МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРАКТИЧНА РОБОТА №6Урок 12 Запитання. Чому арктичний клімат тепліший від антарктичного? Розповідь учителя. Органічний світ. У Північному Льодовитому океані багато водоростей — зелених, бурих та червоних, у Білому морі у великих кількостях зростає морська трава зоостера. Тваринний світ багатий: моржі, тюлені, білі ведмеді, у приатлантичній зоні спостерігаються великі косяки північноатлантичних риб (оселедець, тріска, морський окунь тощо). Трапляються кити (гренландський та ін.).
V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями. 1. Які материки омивають води Північного Льодовитого океану? Які частини світу? 2. Чим рельєф дна Північного Льодовитого океану відрізняється від рельєфу інших океанів планети? 3. Які типи клімату існують у межах Північного Льодовитого океану? 4. Чому морські течії слабко пов'язані з атмосферною циркуляцією над океаном? 5. Чим органічний світ Північного Льодовитого океану відрізняється від органічного світу інших океанів? 6. Що, на вашу думку, ускладнює господарське освоєння Північного Льодовитого океану? ПІДСУМОК УРОКУ Заключне слово вчителя: — Північний Льодовитий океан повністю розташований у полярних широтах, що значною мірою обумовлює особливості його природи; — головні особливості рельєфу дна Північного Льодовитого океану такі: переважання зони шельфу, відсутність перехідної зони, вулканізму та землетрусів; — більша частина акваторії океану вкрита кригою, що перешкоджає господарському використанню його ресурсів. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Опрацювати відповідний текст у підручнику. 2. Нанести на контурну карту географічний мінімум. 3. Принести на тематичну контрольну роботу чисту контурну карту світу. 4. Повторити весь розділ та підготуватися до виконання тематичної контрольної роботи. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ Тема: Складання порівняльної характеристики двох океанів. Мета: Н: закріпити знання з теми «природа океанів». В: Виховувати розумову культуру, трудові навички, формувати екологічне мислення Р:сформувати практичні навички порівняльної характеристики природи на основі тематичних карт. Обладнання: карта океанів, кліматична карта світу, карта природних зон світу , атласи, контурні карти, підручники, зошити для практичних робіт. Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть: називати характерні риси природних зон Африки; наводити приклади грунтів, рослинного та тваринного світу цих природних зон; пояснювати особливості розміщення природних зон на материку; характеризувати основні екологічні проблеми природних зон, порівнювати природні зони. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Учитель повідомляє, що на сьогоднішньому уроці учні використають знання, здобуті на минулих уроках. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. Бліц-опитування
Географічний тренінг Використовуючи карти атласу, простежте риси подібності і відмінності у природі океанів . МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Ставимо учням проблемне питання: «У чому полягають причини різноманіття природи океанів ?» ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Географічний практикум із наступним захистом (самостійна робота учнів з атласами) Читайте також:
|
||||||||
|