МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок № 4Тема. Види і типи ліній. Виражальні можливості лінії. Створення (на елементарному рівні) виразного образу лінійними засобами на основі творчої уяви. Святковий салют. Мета: продовжувати розкривати поняття «лінія як засіб виразності»; закріплювати початкові навички роботи з лінією; навчати створювати (на елементарному рівні) виразний образ лінійними засобами; продовжувати формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати творчу уяву, дрібну моторику руки, стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу. Обладнання: репродукції картин відомих художників, кольорові олівці або фломастери; простий олівець; гумка. Хід уроку І. Організаційний момент. II. Актуалізація опорних знань і вмінь: 1. Бесіда – Якими олівцями вам більше подобається малювати м’якими чи твердими? – Чому? – 3 якою метою люди придумали фломастер? – Чи може фломастер замінити олівець? – Чи любите ви малювати фломастерами? – У якому малюнку фломастер обов’язково стане в пригоді? – Для чого художникові потрібні лінії, крапки, плями? – Що можуть зображувати крапки? плями? лінії? – Якими бувають лінії? – Що можна зобразити за допомогою ліній? III. Закріплення вивченого матеріалу 1. Випереджальне завдання Учитель пропонує учням намалювати різні типи ліній: концентричні кола; пунктирні лінії з відрізками рівної довжини; пунктирні лінії з відрізками, що зменшуються та збільшуються завдовжки; промінці, що виходять з однієї точки; похилі лінії з нахилом ліворуч та праворуч. Учитель пропонує розглянути малюнки уважно та визначити, яке саме зображення вони могли б утворити. 2. Навчальна гра «Як олівець» Учні мають згадати, хто і що за формою нагадує олівець (дерево, телеграфний стовп, черв’як, жираф і т. ін.) і чому. Ті, хто знайшов найточніші порівняння, отримують кольоровий олівець або фломастер так, щоб решта учнів не бачила його кольору. Дітям необхідно уявити, що чарівник перетворив їх на олівці і фломастери відповідного кольору. Лише за допомогою міміки та жестів учням-«олівцям» потрібно показати, що вони зможуть намалювати для людей. Решта учнів має відгадати, що намалювали олівці та фломастери. 3. Робота над формуванням навичок і вмінь: Учні виконують у робочому зошиті навчальні вправи, спрямовані на розвиток дрібної моторики руки. – Кожна людина любить свята, а найкращою прикрасою свята є святковим салют. Спробуймо і ми намалювати святковий салют. – Як ви вважаєте, який папір краще згодиться для нашого малюнка: білій чи темний? Чому? (Учитель малює на дошці два прямокутники — вертикальний та горизонтальний. По низу аркуша ламаною лінією намальовані силуети будинків). – На якому з прямокутників наш малюнок буде виразнішим? Чому? – Для зображення салюту необхідно багато простору неба, тому ми обираємо вертикальний аркуш. (Учитель демонструє, як скомпонувати малюнок, щоб не залишалося порожнього місця, потім виконує роботу на дошці, {завершуючи її крок за кроком. – Слід звернути увагу учнів ;на зміну характеру ліній: плавні, уривчасті, колоподібні. За бажанням учні можуть додати пра- \Ц°рці та повітряні кульки.) 4. Індивідуальна робота за творчим завданням: Учні виконують творчу роботу. Учитель надає індивідуальну допомогу. IV. Підбиття підсумків – Скільки в нас вийшло різних феєрверків! У кожного – свій характер, свій настрій. – Придумайте розповідь про свято намальоване вами.
|
||||||||
|