Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок 27 . У музичному театрі. Балет.

Підсумок уроку.

Слухання Петро Чайковського «Лускунчик», фрагменти а балету: «Вальс снігових пластівців», «Вальс квітів», сцена битви Лускунчика з мишами.

Що виникає в уяві під час сприймання цієї музики?

Які почуття охоплюють?

Порівняйте характер та настрій «Вальсу снігових пластівців» та «Вальс квітів».

Що в них є споріднене? Чим вони відрізняються?

Як композитор підкреслює казковість подій і національні особливосте танців гостей на балу в казковому місті солодощів?

Слухання пісні «Школярі школярики»сл.О.Вратарьова, муз.О.Злотник

1.На підвіконні в класі квіти,

Навпроти — Гоголя портрет.

А ми блукаємо по світу

Через мережу Інтернет

Якби не вчилися у школі,

Ніколи б не почули ми

Про теорему Піфагора

І про частинки «не» і «ні».

Приспів:

Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...

По законах фізики – зимно край вікна.

Школярі-школярики, очі, як ліхтарики...

По законах лірики – круглий рік весна!

 

2.Але найкращий час у школі,

Це добре знає кожен клас,

Коли співа веселий дзвоник

І на перерву кличе нас.

У всіх такі цікаві теми –

Про макіяж і Брітні Спірс.

І тільки мій рудий Ромео

Про мене знов складає вірш.

 

Дата:

Мета:

Вступ. Сольні танці називаються у балеті варіаціями.Подібно до зперної арії, балетна варіація немов малює портрет героя, допомагає зрозуміти його характер.

Часто головні дійові особи балету танцюють удвох. Їхній дует називається па – де - де.

Крім солістів, у балеті бере участь і велика група артистів, яка називається кардабалет. Роль кордебалету аналогічна ролі хору в опері. Танці кордебалету відтіняють основну дію, вно­сять різноманітність у сюжет.

Пригадайте чарівну казку Шарля Перро «Попелюшка». Вона привертала увагу бага­тьох композиторів. Сергій Про­коф'єв вирішив написати балет спеціально для знаменитої ба­лерини Галини Уланової.

«Попелюшка» — це класич­ний балет, що продовжує тра­диції казкового спектаклю з великою кількістю варіацій, побудованих на чарівних мело­діях вальсів.

Слухання Сергій Прокоф'єв, фрагменти з балету «Попелюшка».

Якими музичними засобами створюються характери головних героїв балету?

Сергій Сергійович Прокоф'єв (1691—1953)— геній XX століття, що вплинув на розвиток світової музики. С. С. Прокоф'єв був автором музичних творів у найрізноманітніших жанрах: 8 опер, 7 балетів, 7 симфоній та багатьох камерно-інструментальних творів, а також музики до кінофільмів.

Народився композитор в Україні, у маєтку Сонцівці Катеринослав­ської губернії (нині село Красне на Донеччині). Тут пройшло його дитинство, наповнене любов'ю до музики: у п'ятирічному віці він написав свою першу п'єску, а згодом — першу оперу.

Світ балетного театру увійшов у його життя ще в ранньому дитинстві. У вісім років мати привела Сергія на балет «Спляча красуня» П. Чайковського, і ця вистава на все життя залишила слід у його душі.

У віці 13 років вступив до Петербурзької консерваторії, яку закінчив як композитор, а пізніше і як піа­ніст зі своїм Першим концертом для фортепіано з оркестром, отримавши найвищу оцінку та гран-прі — рояль.

Сергій Сергійович залишив багату спадщину. Серед найпо- пулярніших його творів — бале- ти «Ромео і Джульетта» та «По­пелюшка», симфонічна казка «Петрик і вовк», опера «Війна і мир».

До речі, на честь композитора названо міжнародний аеропорт у Донецьку.

 

Виконання пісні «Школярі-школярики»сл. О.Вратарьова, муз. О.Злотник

 

Пофантазуйте. Вам доручили створити сучасний балет. Який твір з художньої літератури ви оберете для літературної основи сюжету?

Якими хореографічними засобами передасте боротьбу Добра зі Злом?

За допомогою ілюстрацій, уміщених у підручнику, а також інших матеріалів, підготуйте повідомлення про творчий шлях одного з видатних майстрів балету.


Читайте також:

  1. Російський балет. Видатні балетмейстери і танцівники.
  2. Урок 25. У музичному театрі. Опера.
  3. Урок 26. У музичному театрі. Балет.




Переглядів: 1732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 26. У музичному театрі. Балет. | Слухання Скотт Джоплін, «Регтайм».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.