МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок 13План
6. Екологічні проблеми і ресурси . 1 ряд – порівняння Тихого і Атлантичного океанів 2 ряд – порівняння Тихого і Індійського океанів 3 ряд порівняння Північно – Льодовитого і Атлантичного океанів ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Захист самостійних робіт учнів. При наявності часу перехід до виконання практичної роботи №9 в зошитах для практичних робіт. ПІДСУМКИ УРОКУ Аргументація оцінок ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Практична робота №6 в зошитах закінчити, підготувати реферати про екологічні проблеми океанів _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема. Географічне положення Африки. Практична робота №7. Визначення географічних координат крайніх точок Африки. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті назв основних географічних об'єктів материка. Мета: Н: розкрити зміст поняття «географічне положення материка», ознайомитись із історією відкриття і дослідження материка, сформувати в учнів первинні навички складання характеристики географічного положення материка; поглибити практичні навички визначати географічні координати, вимірювати відстань на карті за масштабом і градусною сіткою; В: Виховувати цікавість до предмету, культуру праці Р: закріпити практичні навички роботи з контурними картами; сформувати розуміння особливостей географічного положення Африки. Обладнання:фізична карта світу, фізична карта Африки, атласи, контурні карти, калькулятор, підручники, відеоматеріали. Тип уроку:комбінований: вивчення нового матеріалу в поєднанні із застосуванням знань, умінь і навичок учнів на практиці. Очікувані результати.Після цього уроку учні зможуть: називати характерні риси географічного положення Африки; пояснювати їхні особливості; визначати географічні координати; показувати на карті відповідні об'єкти географічної номенклатури. Хід уроку I. Організаційний момент Учитель знайомить учнів зі змістом, обсягом і завданнями розділу II «Материки» , із місцем і роллю теми «Африка» в структурі курсу. II. Актуалізація опорних знань Варіанти проведення:бесіда з класом щодо географічних методів пізнання світу; робота з фізичною картою світу. III. Мотивація навчальної діяльності Учитель нагадує учням про залежність особливостей природи та життя людини від географічного положення території. IV. Вивчення нового матеріалу Познайомити учнів із планом вивчення материка. План вивчення материка записуємо до робочих зошитів, оскільки цим планом ми будемо користуватися при вивченні усіх материків.
|
||||||||
|