МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок 20План
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Австралія. Географічне положення, історія відкриття, рельєф та корисні копалини. Мета: Н: сформувати в учнів загальне уявлення про своєрідність та особливості природи Австралії; В: Виховувати цікавість до предмету, мовну і розумову культуру. Р: продовжити формуваня навичок учнів складати характеристику географічного положення об’єкта, відшукувати закономірності розташування форм рельєфу та корисних копалин; удосконалити практичні вміння учнів працювати з картами атласу та іншими джерелами географічної інформації. Обладнання: фізична карта Австралії, атласи, підручники, портрети мореплавців, картини, інший ілюстративний матеріал. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Хід уроку 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями. 3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ Розповідь учителя Якщо б вас попрохали підібрати до Африки найкоротший епітет, більшість відповіло б, що це слово „жарка”. На сьогоднішньому уроці ми починаємо знаймство з материком, якому найкраще підійшов би епітет „чудернацький”, бо там все навпаки ‑ для нас, європейців. У липні там зима, у січні – літо; дерева взимку скидують не листя, а кору; через пустелі можна пройти за допомогою сокири. Багато тварин цього материка мають сумки, де зростають їхні малюки. Як завжди при знайомстві з певним об’єктом, ми почнемо з характеристики його географічногоположення. Крім того ви також дізнаєтесь про історію відкриття Австралії, визначите закономірності розташування форм рельєфу та корисних копалин. 4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ План 1). Історія відкриття та заселення; 1Коли і як було відкрито цей дивовижний материк? 1606 р. – Австралію відкрив голандець Віллєм Янсзон і назвав її Новою Голландією. 2 Складіть характеристику географічного положення Австралії за відомим вам планом. 3 Тектонічні структури. 4Тепер розглянемо фізичну карту Австралії, що дозволить нам схарактеризувати її рельєф та наявність корисних копалин. Рельєф материка нескладний: в його основі лежить Австралійська платформа представлена трьома основними одиницями рельєфу. Це Західне плато, Центральна низовина, та Східно-Австралійські гори (чи Великий Вододільний хребет). Центральна низовина лежить у прогині давнього фундаменту. На її північній частині – глинисті прибережні рівнини затоки Карпентарія. Центральна частина – басейн озера Ейр – найнижче місце материка. Великий Вододільний хребет – має середню висоту. Найвища точка материка є гора Косцюшко (2234 м.) –південна частина Великого Водод. Хребта –Австралійські Альпи. Східний схил гір крутий, вершини плоскі, західний схил – полого-ступінчастий. Завдання. Користуючись фізичною картою Австралії визначити, які корисні копалини є на материку. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ Бесіда згідно до навчальних питань ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Прочитативідповідний матеріал у підручнику у підручниках, повід. Про відкриття Австралії). ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тема: Клімат, внутрішні води, природні зони Австралії. Мета: Н: сформувати в учнів поняття про загальні особливості клімату та внуирішніх вод Австралії; сприяти розумінню учнями причин своєрідності органічного світу Австралії та впливу на нього людини. В: Виховувати екологічну культуру, розуміння своєрідності природи Австралії Р:удосконалити практичні уміння учнів працювати з тематичними картами атласу. Хід уроку 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ 3. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||||||
|