Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Уроку фізичної культури

План-конспект

проведеного в 1 класі (2 варіант)

Завдання основної частини уроку:

1. Навчання техніки виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс.

2. Удосконалення техніки лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво.

3. Формування правильної постави.

 

Тип уроку: комбінований

 

Методи навчання:

словесні:пояснення, команда, розпорядження

наочні: показ вправ, предметні орієнтири

практичні:практичне виконання вправ учнями

 

Методи ведення уроку:фронтальний, потоковий, позмінний.

 

Місце проведення уроку: спортивна зала

 

Час:35 хвилин

 

Обладнання:гімнастична лава, гімнастична стінка, свисток, годинник.

Завдання підготовчої частини уроку:

· Стройові вправи;

· ЗРВ прохідним способом;

· ЗРВ роздільним способом.

Завдання заключної частини уроку:

· Рухлива гра на увагу;

· Вправи на відновлення дихання;

· Домашнє завдання;

· Підведення підсумків уроку.

План уроку Зміст навчального матеріалу Дозування навантаження Організаційно методичні вказівки
І. Підготовча частина   10- 12 хв.  
1. Організація класу Приводжу клас до спортивної зали та вишиковую в одну шеренгу. Шикування класу в одну шеренгу 30 сек. Для шикування в шеренгу подаю команду: «В одну шеренгу – ставай!» «Рівняйсь!», «Струнко!», «За порядком – розподілись!». Звертаю увагу на зовнішній вигляд учнів.
2. Повідомлення завдань уроку Повідомляю завдання уроку. 30 сек. на сьогоднішньому уроці ми будемо навчатися техніці виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс. Повторимо техніку лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Вивчимо рухливі ігри «Бездомний заєць», «Пузир».
3. Стройові вправи По моїй команді учні виконують повороти праворуч, ліворуч кругом різними способами 1,5 хв. Команди: «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!». Під час поворотів слідкую щоб діти не розмахували руками, зберігали правильну поставу.
4. Ходьба та її різновиди Після поворотів, по моїй команді учні ідуть в обхід. 1,5 хв. «Наліво в обхід, кроком – руш!»
5. Ходьба та її різновиди     Ходьба на ноках, руки за голову. 10-15 м. «Руки за спину став, на носках – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Ходьба на п’ятках, руки за спину. 10-15 м. «Руки за спину став, на п’ятках – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Ходьба на зовнішній стороні стопи, руки на пояс. 10-15 м. «Руки на пояс став, на зовнішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Ходьба на внутрішній стороні стопи, руки в сторони. 10-15 м. «Руки в сторони став, на внутрішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Прискорена ходьба. 10-15 м. Зігнули руки в ліктях, долоні – в кулак, приготувались до прискореної ходьби. «Прискореною ходьбою – руш!»
· По моїй команді діти переходять з ходьби на біг   «Бігом, у повільному темпі – РУШ!»
6. Біг та його різновиди     7. Ходьба   1 хв. Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Біг з високим підніманням стегна, руки на пояс 10-15 м. «Руки на пояс – став!», «З високим підніманням стегна – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Біг з закидом гомілки, руки за спину 10-15 м. «Руки за спину – став!», «З закидом гомілки – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Звичайний біг 20-30 м. «Бігом – руш!». Темп бігу середній. Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Після бігу учні переходять на ходьбу та виконують вправи на заспокоєння дихання. 1-2 Руки через сторони вгору, вдих 3-4 Руки через сторони вниз, видих 10-15 м. «Кроком – руш!» Темп виконання вправи повільний
8. Перешикування Перешиковую клас з колони по одному, в три шеренги. 30 сек. «Наліво в колону по три – руш!». «Півкроку!», «Клас, на місці!», «Стій!», «Право-руч!»
9. Розмикання Розмикаю учнів на довжину рук в сторони 30 сек. «Клас, від правофлангового (середини) на довжину рук в сторони, приставними кроками розім – кнись! ».
10. ЗРВ Виконання комплексу загально-розвиваючих вправ. 5-6 хв. Виконання вправ роздільним способом.
· Потягування В.п. – о.с. 1. руки в сторони. 2. руки вгору. 3. руки в сторони. 4. в.п. 7 – 8 раз Для всіх частин тіла. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3 – стій! Лікті випрямити, коліна прямі. Помірний темп. Показ боком.
· Нахили голови В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1. нахил вперед. 2. в.п. 3. нахил назад. 4. в.п. 5. нахил вліво. 6. в.п. 7. нахил вправо. 8. в.п. 7 – 8 раз Для м’язів шиї. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Слідкую за правильною поставою. Помірний темп. Дзеркальний показ вправи.  
· Колові оберти руками В.п. – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-4. оберти вперед. 5-8. оберти назад. 7 – 8 раз Для м’язів рук. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Повні оберти рук. Помірний темп. Дзеркальний показ вправи.  
· Нахил тулуба В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки за голову. 1. нахил вперед. 2. в.п. 3. нахил назад. 4. в.п. 5. нахил вліво. 6. в.п. 7. нахил вправо. 8. в.п. 7 – 8 раз Для м’язів тулуба. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Втягти живіт, звести лопатки. Помірний темп. Дзеркальний показ вправи.
· Колові оберти тулубом В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-4. оберт вліво. 5-8. оберт вправо. 7 – 8 раз Для м’язів тулуба «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Максимальна амплітуда рухів, коліна прямі. Помірний темп.
· Випади В.п. – о.с., руки на пояс. 1. випад лівою, руки в сторони. 2. в.п. 3. випад правою, руки в сторони. 4. в.п. 5-6 раз. Для ніг. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!». Рахунок 1, 2, 3 – стій! Стопа опорної ноги в напрямку коліна, тулуб не нахиляти. Помірний темп. Фронтальний показ вправи.
· Стрибки В.п. – о.с. 1-4. стрибки на лівій. 5-8. стрибки на правій. 5-6 раз. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Слідкую щоб діти виконували стрибки на носках. Фронтальний показ вправи.
· Ходьба на місці Після виконання стрибків учні переходять на швидку ходьбу на місці з поступовим її уповільненням 30 сек. Слідкувати за правильним диханням
· ІІ. Основна частина   18-20 хв.  
· Техніка виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс.     Перешикування   Підготовчі вправи: · В.п. – ноги нарізно ліва (права) на носок, руки на пояс. Колові оберти стоп, позмінно на кожну ногу.   · В.п. - ноги нарізно, руки в боки; Зігнути коліно лівої ноги вперед i ліктем правої руки торкнутися його;Те саме для правої ноги.   · В.п. – ноги нарізно, руки на пояс. Присідання, не відриваючи п’яток від підлоги.   Підвідні вправи:   · В.п. – зімкнута стійка 1 - Піднімання правого плеча якомога вище, одночасно переносячи центр ваги на ліву ногу і піднімаючи праве стегно. 2 - в.п., 3-4 - те саме для лівого плеча і лівого стегна .   · В.п. – о.с   Рівновага на двох ногах, стоячи на носках ( до втрати рівноваги).   · Те саме, але з заплющеними очима.   · В.п. – о.с. Рівновага на одній, інша зігнута на 90 градусів ( до втрати рівноваги).   Безпосереднє виконання: · Виконання вправ в рівновазі по лінії на підлозі: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс.     · Виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві   Перешикування для виконання наступної вправи 2-3 хв.     По 8 р.   По 6 р.     8р.     2 хв.   8 – 10 р.     2-4 р.   2-4 р   По 2-4 р.     6 хв.   3 хв.     3 хв.   30 с.   Для підготування м’язів ніг, перед виконанням вправ в рівновазі. Показую правильне виконання вправи. Слідкую за виконанням кожної вправи учнями (діти виконують вправи самостійно, у кожного свій темп, амплітуда рухів). Після завершення, подаю команду « ЗАКІНЧИЛИ!».     Вище підняти ногу, руки – о.с.     Руками не допомагати.     Не розплющувати очі. Руками не допомагати.   не відхилятися ні вперед, ні назад.   «В колону по одному – СТАВАЙ!» , « Інтервал два кроки!» Слідкую за правильність виконання.   Діти виконують ті самі дії, але уже на снаряді. Слідкую за правильність виконання, виконую страхування учнів. Перешиковую учнів з колони по 1, в 2 шеренги. «Право - РУЧ!», « На 1,2 РОЗПОДІЛИСЬ!», «Перші номери 2 кроки вперед, кроком – РУШ!»
Лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Учні виконують лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво, позмінним способом.     5 хв. Після показу вчителем, учни виконують лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Позмінний метод.
Рухлива гра «Бездомний заєць»   Вправи для формування правильної постави Учні, крім двох, стають парами по колу (обличчям один до одного) взявшись за руки. Один з гравців – «Заєць», другий – «Вовк». Заєць, рятуючись від переслідування, стає в середину пари. Той, до кого заєць стає спиною, вважається бездомним. Якщо вовк заквацав втікача, вони міняються місцями.   В.п. - Лежачи на спині, ноги разом, руки в сторони. Повільно згинати ноги в колінах і підтягувати їх до стану, в якому вони стосуються чола. Випрямити ноги за головою, намагаючись шкарпетками торкнутися підлоги за головою. Повернутися у в.п.     В.п. - Лежачи на спині, руки в сторони. Згинати ноги в колінах і підтягувати їх до підборіддя. Повернутися в в.п.   В.п. - Стоячи на колінах, спертися руками об підлогу, голова опущена на груди, спина прогнута. Підняти голову і відвести її якомога далі назад, одночасно прогинаючи хребет. Виконувати вправу спочатку повільно, а потім збільшити темп.   В.п. - Стоячи на колінах, руки на потилиці. У цьому положенні постаратися сісти спочатку вліво від п'ят, а потім вправо, тримаючи коліна і ступні зімкнутими.     3 хв.   2 хв.   3-4 рази.     6-8 разів.   6-8 разів.   4-6 разів. Варіант: пари розміщуються не по колу, а довільно на майданчику, ведучі бігають між парами.   Учні виконують вправи на гімнастичних матах. Для перешикування , команда «кру – ГОМ!», « в одну шеренгу – СТАВАЙ!». В залежності від кількості учнів, розподіляю їх по матах.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.
ІІІ. Заключна частина   3-5 хв.  
1. Організація класу Шикування класу в одну шеренгу 15 сек. «Клас, в одну шеренгу – ставай!»
2. Перешикування Перешиковую клас з однієї шеренги в коло 20 сек. « В коло тримаючись за руки – ставай!»
3. Рухлива гра «Пузир» Діти стоять у колі пліч-о-пліч. За сигналом керівника вони беруться за руки і, ступаючи дрібним повільним ритмічним кроком назад, разом з керівником розширюють коло, декламуючи: «Роздувайся пузир, Роздувайся великий, Залишайся такий, Та не лопайся. От такий!» Діти роблять велике коло, витягуючи руки і не відпускають їх, поки керівник не скаже: «Пузир лопнув». Тоді всі діти присідають і, плескаючи в долоні, промовляють: «Лоп», після цього відразу підіймаються. Далі керівник каже: « З пузиря виходить повітря», і діти дрібним кроком сходяться до центру ( повертаючись у вихідне положення), промовляючи: « Т-с-с.». Гра повторюється кілька разів. 2 хв. Правило: якщо хтось з дітей відпустить руки раніше команди керівника, він вибуває з гри.
  4. Підведення підсумку уроку та організоване повернення в клас. На сьогоднішньому уроці ми вивчили техніку виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс. Удосконалили техніку лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Вивчили рухливі ігри «Бездомний заєць», «Пузир». 30 сек. «Рівняйся!», «Струнко!». Підводжу підсумки уроку.
5.Домашнє завдання Удосконалювати техніку ходьби на носках, руки в сторони; ходьби в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс. 30 сек.  
6. Організований вихід зі спортивного залу Вивожу дітей зі спортивного залу в клас 30 сек. «Право - руч!», « Наліво в обхід кроком-руш!», «На вихід з залу-руш!»

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. VII. Підсумки уроку
  7. VIІ. Підсумок уроку
  8. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  11. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  12. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.




Переглядів: 2367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обеспечение личной безопасности сотрудников ОВД в ситуациях, связанных с применением огнестрельного оружия. | Урок № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.