МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок 20План
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Австралія. Географічне положення, історія відкриття, рельєф та корисні копалини. Мета: Н: сформувати в учнів загальне уявлення про своєрідність та особливості природи Австралії; В: Виховувати цікавість до предмету, мовну і розумову культуру. Р: продовжити формуваня навичок учнів складати характеристику географічного положення об’єкта, відшукувати закономірності розташування форм рельєфу та корисних копалин; удосконалити практичні вміння учнів працювати з картами атласу та іншими джерелами географічної інформації. Обладнання: фізична карта Австралії, атласи, підручники, портрети мореплавців, картини, інший ілюстративний матеріал. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Хід уроку 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями. 3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ Розповідь учителя Якщо б вас попрохали підібрати до Африки найкоротший епітет, більшість відповіло б, що це слово „жарка”. На сьогоднішньому уроці ми починаємо знаймство з материком, якому найкраще підійшов би епітет „чудернацький”, бо там все навпаки ‑ для нас, європейців. У липні там зима, у січні – літо; дерева взимку скидують не листя, а кору; через пустелі можна пройти за допомогою сокири. Багато тварин цього материка мають сумки, де зростають їхні малюки. Як завжди при знайомстві з певним об’єктом, ми почнемо з характеристики його географічногоположення. Крім того ви також дізнаєтесь про історію відкриття Австралії, визначите закономірності розташування форм рельєфу та корисних копалин. 4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ План 1). Історія відкриття та заселення; 1Коли і як було відкрито цей дивовижний материк? 1606 р. – Австралію відкрив голандець Віллєм Янсзон і назвав її Новою Голландією. 2 Складіть характеристику географічного положення Австралії за відомим вам планом. 3 Тектонічні структури. 4Тепер розглянемо фізичну карту Австралії, що дозволить нам схарактеризувати її рельєф та наявність корисних копалин. Рельєф материка нескладний: в його основі лежить Австралійська платформа представлена трьома основними одиницями рельєфу. Це Західне плато, Центральна низовина, та Східно-Австралійські гори (чи Великий Вододільний хребет). Центральна низовина лежить у прогині давнього фундаменту. На її північній частині – глинисті прибережні рівнини затоки Карпентарія. Центральна частина – басейн озера Ейр – найнижче місце материка. Великий Вододільний хребет – має середню висоту. Найвища точка материка є гора Косцюшко (2234 м.) –південна частина Великого Водод. Хребта –Австралійські Альпи. Східний схил гір крутий, вершини плоскі, західний схил – полого-ступінчастий. Завдання. Користуючись фізичною картою Австралії визначити, які корисні копалини є на материку. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ Бесіда згідно до навчальних питань ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Прочитативідповідний матеріал у підручнику у підручниках, повід. Про відкриття Австралії). ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тема: Клімат, внутрішні води, природні зони Австралії. Мета: Н: сформувати в учнів поняття про загальні особливості клімату та внуирішніх вод Австралії; сприяти розумінню учнями причин своєрідності органічного світу Австралії та впливу на нього людини. В: Виховувати екологічну культуру, розуміння своєрідності природи Австралії Р:удосконалити практичні уміння учнів працювати з тематичними картами атласу. Хід уроку 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ 3. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||||||
|