МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вивірка підкранових шляхів.Лекція 4 Вивірка окремих видів обладнання. Виконавча документація. Порядок вивірки підкранових шляхів регламентується Правилами будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів, які затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охороні праці та гірському нагляду від 18 червня 2007 № 132. (Правила будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів/ Укладач В. Кузнєцов.-Харків: Фактор, 2007, 272 с.). Правила визначають вимоги, щодо конструкції окремих елементів підіймально-транспортних машин, матеріалів, з яких вони виготовлені, вимоги щодо обслуговуючого персоналу та порядок будови, експлуатації та ремонту машин. Розділ 4 Правил визначає вимоги щодо кранового шляху. Зазначається, що крановий шлях повинен мати окремий проект, який має містити такі відомості, щодо шляху: тип рейок; припустиме навантаження на рейки від коліс крану; спосіб кріплення рейок між собою та до елементів будівлі; наявність прокладок під рейками, конструкція прокладок; допустимі значення загального ухилу, допуск на ширину шляхів та різницю рівня голівок рейок; конструкція тупікових упорів, тип пристрою, якій відключає, пристрою, що обмежує пересування крану; наявність вздовж шляхів огорожі; улаштування заземлення. П. 4.19.3 встановлює додаткові вимоги щодо улаштування колії баштових кранів. П. 7.3 містить вимоги щодо порядку технічного огляду рейок. Огляди рейок поділяються на: Первинний (перед початком експлуатації) Частковий (раз на 12 місцяів) Повний (раз у 3 роки, крани які використовуються лише для ремонту – раз на 5 років) Позачерговий (після закінчення строку експлуатації, введення в експлуатацію після капітального ремонту, аварії, за приписом контролюючої особи, якщо кран не експлуатувався більше 12 місяців). Геометричні параметри рейок, які підлягають контролю наведені у додатку 2 до п. 4.19.8 (таблиця 2)
Таблиця 2 Допустимі відхилення у розташуванні рейок (витяг з Правил будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|