Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні схеми підключення до глобальної мережі. Принципи роботи провайдерів на послуги підключення.

Для підключення до Internet необхідно придбати модем і вибрати провайдера.

Провайдер - це організація, яка надає платний доступ до служб Internetу. Передачу інформації провайдери здійснюють через спеціальні високошвидкісні канали - волоконно-оптичні кабелі, супутник або радіозв'язок. Вибір провайдера в головному залежить від ціни, яку необхідно заплатити за надані послуги, та якості каналів зв'язку.

Є декілька способів під'єднання до глобальної мережі: через супутник, через виділену лінію, через радіозв'язок, через локальну мережу, за допомогою телефонної лінії тощо. Перші чотири види зв'язку є продуктивнішими, однак значно дорожчі і не всім користувачам доступні. Більшість клієнтів усе ж таки використовують телефонні лінії (зв'язок додзвону Dial-Up). Це не є найефективніший спосіб доступу, оскільки у нашій країні в основному використовуються аналогові телефонні лінії, а їхня пропускна спроможність досить низька. Зате він дешевий і доступний.

Є два основні види під'єднання - сеансове та постійне. Вони відрізняються якістю зв'язку та часом роботи клієнта в Internet. У сеансному під'єднанні зв'язок відбувається порівняно недовго й оплата здійснюється похвилинно. Дані передаються в аналоговому вигляді. У разі постійного під'єднання комп'ютер підключений до Internet постійно, а оплата залежить від обсягу пересланої інформації. Дані передаються у цифровому вигляді.

Слово модем утворено від двох слів - модулятор і демодулятор. Модем - це пристрій, який дає змогу передавати сигнали між комп'ютерами через аналогові лінії зв'язку. Під час пересилання інформації від комп'ютера модем виконує модуляцію (заміну) цифрового сигналу аналоговим, а під час надходження - демодуляцію (зворотну заміну) аналогового сигналу цифровим. Якщо комп'ютери з'єднані телефонною лінією, то використовують телефонні модеми. Телефонні модеми бувають внутрішніми, зовнішніми й інтегрованими. Внутрішні модеми вставляють у материнську плату так, як, наприклад, звукову або відеоплату. Зовнішні модеми — це окремий пристрій, який з'єднаний з комп'ютером через СОМ-порт або порт USB, і має свій незалежний блок живлення. Інтегровані модеми вбудовані в материнську плату комп'ютера. Той чи інший вид модему має свої переваги та недоліки. Наприклад, внутрішній модем працює швидше, бо не має зв’язку через СОМ-порт, який сповільнює роботу, однак результатів його функціонування наочно не видно. Крім того, зовнішній модем можна увімкнути чи вимкнути незалежно від стану комп'ютера, перенести на інший комп'ютер, а внутрішній — ні. Внутрішні модеми дешевші від зовнішніх.

Програмне забезпечення для роботи в Internetі.

У всіх ресурсах Internet, зокрема й у Web-сторінках, є своя адреса, задана у вигляді URL (Uniform Resource Locator – уніфікований локатор ресурсів). URL – це стандарт, прийнятий в мережі Internet для визначення місцезнаходження будь-якого ресурсу: документа чи служби. URL складається з трьох частин: (схема, хост, шлях). Для доступу до Web-сторінок використовують спеціальні програми Web-браузери.

Спеціальні інформаційні ресурси Internet, які надають можливість підтримки здійснення завдань маркетингової діяльності, управління фінансами, персоналом, документообігом.

Всесвітня павутина з цілодобовим вільним доступом задовольняє вимогам оперативної взаємодії для задоволення потреб територіально розподіленої виробничої та комерційної діяльності, а тому мережі самостійних організацій і груп, а також окремих підібраних фахівців, стають основою нової економіки.

Основні види економічної діяльності:

· маркетингові дослідження (Internet-маркетинг);

· банківські операції (Internet-банкінг);

· операції на фондових ринках (Internet-брокерідж);

· торговельні операції (Internet-комерція);

Internet-маркетинг (англ. Internet marketing) - це практика використання всіх аспектів традиційного маркетингу в Internetі, що зачіпає основні елементи маркетинг-міксу: ціна, продукт, місце продажу та просування. Основна мета - отримання максимального ефекту від потенційної аудиторії сайту.

Основні елементи комплексу Internet-маркетингу:

Товар (Product) - те, що ви продаєте за допомогою Internetу, повинно мати гідну якість. Він конкурує не лише з іншими сайтами, а й традиційними магазинами.

Ціна (Price) - прийнято вважати, що ціна в Internetі нижче, ніж у звичайному магазині за рахунок економії на витратах. Контролюйте ціни і порівнюйте їх з конкурентами регулярно.

Просування (Promotion) - комплекс заходів по просуванню як сайту, так і товару в цілому в мережі. Включає в себе величезний арсенал інструментів (пошукове просування, контекстна реклама, банерна реклама, e-mail маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама, робота з блогами тощо.

Місце продажів (Place) - точка продажу, то є сайт. Величезну роль грає як графічний дизайн, так і юзабіліті сайту, і якість обробки заявок з сайту . Internet-маркетинг в першу чергу надає споживачеві можливість отримати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Internet, отримати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента.

Застосування методів Internet-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітну плату співробітників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід з локального ринку на національний та міжнародний ринок).

Електронна комерція (від англ. e-commerce) — це сфера цифрової економіки, що включає всі фінансові та торгові транзакції, які проводяться за допомогою комп’ютерних мереж, та бізнес-процеси, пов'язані з проведенням цих транзакцій.

До електронної комерції відносять електронний обмін інформацією (Electronis Data Interchange, EDI), електронний рух капіталу(Electronic Funds Transfer, EFS), електронну торгівлю (E-Trade), електронні гроші (E-Cash), електронний маркетинг (E-Marketing), електронний банкінг (E-Banking), електронні страхові послуги (E-Insurance), тощо.

У багатьох випадках електронна комерція дозволяє скоротити шлях перепродажу продукту від виробника до споживача. Це можливо завдяки використання Internet-технологій, що надають можливість ефективної прямої взаємодії з кінцевим споживачем, тому компанії можуть виконувати роль, яку традиційно виконували проміжні постачальники. Це також дозволяє накопичувати інформацію про усі продажі та про усіх клієнтів, що у свою чергу дозволяє виконати досконалий бізнес-аналіз та маркетингові дослідження. Це є великою перевагою у конкурентній боротьбі.

Електронне середовище широко використовується для доставки цифрового медіа-контенту (музика, фільми, преса тощо), корисної інформації, освітніх матеріалів а також компаніями-виробниками програмного забезпечення для його продажу.

Найбільшою перевагою електронної комерції є суттєве зниження витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування. Тому бізнес-процеси, які можуть бути переведені на електрону основу мають потенціал зниження витрат на них, що у свою чергу призводить до зниження собівартості товару чи послуги. Найбільш відомим прикладом здійснення електронної комерції є Internet-магазин, який представляє собою Web-ресурс з каталогом продукції та можливістю замовлення і оплати товарів, які сподобались покупцю.

Один із найперспективніших напрямків розвитку мобільних технологій на сьогоднішній день – широке застосування мобільних телефонів як платіжного інструмента.

Мобільні платежібудемо розуміти як послугу, що дозволяє за допомогою мобільного телефону управляти коштами як на окремому віртуальному рахунку, так і на картковому рахунку в банку.

Мобільні платежі діляться на:

· платежі на близькій відстані (використовуються, наприклад, для оплати проїзду в міському транспорті); більшість телефонів, за допомогою яких можна робити подібні платежі, функціонують на безконтактній технології NFC; в Україні прикладів реалізації даної технології поки що немає;

· віддалені мобільні платежі – призначені для забезпечення разових і періодичних транзакцій із середнім розміром менш, ніж $50; цю послугу надають клієнтам банки, оператори мобільного зв’язку і незалежні платіжні системи.

Інший спосіб класифікації також дозволяє виділити два класи платежів:

управління картковим рахунком;

мобільний банкінг– послуга дистанційного управління банківським рахунком, що дозволяє перевіряти баланс рахунків і здійснювати платежі з банківського рахунку за допомогою мобільного телефону. Тобто, у цьому випадку мобільний телефон є аналогом пластикової смарт-карти.

У залежності від технології, що використовується для комунікації між клієнтом, банком і мобільним оператором, розрізняють такі види (моделі) мобільного банкінгу:

STK-bankіng(SІM Applіcatіon Toolkіt) – модель банкінгу, при якій клієнт використовує SIM-карту з інтегрованим платіжним додатком;

JAVA-bankіng– Java-додаток установлюється в телефон клієнта;

WAP-bankіng– клієнт працює через WAP-сайти;

SMS-bankіng– SMS-інформування про проведені операції.

Останній тип послуг фактично банкінгом не є, оскільки не дозволяє здійснювати платежі та грошові перекази. Хоча існує також поняття SMS-bankіng Advance. При підключенні до такої послуги клієнт може робити ряд нескладних операцій, наприклад, заплатити за свій мобільний телефон, відправивши SMS-повідомлення із сумою платежу.

Гравці українського ринку найчастіше надають дуже обмежений набір сервісів, називаючи їх мобільним банкінгом:

· надання інформації про зроблені транзакції;

· перегляд балансу рахунку;

· покупка ваучера мобільних операторів;

· одержання інформації про номери своїх карткових рахунків;

· зміна пароля доступу до послуги мобільного банкінгу;

· блокування/розблокування платіжних карт;

· поповнення балансу мобільного телефону іншого користувача.

Однак у найближчий час очікується стрімке зростання обсягів послуг, здійснюваних на основі всіх розглянутих моделей мобільного банкінгу.

Так, наприклад, вітчизняні банки і мобільні оператори уже сьогодні пропонують близько півтора десятка послуг, серед яких: перевірка балансу по депозитах і кредитам, погашення кредиту, оплата комунальних платежів і послуг Internet-провайдерів, переведення грошей з карти на карту інших клієнтів у межах одного банку. У США пропонуються, крім іншого, такі мобільні операції, як торгівля цінними паперами, розміщення коштів на депозит, проведення регулярних платежів з карткового рахунку.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VІ. Структурно-логічні схеми
  10. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 1358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача. | Роздрібний продаж на Web-site.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.