ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТЕМИ
План лекційного заняття.
ТЕМА 13. ВИРОБНИЦТВО, ЯКІСТЬ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ
1. Загальна характеристика продукції.
2. Маркетинг і його роль в діяльності підприємства.
3. Якість і конкурентоспроможність продукції.
4. Стандартизація та сертифікація продукції
Мінілексикон: товарна продукція, валова продукція, реалізована продукція, чиста продукція, незавершене виробництво,якість продукції, конкурентоспроможність продукції, концепція маркетингу управління якістю продукції, стандартизація продукції.
Рекомендована література: [ 5, 8-18, 20-28, 37, 58, 66-70, 81]
.
Оцінка якості продукції передбачає визначення абсолютного, відносного, перспективного і оптимального її рівнів.
продукції
Читайте також: - II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
- II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
- Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
- Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
- Артеріальний пульс, основні параметри
- Банківська система та її основні функції
- Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
- Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
- Будова й основні елементи машини
- Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
- Бюджетування (основні поняття, механізм).
- Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|