МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Умови роботи підкранових балок.Тема: Підкранові конструкції. Розрахунок сил виникаючих в підкранових балках. Їх навантаження. План: 1. Підкранові балки; 2. Особливості розрахунку суцільних підкранових балок; Література: Обов'язкова: [2] Клименко Ф.Є. Металеві конструкції: . Львів: Світ 2002 с. 146 - 150. Додаткова: [1] Чертов І.М. Зварні конструкції: Підручник.- К.: Арістей, 2006. с. До складу підкранових конструкцій належать підкранові балки або ферми, гальмівні балки (ферми), зв'язки, вузли кріплення підкранових конструкцій, кранові рейки з елементами їх кріплення. Підкранові балки— це такі конструкції, уздовж яких рухаються мостові вантажопідйомні крани, що обслуговують промислові цехи. Мостові крани переміщаються по рейках, вкладених на верхній пояс підкранової балки. Підкранові балки можуть бути суцільними (розрізними або нерозрізними) і рідше решітчастими. Основні особливості роботи підкранових балок: сприйняття рухомого вертикального навантаження від крана динамічного характеру дії на балку; дія великих зосереджених сил від коліс крана, які спричинюють зминання в стінці балки; наявність поперечних гальмівних сил, які зумовлюють виникнення у верхньому поясі балки в горизонтальній площині додаткових напружень. Навантаження від крана передається на підкранові конструкції через колеса крана. Залежно від вантажності крана з кожного боку може бути два, чотири і більше коліс. Підкранові конструкції розраховують в усіх випадках на навантаження двох кранів у найближчому стані, при якому виникають найбільші вертикальні та горизонтальні зусилля. Власну масу підкранових конструкцій приймають із довідників, визначають її за рахунок збільшення розрахункового зусилля від вертикального кранового навантаження на коефіцієнт а що для балок 6 м дорівнює 1,03; 12 м — 1,05: 18 м — 1,08. Конструктивне рішення підкранових балок залежить від величини навантаження прольоту та режиму роботи мостових кранів При кранах вантажністю до 500 кН на прольоти 6,0 м застосовують прокатні двотаврові профілі підсилені горизонтальними листами або кутниками. Для більших прольотів і кранів більшої вантажності використовують зварні двотаврові балки з горизонтальною гальмівною конструкцією. При кранах вантажністю 500 кН і більше та прольотах понад 6 м конструюють спеціальні гальмівні балки або ферми. Для гальмівної конструкції з відстанню від осі підкранової балки до зовнішньої грані гальмівної конструкції крайнього ряду до 1,25 м застосовують гальмівну балку з стінкою з рифленого сталевого листа товщиною 6...8 мм. Особливості розрахунку суцільних підкранових балок. Суцільні підкранові балки розраховують подібно до суцільних балок на статичне навантаження з цілим рядом особливостей. Визначення розрахункових моментів і поперечних сил від кранових навантажень виконують за лініями впливу від двох спарених кранів або за рахунок побудови епюри моментів і поперечних сил від найневигіднішого розміщення рухомого навантаження від коліс мостових кранів у прольоті балки. Для визначення найбільшого згинального моменту слід знайти навантаження від коліс крана таким чином, щоб середина балки знаходилась на однаковій відстані від рівнодійної всіх навантажень і від найближчого до неї колеса з навантаженням, під яким і буде діяти найбільший згинальний момент. Оскільки поперечний переріз з найбільшим моментом знаходиться біля середини прольоту балки, згинальний момент Мmax можна визначити, використовуючи лінії впливу моменту для середини прольоту. Розрахунковий згинальний момент М і поперечну силу Q від гальмівного горизонтального навантаження знаходять при тому ж положенні мостових кранів. У зв'язку з цим при кранах однакової вантажності М і Q, можна визначити зі співвідношення горизонтальних і вертикальнихсил від коліс. Особливістю роботи підкранової балки є дія рухомого зосередженого навантаження на стінку через верхній пояс балки, що призводить до місцевого стиску. Місцевий стиск від коліс крана розподіляється між рейкою і поясом на ділянці стінки, в якій виникає місцеве нормальне напруження . Порядок підбору перерізу підкранової балки. Спочатку визначають потрібний момент опору перерізу підкранової балки, приймаючи зменшення розрахункового опору сталі на 15...25 МПа. Це зумовлено тим, що у верхньому поясі балки виникають додаткові напруження від горизонтальних сил гальмування, які на першій стадії розрахунку в рівняння не входять. Далі переріз підкранових балок підбирають у такій же послідовності, як і складених балок.
Читайте також:
|
||||||||
|