву кличе нас.

У всіх такі цікаві теми –

Про макіяж і Брітні Спірс.

І тільки мій рудий Ромео

Про мене знов складає вірш.

 

Дата:

Мета:

Вступ. Сольні танці називаються у балеті варіаціями.Подібно до зперної арії, балетна варіація немов малює портрет героя, допомагає зрозуміти його характер.

Часто головні дійові особи балету танцюють удвох. Їхній дует називається па – де - де.

Крім солістів, у балеті бере участь і велика група артистів, яка називається кардабалет. Роль кордебалету аналогічна ролі хору в опері. Танці кордебалету відтіняють основну дію, вно­сять різноманітність у сюжет.

Пригадайте чарівну казку Шарля Перро «Попелюшка». Вона привертала увагу бага­тьох композиторів. Сергій Про­коф'єв вирішив написати балет спеціально для знаменитої ба­лерини Галини Уланової.

«Попелюшка» — це класич­ний балет, що продовжує тра­диції казкового спектаклю з великою кількістю варіацій, побудованих на чарівних мело­діях вальсів.

Слухання Сергій Прокоф'єв, фрагменти з балету «Попелюшка».

Якими музичними засобами створюються характери головних героїв балету?

Сергій Сергійович Прокоф'єв (1691—1953)— геній XX століття, що вплинув на розвиток світової музики. С. С. Прокоф'єв був автором музичних творів у найрізноманітніших жанрах: 8 опер, 7 балетів, 7 симфоній та багатьох камерно-інструментальних творів, а також музики до кінофільмів.

Народився композитор в Україні, у маєтку Сонцівці Катеринослав­ської губернії (нині село Красне на Донеччині). Тут пройшло його дитинство, наповнене любов'ю до музики: у п'ятирічному віці він написав свою першу п'єску, а згодом — першу оперу.

Світ балетного театру увійшов у його життя ще в ранньому дитинстві. У вісім років мати привела Сергія на балет «Спляча красуня» П. Чайковського, і ця вистава на все життя залишила слід у його душі.

У віці 13 років вступив до Петербурзької консерваторії, яку закінчив як композитор, а пізніше і як піа­ніст зі своїм Першим концертом для фортепіано з оркестром, отримавши найвищу оцінку та гран-прі — рояль.

Сергій Сергійович залишив багату спадщину. Серед найпо- пулярніших його творів — бале- ти «Ромео і Джульетта» та «По­пелюшка», симфонічна казка «Петрик і вовк», опера «Війна і мир».

До речі, на честь композитора названо міжнародний аеропорт у Донецьку.

 

Виконання пісні «Школярі-школярики»сл. О.Вратарьова, муз. О.Злотник

 

Пофантазуйте. Вам доручили створити сучасний балет. Який твір з художньої літератури ви оберете для літературної основи сюжету?

Якими хореографічними засобами передасте боротьбу Добра зі Злом?

За допомогою ілюстрацій, уміщених у підручнику, а також інших матеріалів, підготуйте повідомлення про творчий шлях одного з видатних майстрів балету.


Читайте також:

  1. Російський балет. Видатні балетмейстери і танцівники.
  2. Урок 25. У музичному театрі. Опера.
  3. Урок 26. У музичному театрі. Балет.




Переглядів: 1836

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 26. У музичному театрі. Балет. | Слухання Скотт Джоплін, «Регтайм».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.