З 100 відібраних фактів зазвичай використовується лише 15. Якщо більше, то це вже надлишок. При підготовці торгових агентів учням надається якомога більше інформації про предмет комерції для того, аби вміти пояснити незрозумілі для покупців речі і забезпечити наповнення інформаційного вакууму. По друге, ці знання корисні більше продавцю, аніж покупцю, тому що вони вселяють впевненість в того, хто пропонує товар, надає додатковий заряд енергії для успішного комерційного рейду.
Приклад з життя журналістки, якій було доручено написати статтю про трансатлантичний кабель. Збір інформації збільшив актив журналістки, який може дозволить написати змістовну та цікаву статтю.
Для того, щоб вважати виступ успішним, необхідно по дорозі додому лаяти себе за те, що ви щось забули, якийсь факт (вислів) не сказали слухачам. Такий стан справ говорить лише про те, що у вас було досить матеріалу для того, аби надлишок матеріалу робив виступ успішним.
РЕЗЮМЕ:
- оратор має бути буквально зануреним в тему, знати більше аніж досить для того, аби бути переконливим. Гарно підготовлена промова – на 9/10 виголошена!
- підготовка – це процес підбору, компонування ідей (власних та залучених) з тим, щоб вишліфувати їх у власну позицію з того чи іншого проводу.
- за півгодини виступ навряд чи підготуєш, особливо без досвіду. Виступ має визріти.
- збирайте інформацію всюди, фіксуйте все, що вам здається цікавим з приводу теми виступу.
- збирайте більше матеріалу, аніж можете використати.
- запас знань має бути повним. Це краще, аніж бути незрозумілим через брак інформації.
Успіхів! Головне – не боятись виносити свої думки на публіку. Але лише за умови достатньої підготовки теми. Робіть так, якщо хочете бути успішними!