МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 7. Виконання рішення, ухвали, постановиВимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. Черговість задоволення вимог кредиторів Кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів. 1) у першу чергу задовольняються: а) вимоги, забезпечені заставою; б) вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати за три місяці роботи, що передують порушенню справи; в) витрати Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, що пов'язані з набуттям ним прав кредитора щодо банку, в-1) вимоги кредиторів за договорами страхування; г) витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату судового збору; витрати заявника на публікацію оголошення; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) Перелічені витрати відшкодовуються ліквідаційною комісією після реалізації нею частини ліквідаційної маси. 2) у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута 3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). 4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника; 5) у п'яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства; 6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги. Вимоги кожної наступної черги задовольняються в міру надходження на рахунок коштів від продажу майна банкрута після повного задоволення вимог попередньої черги. У разі якщо господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута, майно, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, передається власникові або уповноваженому ним органу, а майно державних підприємств - відповідному органу приватизації для наступного продажу. Кошти, одержані від продажу цього майна, спрямовуються до Державного бюджету України.
План 1. Загальна характеристика інституту виконання судових рішень 2. Повноваження учасників виконавчого провадження 3. Наказ господарського суду 4. Порядок виконання наказу господарського суду 5. Витрати виконавчого провадження. Виконавчий збір 6. Черговість стягнень, розподіл стягнутих грошових сум, черговість задоволення вимог стягувачів, порядок виплати стягнутих грошових сум 7. Відстрочка, зміна способу і порядку виконання, зупинення та поворот виконання рішення, постанови 8. Відповідальність за ухилення від виконання рішень господарського суду. Підвідомчість скарг на виконавчу службу
1. Загальна характеристика інституту виконання судових рішень Виконавче провадження - це завершальна стадія судового провадження та ґрунтується на засадах законності, рівності прав громадян, обов’язковості виконання судових рішень та рішень інших уповноважених органів. Виконавче провадження – це вид державно-правового примусу, що спрямований на організацію процесу, з примусової реалізації рішень судів та інших органів (посадових осіб), у випадку невиконання їх фізичними та юридичними особами у добровільному порядку. Значення виконавчого провадження полягає у забезпеченні реального захисту прав, свобод та законних інтересів фізичних та юридичних осіб шляхом примусової реалізації як судових рішень і ухвал, так і актів інших юрисдикційних органів. Примусове виконання рішень є сукупністю дій органів і посадових осіб – державних виконавців, спрямованих на примусове виконання рішень судів та інших органів, і які здійснюються на підставах, у спосіб та в межах повноважень, визначених ЗУ № 606-XIV у редакції від 9.03.2011 р.«Про виконавче провадження» та іншими нормативно-правовими актами України. Примусове виконання рішень покладається на державну виконавчу службу, яка входить до системи органів Міністерства юстиції України. У випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються податковими органами, банками та іншими фінансовими установами. Рішення зазначених органів можуть виконуватися відповідно до закону також іншими органами, установами, організаціями, посадовими особами та громадянами. Рішення про стягнення коштів з державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами Державного казначейства України. Рішення про стягнення з юридичної особи грошових коштів виконує комерційний банк, який обслуговує цю особу. Чинні норми Закону України "Про виконавче провадження"передбачають два порядка виконання рішень у межах виконавчого провадження.Перший порядок - самостійний. Другий порядок - примусовий. Підставою для порушення виконавчого провадження може бути виконавчий лист, судовий наказ виконавчий напис нотаріуса, рішення третейського суду та інше. Виконавчі документи пред’являються до виконання протягом 1 року. Це означає, що після спливу такого однорічного строку за відсутності реального виконання вимоги стягувача будуть вважатися погашеними та не підлягатимуть примусовому виконанню надалі. Згідно зі ст. 115 ГПК рішення, ухвали, постанови господарського суду є обов'язковими на всій території України і виконуються в порядку, передбаченому розділом XIV ГПК та ЗУ «Про виконавче провадження». Законом України від 24 березня 1998 р. «Про державну виконавчу службу» визначено основи організації та діяльності державної виконавчої служби. Набрання рішенням, ухвалою, постановою господарського суду законної сили означає, що наявність чи відсутність прав і фактів, які лежать в їх основі, встановлено судом остаточно і ці встановлені судом права підлягають безперечному виконанню за вимогою уповноважених осіб. Рішення, ухвали, постанови господарського суду набирають законної сили негайно після їх прийняття, але законодавець передбачив не негайне виконання рішення, а лише негайне набрання законної сили рішенням, ухвалою, постановою господарського суду після їх прийняття. Інформаційне забезпечення.Державний виконавець має право безпосереднього доступу до баз даних і реєстрів (зокрема електронних), які містять інформацію про боржників, їхнє майно та кошти (БТІ, земельного кадастру, МРЕО). Органи виконавчої влади надають цю інформацію на письмовий запит державних виконавців у триденний термін із часу його отримання. Міністерство юстиції України забезпечує функціонування Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень. Усі судові рішення судів загальної юрисдикції включаються в Єдиний державний реєстр судових рішень (ЄДРСР) – це база даних судових рішень, створена відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень» від 22 грудня 2005 року. Доступ до тексту документів здійснюється через мережу Інтернет за адресою: reyestr.court.gov.ua
Читайте також:
|
||||||||
|