Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Туалет актера

Темпо-ритм вистави

Сценична дія

Наскрізна дія

Надзавдання

Режисура

Запропоновані обставини

Переживання ролі

Партитура вистави

Метод фізичних і словесних дій

Метод фізичних дій - в системі Станіславського - метод роботи режисера над виставою и актора над роллю.

Метод фізичних дій дозволяє встановити органічну єдність між життєвою природою актора і його поведінкою на сцені в якості персонажа п’єси.

Партитура вистави - в системі Станиславского – сукупність ліній поведінки діючих осіб вистави.

Переживання ролі - в акторському мистецтві – здатність актора при кожному виконанні ролі переживати почуття і думки зображуваного персонажа як свої власні. Переживання являеться творчою основою системи Станиславського.

Запропоновані обставини - обставини життя діючої особи, запропоновані автором, знайдені режисером і створені уявою актора.

Запропоновані обставини спонукають актора здійснювати певні дії, що втілюють образ

Режисура – за Станіславським – мистецтво створення вистави на основі творчості самих акторів, які об’єднані спільністю ідейного задуму.

Станіславський виходив з того, що у актора повинно з’явитися власне відчуття ролі. Для цього актор повинен поринути в обставини життя п’єси.

Надзавдання - в системі Станіславского – головна ідейна задача, заради якої створюється п’єса, акторський образ и весь спектакль. Ідея в сценічній творчості розкривається в діях і вчинках, які в своїй сукупності складають наскрізну дію вистави.

В методиці Станіславського весь процес роботи над п’єсою і роллю націлений на осягнення надзавдання і наскрізної дії вистави і кожної з діючих осіб.

Наскрізна дія - в системі Станіславського – головна лінія драматургічного розвитку п’єси, обумовлена ідеєю п’єси і творчим задумом драматурга. Правильне розуміння наскрізної дії допомагає режисеру і акторам досягти послідовного, цілеспрямованого розкриття ідейного змісту ролі і п’єси в цілому.

Сценічна дія - в системі Станіславського - головний виражальний засіб актора і основний матеріал мистецтва.

Сценічна дія являє собою органічний процес, який здійснюється за участю елементів творчості актора.

Темпо-ритм вистави - за К.С.Станіславським - синтез темпу и ритму вистави; зростання чи спад, прискорення чи уповільнення, спокійний хід чи бурхливий розвиток сценічної дії.

Туалет актера - в системі Станіславського - регулярна система тренувань творчих елементів, спрямована на удосконалення артистичної техніки, художньої майстерності.

Считается, что овладение творческими элементами приводить
- до реальності здійснюваного на сцені дійства;
- до створення нормального творчого самопочуття у запропонованих обставинах.


Читайте також:

  1. В рамках святкування Всесвітнього Дня Туалету (19 листопада 2013р.) Музей Історії Туалету оголошує конкурс робіт молодих художників та скульпторів
  2. Установите соответствие между типом телосложения и типом характера




Переглядів: 3397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мова художнього твору. | Слайд 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.