Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Урок 23

ГОСПОДАРСТВО

1. Промисловість Австралійського Союзу розвинена, більшість іноземного інвестованого копіталу припадає на Великобританію та США, але останнім часом головні позиції у деяких галузях промисловості ( наприклад гірничодобувній) захопила Японія.
Саме завдяки іноземним інвестиціям розвивається кольорова металургія ( алюміній, мідь).
Високий рівень розвитку токож характеризує обробну, машинобудівну, хімічну та харчову промисловість, енергетику, чорну металургію.

2. Сільське господарство має високий рівень розвитку. Переважна частина площі сільськогосподарських земель – 65% належить землевласникам ( насамперед крупним), решта є державною власністю.
Провідна галузь сільського господарства – тваринництво, що спеціалізується на вівчарстві.
Країна забезпечує половину світового експорту шерсті.
Розводять також рогату худобу, свиней.
Основною культурою рослинництва є пшениця, яка також вирощується, як для внутрішніх потреб, так і для експорту.
Сприятливі кліматичні умови дозволяють отримувати високі врожаї фруктів, овочів, технічних культур ( насамперед тютюну та цукрової тростини).

3. Транспорт
Майже усі залізниці загальною протяжністю 50 тис. км. належать державі. Шосейні шляхи вчетверо довші від залізничних, що свідчить про велику роль автотранспорту, який поділяє з авіатранспортом перше місце по перевезенню пасажирів. Зрозуміло, що величезне значення у зовнішніх зв’язах має морський транспорт, проте національний торговельний флот невеликий, а більшість кораблів, що обслуговують країну, ‑ британські.

ПІДСУМОК УРОКУ

‑ Австралійський Союз – розвинена індустріально-аграрна країна, що займає всю площу материка Австралія та прилеглих до нього островів;
‑ сучасне населення Австралії складається з англоавстралійців, аборигенів, переселенців з інших країн світу;
‑ провідною галуззю австралійської промисловості є кольорова металургія, а сільського господарства – тваринництво.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати відповідний текст у підручнику.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема: Південна Америка. Географічне положення. Історія дослідження.

Мета: Н:сформувати в учнів загальне уявлення про географічне положення, площу та форму материка; поглибити систему знань учнів про відкриття та дослідження Південної Америки;

В: Виховувати цікавість до предмету, мовну, трудову культуру.

Р: удосконалити практичні навички учнів характеризувати географічне положення материка.

Обладнання: фізична карта Південної Америки, картини природи материка, портрети дослідників материка.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями та завданнями.
1. Назвіть материки, які ви вивчали, покажіть їх на карті.
2. За яким планом вивчають материк?
3. За яким планом вивчають географічне положення материка?
4. Чому дуже важливо знати геграфічне положення материка?
5. Що вам відомо про відкриття Америки?

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ




Переглядів: 277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 22 | Урок 24

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.