МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фітінгова платформа.Вагон-рефрижератор. Хоппер-дозатор. Платформа. Критий вагон. Для перевезень різноманітних вантажів, в основному фасованих та стійких до змін температури, але і тих, що потребують захисту від атмосферних опадів. Призначена для транспортування пакетних штучних вантажів, різних видів металів у формі плит та профілей, універсальних крупнотонажних контейнерів (трьох контейнерів завдовжки 20 футів або одного завдовжки 40 футів і одного завдовжки 20 футів), техніки для колес та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів. Вагон-хоппер призначених для безтарного перевезення зернових вантажів,а також гранульованих та порошковидних мінеральних добрив, а також цементу, гіпсу, вапна, алебастру, глини, піску кварцового та інших вантажів, придатних для перевезення у вагонах-цементовозах у межах вантажопідйомності, тобто таких вантажів, які потребують захисту від атмосферних опадів, з навантаженням через верхні люки та гравітаційним розвантаженням через нижні люки. Механізм розвантаження може забезпечувати дозоване розвантаження. Універсальний вагон для перевезення вантажів, які швидко псуються. Для дотримання умов, за яких вантаж не підлягав би шкідливому впливу фізико-хімічних та біологічних факторів , споряджений холодильною установкою. Рефрижераторний рухомий склад класифікується: за складом – потяги (23- та 21-вагонні), секції (12- та 5-вагонні) та автономні вагони; за типом холодогену холодильної установки – амміак і хладон, за системою холодопостачання – групові та індивідуальні. При груповій системі холод виробляється аміачними холодильними установками, які розміщені у центральному вагоні, та у вантажні вагони-холодильники передається по системі за допомогою холодоносія (розчин хлористого кальцію СаСl2); при індивідуальній – вантажні вагони охолоджуються установками, які розміщені у кожному з них. Холодильне та енергосилове обладнання потягу забезпечує підтримання температури повітря у вагонах від −8 до +6 °C при температурі зовнішнього повітря від +30 до −45 °C та охолодження овочів за 120 годин з +25 до +4 °C. Спеціалізована платформа, призначена для перевезення крупновантажних контейнерів, обладнана спеціалізованими вузлами для їх кріплення – фітінговими упорами (упора входить у замок контейнера). - для перевезення одного 40-футового контейнеру. - для перевезення автомобільної техніки, а також універсальних крупновантажних контейнерів масою 10, 20 та 30 т у різних поєднаннях. - для перевезення різноманітних вантажів: литих слябів різної довжини, температура яких при завантаженні не перевищує 100 °C, сортового прокату та арматури, листового прокату, двох 20-футових чи одного 40-футового контейнера. Для такої універсальності платформа обладнана стаціонарними боковими стінками, які розміщені на консольних частинах несеної рами, бічними опорними стійками переставними торцевими стінками, що обмежують продольне зміщення вантажів різної довжини і типовими фітінговими упорами для контейнерів, які у непрацюючому положенні не заважають вільному укладанню металургійних вантажів. - перспективна модель 13-3124, дозволяє перевозити контейнери один на одному, у два яруси, що дозволяє збільшити кількість контейнерів, що перевозяться, у порівнянні з платформами традиційної конструкції. Це широко розповсюджений засіб перевезення у сполученнях США та Канади, з тепловозною тягою.
|
||||||||
|