МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні положення.Від ціни залежить досягнення економічних і комерційних результатів. Правильна або помилкова цінова політика впливає на всю виробничо-інвестиційну діяльність будівельної організації. Перш ніж розпочати будівництво, будівельна організація визначає: - яку ціну встановити на будівельну продукцію; - який прибуток; - який доход. Прибуток будівельної організації (БО) залежить від 2-х показників: ціни будівельної продукції, витрат на її виробництво. Ціна продукції на ринку – це наслідок взаємодії попиту і пропозиції, вирівнюється в точці рівноваги автоматично під впливом ринкового ціноутворення в умовах вільної конкуренції. Витрати на виробництво продукції можуть збільшуватися або зменшуватися залежно від обсягу трудових чи матеріальних ресурсів, рівня техніки, організації виробництва й інших факторів. Правильна методика встановлення цін, розумна цінова політика – необхідні компоненти успішної діяльності будівельної організації.
Збираючи і опрацьовуючи інформацію стосовно цін, БО має вивчити: - Ринок, на якому продає свою продукцію; - Всі потенційні можливості вироблюваного товару; - Свою та суміжні галузі для виявлення існуючих і потенційних конкурентів; - Рішення уряду. Для прийняття вірного і обумовленого рішення по цінам необхідно мати перелік інформації: 1. Ринок і товар - Сегменти ринку, в яких реалізується товар. - Вимоги, які висуваються покупцями щодо товару. - Географічне положення . - Новизна товару. - Ємність ринку. - Якість товару в порівнянні з товарами конкурентів. - Головні конкуренти. - Відповідність товарів по цінам. - Перспективи росту об’єму продаж - Здатність задовольняти потреби покупця, в тому числі і перспективні - Кон’єктура ринку протягом 2 років. - Необхідність модифікації. 2. Конкуренція на ринку. Політика уряду. - Конкуруючі товари в продажу. - Вплив на ринок політики уряду. - Доля ринку конкурентів. - Вплив на окремі фірми. - Можливість зміни цін. - Фінансове положення конкурентів. - Дії конкурентів, які можна передбачити у випадку зміни умов ринку. - Офіційні дані про прибутки та збитки. 3. Виробництво і витрати. Виручка від реалізації та прибуток. - Об’єми виробництва та складські запаси товарів у фірми на конкретну дату. - Співвідношення між виручкою від продажу, прибутком і витратами по різним видам товарів - Витрати, які відповідають даному рівню наявності складських запасів - Вплив об’ємів виробництва на виручку від продажу та прибуток. - Вплив на витрати зміни об’ємів виробництва і складських запасів. - Питома вага прибутку в ціні одиниці товару фірми та його відмінність від аналогічного показника конкурентів - Затрати, які мають безпосереднє відношення до прийняття рішень щодо цінових питань. БО повинна приймати всі міри для отримання вищезгаданої інформації. Якщо вона не зможе зібрати і проаналізувати інформацію, покладаючись на власні сили, необхідно звернутися до послуг підприємств, які спеціалізуються на аналітичних дослідженнях.
Поширеним методом розробки загальної цінової політики є багатоетапний підхід до встановлення цін. Метод включає 5 етапів: - визначення цільового ринку; - аналіз елементів стратегії маркетингу; - визначення загальної цінової політики; - розробка цінової стратегії; - встановлення цін. Перші три етапи – побудова загальної цінової політики; останні два – концентруються на конкретних рівнях і їх реалізації.
Три основних мети ціноутворення: - реалізація будівельної продукції – це зростання обсягів реалізації; - максимальний прибуток; - підтримання дійсного становища будівельної організації.
Читайте також:
|
||||||||
|