МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Туалет актераТемпо-ритм вистави Сценична дія Наскрізна дія Надзавдання Режисура Запропоновані обставини Переживання ролі Партитура вистави Метод фізичних і словесних дій Метод фізичних дій - в системі Станіславського - метод роботи режисера над виставою и актора над роллю. Метод фізичних дій дозволяє встановити органічну єдність між життєвою природою актора і його поведінкою на сцені в якості персонажа п’єси. Партитура вистави - в системі Станиславского – сукупність ліній поведінки діючих осіб вистави. Переживання ролі - в акторському мистецтві – здатність актора при кожному виконанні ролі переживати почуття і думки зображуваного персонажа як свої власні. Переживання являеться творчою основою системи Станиславського. Запропоновані обставини - обставини життя діючої особи, запропоновані автором, знайдені режисером і створені уявою актора. Запропоновані обставини спонукають актора здійснювати певні дії, що втілюють образ Режисура – за Станіславським – мистецтво створення вистави на основі творчості самих акторів, які об’єднані спільністю ідейного задуму. Станіславський виходив з того, що у актора повинно з’явитися власне відчуття ролі. Для цього актор повинен поринути в обставини життя п’єси. Надзавдання - в системі Станіславского – головна ідейна задача, заради якої створюється п’єса, акторський образ и весь спектакль. Ідея в сценічній творчості розкривається в діях і вчинках, які в своїй сукупності складають наскрізну дію вистави. В методиці Станіславського весь процес роботи над п’єсою і роллю націлений на осягнення надзавдання і наскрізної дії вистави і кожної з діючих осіб. Наскрізна дія - в системі Станіславського – головна лінія драматургічного розвитку п’єси, обумовлена ідеєю п’єси і творчим задумом драматурга. Правильне розуміння наскрізної дії допомагає режисеру і акторам досягти послідовного, цілеспрямованого розкриття ідейного змісту ролі і п’єси в цілому. Сценічна дія - в системі Станіславського - головний виражальний засіб актора і основний матеріал мистецтва. Сценічна дія являє собою органічний процес, який здійснюється за участю елементів творчості актора. Темпо-ритм вистави - за К.С.Станіславським - синтез темпу и ритму вистави; зростання чи спад, прискорення чи уповільнення, спокійний хід чи бурхливий розвиток сценічної дії. Туалет актера - в системі Станіславського - регулярна система тренувань творчих елементів, спрямована на удосконалення артистичної техніки, художньої майстерності. Считается, что овладение творческими элементами приводить Читайте також:
|
||||||||
|