Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мова художнього твору.

Композиція і сюжет художнього твору.

Тема та ідея художнього твору.

Поняття про тему та ідею. Ідейно-тематична основа твору, її складність. Основна і допоміжні теми. Актуальність тем. Складність ідейного змісту твору. Соціально-історична зумовленість тем та ідей.

Композиція як змістовна форма організації життєвого матеріалу, зв’язку і розташування складових частин літературного твору. Роль композиції в художньому відтворенні життєвих конфліктів. Зумовленість композиції темою та ідейно-естетичним задумом письменника. Родо-жанровими особливостями твору. Багатоплановість композиції великих (епічних і драматичних) творів. Своєрідність композиції ліричних творів.

Багатогранні можливості зображення зв’язків між окремими частинами композиції, розділами, епізодами, формами оповіді, прийомами типізації. Композиційне значення системи образів-персонажів, їх групування (зіставлення і протиставлення). Проблеми відтворення історичного і художнього часу, простору в побудові твору. Художній простір і час.

Поняття про сюжет – основну частину композиції, втілення художнього конфлікту.

Життєва основа сюжету. Соціально-історична зумовленість сюжетів. Поняття про сюжетний вимисел. Сюжет і фабула.

Основні елементи сюжету та основа їх виділення: експозиція, зав’язка, розвиток дії (перипетії), кульмінація, розв’язка. Різні способи розташування елементів сюжету в залежності від ідейно-тематичного спрямування твору. Обрамлення сюжету. Вплив літературних традицій на побудову сюжету.

Проблема запозичень у побудові сюжету.

Позасюжетні елементи літературного твору: авторські відступи, описи (портрет, зображення речей і пейзажу), вставні епізоди, пролог і епілог. Місце і функції позасюжетних елементів у літературному творі, їх зумовленість авторським задумом. Композиція, сюжет і проблема художньої майстерності.

Класифікація мовних образів. Поєднання комунікативної й естетичної функції мови художнього твору. Мова автора і мова персонажів. Багатство зображально-виражальних мовних засобів. Функції і значення тропів у художньому творі (епітет, порівняння, метафора, метонімія, синекдоха, гіпербола, літота, алегорія, іронія, перифраз, асоціонім тощо).

Засоби образності й виразності поетичного синтаксису. Основні види поетичних фігур: інверсія, паралелізм, анафора, епіфора, антитеза, градація. Експресивна роль риторичних фігур. Поняття про евфемізми, їх використання в художніх творах. Мова художнього твору як елемент стильової манери автора.


Читайте також:

  1. Етапи художнього конструювання
  2. ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ
  3. Образ як форма буття художнього твору
  4. Основні принципи художнього конструювання.
  5. Під промисловим зразком розуміють результат творчої діяльності людини в галузі художнього конструювання.
  6. Послідовність художнього конструювання об’єктів технологічної діяльності.
  7. Проблема сприйняття та розуміння художнього авангарду
  8. Риси художнього образу
  9. Специфіка художнього образу та проблема виділення видів мистецтва.
  10. Специфіка художнього образу.
  11. СТРУКТУРА І ЕЛЕМЕНТИ ВНУТРІШНЬОЇ ФОРМИ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ




Переглядів: 3646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Художні образи спектаклю. | Туалет актера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.