Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок № 2

Тема. Різноманітність форм навколишнього світу. Прості геометричні форми: площинні – прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал; об’ємні – куб, циліндр, конус, куля. Святкові прапорці.

Мета: формувати первинне уявлення про прості геометричні форми (пласкі — прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал; об’ємні — куб, циліндр, конус, куля); розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; учити розрізняти геометричні фігури (площинні та об’ємні); формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; виховувати акуратність, увагу; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості.

Обладнання: набір геометричних фігур (пласких – квадрат, коло, овал, трикутник, прямокутник та об’ємних – куб, циліндр, конус, куля), простий олівець, кольорові олівці, гумка.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

1. Бесіда:

– На попередньому уроці ми дізналися, які найрізноманітніші матеріали можна використовувати для малювання.

– Що допомагає нам малювати?

– Чим ви найбільше полюбляєте малювати?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

1. Розповідь учителя:

– Уявіть, що ми потрапили до казкової країни Фантазії, де щодня свято. Біля всіх будинків та на вулицях майорять прапорці різної форми та кольору, а над центральною площею злітають у небо яскраві повітряні кульки.

– На тлі блакитного неба ми з вами бачимо їх чіткі силуети.

IV. Пояснення нового матеріалу:

1. Демонстрація геометричних фігур:

– Подивіться на геометричні фігури, які з них вам знайомі?

(Учитель демонструє учням геометричні фігури і нагадує їх назви.)

2. Гра «Святкова геометрія»:

(Учитель роздає учням заздалегідь вирізані з картону геометричні фігури.)

– Кожен із мешканців казкової країни отримав яскраву кульку та прапорець. Проте вони не можуть запам’ятати, якої форми їх фігури. Допоможімо мешканцям казкової країни. (Учитель називає геометричні фігури, а учні, які мають названі фігури, піднімають їх уверх.)

3. Розповідь учителя:

– Зображення навколишніх предметів теж схожі на геометричні фігури.

(Учитель демонструє зображення різних предметів, пропонує учням назвати геометричні фігури, на які вони схожі.)

– На відміну від геометричних фігур, предмети навколо нас непласкі, а об’ємні.

(Учитель демонструє та називає об’ємні геометричні форми, учні знаходять на зображеннях схожі на них елементи і називають геометричні форми, з яких вони складаються.)

V. Актуалізація вивченого матеріалу:

1. Творче завдання:

(Учитель пропонує учням відгадати загадку.)

За хмари, в сонячну блакить

Я легко, вільно, швидко

Отак би й полетіла вмить,

Якби не клята нитка!

(Повітряна кулька)

Учитель пропонує учням намалювати кольоровими олівцями різнокольорові повітряні кульки та прапорці, пояснює послідовність виконання завдання.

– Спочатку намалюємо повітряні кульки простим олівцем. Вони мають бути розташовані у верхній частині аркуша. Потім намалюємо прапорці на мотузці. Повітряні кульки та прапорці можуть мати різну форму.

(Учитель демонструє справжні повітряні кульки.)

– Спочатку намалюємо два великих кола, потім домалюємо мотузочки. Тепер намалюємо мотузочку, на якій розташуємо прапорці різної форми.

На дошці намальований вертикальний прямокутник. Учитель показує, як скомпонувати загальну форму малюнка, щоб на аркуші не залишалося порожнього простору, потім виконує роботу на дошці, завершуючи форму крок за кроком. Учитель показує, як виконати роботу спочатку простим олівцем, а потім – кольоровими олівцями.

– Кульки та прапорці мають бути різного кольору за бажанням.

VI. Підбиття підсумків:

Обговорення учнівських робіт

Відбувається обговорення учнівських робіт.

Із малюнків створюють виставку «Святкова геометрія».


 




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Уроку фізичної культури | Урок № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.