МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок 23ГОСПОДАРСТВО 1. Промисловість Австралійського Союзу розвинена, більшість іноземного інвестованого копіталу припадає на Великобританію та США, але останнім часом головні позиції у деяких галузях промисловості ( наприклад гірничодобувній) захопила Японія. 2. Сільське господарство має високий рівень розвитку. Переважна частина площі сільськогосподарських земель – 65% належить землевласникам ( насамперед крупним), решта є державною власністю. 3. Транспорт ПІДСУМОК УРОКУ ‑ Австралійський Союз – розвинена індустріально-аграрна країна, що займає всю площу материка Австралія та прилеглих до нього островів; ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати відповідний текст у підручнику. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Південна Америка. Географічне положення. Історія дослідження. Мета: Н:сформувати в учнів загальне уявлення про географічне положення, площу та форму материка; поглибити систему знань учнів про відкриття та дослідження Південної Америки; В: Виховувати цікавість до предмету, мовну, трудову культуру. Р: удосконалити практичні навички учнів характеризувати географічне положення материка. Обладнання: фізична карта Південної Америки, картини природи материка, портрети дослідників материка. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. ХІД УРОКУ ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями та завданнями. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||||||
|