МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
Слайд 1Лекція 1. План покращення діяльності підприємства. Відданість справі реструктуризації. Вступ до реструктуризації.
Україна була одним із найбільш активних промислових регіонів світу. Зараз багато міст, які колись були зростаючими промисловими центрами, занепадають. Закриваються підприємства. Навкруги багато занедбаних споруд. Зростає рівень безробіття. Так не повинно бути. Всупереч розповсюдженому міфу, існують українські підприємства, які є конкурентоспроможними, які освоїли засади діяльності вільного ринку і зараз процвітають. Ці компанії досягли успіху не завдяки особливим пільгам з боку уряду і не завдяки втручанню іноземних інвесторів. Їх успіх обумовлений звичайним здоровим глуздом: аналізом своєї діяльності, розробкою практичних рішень та втіленням цих рішень недорогими засобами. Коротше кажучи, ці підприємства здійснили реструктуризацію. Цей матеріал про зміни, обумовлені вимогами ринку, надасть вам точні методики, які використовувалися багатьма українськими підприємствами для проведення успішної реструктуризації. Далі на цьому компакт-диску Ви знайдете приклади діяльності цих компаній, розповіді про те, як вони втілювали свої ідеї і якими були результати. Проте даний матеріал не про те, що треба робити на Вашому підприємстві. Це вирішувати Вам. Даний матеріал грунтується на практичному досвіді, вказівки, що він містить, пасують не до всіх умов. Використовувати ці поради чи ні - залежить від Вас самих. Якщо ідеї зацікавлять Вас, Ви зможете експериментувати з ними. Після майже десяти років падіння виробництва, збільшення заборгованості по зарплаті та зростаючої залежності від бартеру в Україні зараз є загальне розуміння того, що підприємства не зможуть вижити, не змінивши методів своєї діяльності. Більшість генеральних директорів свідомі того, що вони більш не можуть покладатися на державу, аби врятувати свої заводи та фабрики. Постає питання: Хто може це зробити? Сьогоденна реальність така, що для поліпшення справ більшість українських підприємств має покладатися лише на себе. Усвідомлення цього є процесом тяжким і болісним, але це перший крок на шляху до економічного оновлення. Під час дослідження українських підприємств, проведеного Проектом "Реструктуризація українських підприємств", респондентам було запропоновано визначити їх головні пріоритети щодо реструктуризації. Різниця у відповідях представників підприємств, де проходила реструктуризація, та тих, де вона ще не почалася, була значною, що і показано на відповідному слайді. На підприємствах, де ще не починали реструктуризації, вважають, що головною рушійною силою перетворень мають бути зовнішні джерела, як, наприклад, іноземний партнер або інвестиційний капітал. У певному сенсі такі підприємства визнають, що найважливіші елементи досягнення успіху у їх діяльності від них не залежать, тобто вони не здатні провести зміни і їм потрібен "лицар на білому коні", який їх врятує. Інший набір пріоритетів у підприємств, які вже започаткували реструктуризацію. На відміну від своїх колег, які очікують допомоги ззовні, колективи цих підприємств зосереджують увагу на своїх внутрішніх проблемах (таких як, аналіз витрат або створення відділу маркетингу) і роблять менший наголос на зовнішній фінансовій допомозі. Коротше кажучи, зосереджуючи увагу на тому, що вони можуть зробити самі і для самих себе, українські підприємства успішно реструктуризуються. І роблять вони це без будь-чиєї фінансової допомоги. Реструктуризація є складним процесом, який потребує багато часу та повної самовіддачі, Але досвід свідчить, що вона можлива і того варта. На цьому компакт-диску записано матеріал про ринкові зміни, в якому наведені ідеї щодо реструктуризації. Ці ідеї були випробувані в Україні та принесли практичні результати. Переконайтесь в цьому, натиснувши кнопку "Історії успіху" у нижній частині екрану. Історії успіху, про які йдеться, свідчать, що українські підприємства можуть контролювати своє бізнес-середовище, що вони можуть досягти справжніх, відчутних результатів. Успіхи, про які розповідається у цих історіях, були досягнуті спільними зусиллями, щоденною копіткою працею. Переваги, отримані в результаті проведених змін, очевидні: про це досить запитати робітників, яким сплачено борги по зарплаті, або тих, хто вперше за кілька останніх зим працював у цеху, що опалюється. Хоча одноразові, надзвичайні заходи можуть на короткий час поліпшити конкурентоспроможність підприємства, по-справжньому успішна реструктуризація є тривалим процесом. Дійсно, в той час як багато українських підприємств поволі поліпшують свої показники, їх конкуренти йдуть вперед більш стрімко. Тому за мету слід ставити спочатку виконання ступеневих змін задля набуття конкурентоспроможності, а потім перехід до активних, швидких заходів щодо поліпшення діяльності. Ступеневі зміни проілюстровано на слайді. Вертикальна вісь відображає конкурентоспроможність. Чим вище ця лінія, тим вища конкурентоспроможність. Горизонтальна вісь - це час. Кольорова зона показує зону конкуренції, поза цією зоною підприємство є неконкурентоспроможним. Межа цієї зони йде вгору, що означає: якщо навіть підприємство є конкурентноспроможним зараз, то необхідно продовжувати вдосконалюватись, аби залишитись конкурентоспроможним у майбутньому. Конкуренти постійно поліпшують свої показники, і метою будь-якого підприємства є забезпечення більш високих, ніж у конкурентів, темпів покращення на своєму підприємстві. Зараз більшість українських підприємств перебувають нижче зони конкурентоспроможності. І хоча відбуваються позитивні зміни, їх нинішні темпи не дають змоги увійти до цієї зони. Потрібне запровадження ступеневих змін, завдяки яким можна дістатися до зони конкурентоспроможності і лишатися там, проводячи прискорене вдосконалення діяльності. Метою даного матеріалу є допомогти вам у виконанні таких ступеневих змін. Необхідно буде наполегливо попрацювати і повністю присвятити себе цій справі, але результатом таких зусиль буде те, чого бажає кожне українське підприємство: зростання і впевненість, здатність платити своїм робітникам та створювати економічну вигоду для своїх акціонерів. Цей Вступ є першою з семи частин, які містяться на даному компакт-диску. Шість частин цього матеріалу присвячені важливим питанням, які будуть актуальними для вас та вашого підприємства. У матеріалі містяться ідеї, а також приклади втілення цих ідей в Україні та досягнутих результатів. Підсумковий короткий виклад, що забезпечить практичний підхід до запровадження ідей подано у розділі, де йдеться про план вдосконалення діяльності. Вищезазначені шість розділів включають: - Відданість справі реструктуризації: Що необхідно для реструктуризації і чи здатне ваше підприємство це зробити? - Стратегія: Основна компетенція вашого підприємства? Ваші головні ринки та види продукції? Ваше стратегічне завдання та ваші цілі? - Маркетинг: Як ви нарощуєте обсяги збуту? Яку увагу ви приділяєте таким поняттям, як Продукт, Місце, Реклама, Ціноутворення? - Фінансовий контроль: Як ви збільшуєте грошові кошти, зменшуєте витрати та підвищуєте прибутковість? - Діяльність та організаційна структура: Як ви оптимізуєте організаційну структуру підприємства? Як ви проводите зміни? - План вдосконалення діяльності: Короткий виклад ваших зобов’язань щодо проведення змін на підприємстві. На цьому компакт-диску розглянуто й інші аспекти даної теми. Для ознайомлення з ними необхідно повернутися до головної сторінки та натиснути кнопку "Tour". Реструктуризація не є якимось таємничим та дорогим процесом. Багато українських заводів та фабрик вже досягли значних успіхів завдяки своїм зусиллям, використовуючи наявні ресурси. Тим самим вони забезпечують виживання для себе та для своїх робітників: зарплата сплачується вчасно, зростає обсяг збуту, до працівників повертається почуття зацікавленності та мети. Даний матеріал був підготовлений за результатами вивчення українських підприємств, які успішно реструктуризували один або більше напрямків своєї діяльності. Те, що спрацювало у них, спрацює і на інших українських підприємствах: ідеї здорового глузду, підтримані прикладами того, як і де вони були застосовані на практиці. За бажанням цей матеріал можна переглянути ще раз, натиснувши кнопку "Play". А щоб дізнатися про зобов`язання стосовно виконання змін на підприємстві, повертайтесь до основного меню і виберіть наступний розділ.
1.2 Відданість справі реструктуризації.. Читайте також:
|
|||||||||||||||
|