МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №2. Розробка концепції вимогКонцепція або концепт – це система поглядів на ті чи інші явища або процеси. Крім того, це може бути спосіб розуміння або сприйняття будь-якого предмету, подій, явища, ідей, тобто, основна точка зору на розроблюваний продукт. Результатом є концепція або бачення (vision) – документ, у якому представлені короткий опис суті майбутнього продукту, у ньому скорочено описується що за продукт, які його цілі та задачі створення, хто його користувачі і які основні можливості майбутньої системи. Призначення документу – надати загальне представлення про продукт. Даний документ дозволяє за допомогою декількох абзаців ознайомити з суттю проекту будь-яку зацікавлену сторону або особу. Визначення концепції продукту (проекту): На етапі визначення концепції продукту проводиться робота із його замовником (інвестором), метою якої є вироблення єдиного бачення майбутнього продукту. По закінченню цього етапу приймається рішення про те, чи буде розроблятися даний продукт чи ні (доцільність його створення). На даному етапі вважається, що ідея уже існує, її лише потрібно розвити і формалізувати (тиждень – місяць роботи на все це). Після визначення концепцій можна експертно оцінити необхідні ресурси для виконання проекту, терміни на виконання, а також його прибутковість. Точність оцінки залежить від досвіду людей і, як правило, не перевищує 50%. Розробник має бути готовий до того, що не кожен продукт може бути прибутковим, окупити витрати на себе, а тому, після визначення концепції, розробник повинен оцінити шанси на успіх та чи вистачить наявних ресурсів на його розробку та просування. Провідна роль у розробці концепції належить бізнес-аналітику (програм-/продукт-менеджер), що для визначення потреб замовника чи ринку проводить інтенсивну роботу із замовником; далі на основі вивчених та систематизованих вимог, він разом з командою експертів створює образ майбутнього продукту; і вже після визначення образу аналітик визначає границі проекту (терміни та бюджет). Результат – документ, що містить детальну інформацію про вимоги замовника, можливості продукту, які задовольняють ці вимоги, а також орієнтовані терміни його реалізації та бюджет. Процеси розробки концепції: 1.Визначення ідей та потреб Вхідні дані даного етапу = вимоги замовника, ідеї від розробника, маркетингові джерела інформації, вимоги користувача та змінені вимоги до програмного забезпечення. Визначення потреб – це визначення того хто і які проблеми, у яких умовах, буде вирішувати за допомогою майбутнього продукту (продумуємо сценарії роботи користувачів з майбутнім продуктом). Крім того на даному етапі здійснюється аналіз конкурентної продукції. Результат – документ, що представляє первинне формулювання потреб. 2.Формулювання потенційних підходів Вхідні дані = бюджет та ресурси розробки і відповідні дані, що стосуються ринку розповсюдження. На цьому етапі розробляються (виділяються) прийоми та способи вирішення певних задач – для цього використовуються певні інформаційні джерела, дані про бюджет та існуючі повторно-використовувані продукти. Результатом даного етапу виступає опис потенційних підходів та опис їх обмежень та переваг. 3.Проведення вивчення здійсненності Вхідні дані даного процесу = документ, у якому зазначається первинне формулювання потреб. Вивчення здійсненності включає аналіз ідей та потреб, потенційних підходів, обмежень та переваг, життєвого циклу розробки даного ПЗ. Вихідні дані = рекомендації, у яких зазначається чи потрібно розробляти систему «з нуля», чи можливо якусь її частину купити абощо. 4.Уточнення та оформлення ідей та потреб Вхідні дані = документ, у якому представлене первинне формулювання потреб, обмеження та переваги, потенційні підходи та рекомендації. На цьому етапі визначаються цілі програмного забезпечення, потреби та побажання замовника, рекомендовані підходи до реалізації ПЗ і будь-які дані які є доречними або використовуються для прийняття управлінських рішень. Вихідні дані = документ, у якому зазначається погодження потреби.
Читайте також:
|
||||||||
|