Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні положення.

Від ціни залежить досягнення економічних і комерційних результатів. Правильна або помилкова цінова політика впливає на всю виробничо-інвестиційну діяльність будівельної організації.

Перш ніж розпочати будівництво, будівельна організація визначає:

- яку ціну встановити на будівельну продукцію;

- який прибуток;

- який доход.

Прибуток будівельної організації (БО) залежить від 2-х показників:

ціни будівельної продукції,

витрат на її виробництво.

Ціна продукції на ринку – це наслідок взаємодії попиту і пропозиції, вирівнюється в точці рівноваги автоматично під впливом ринкового ціноутворення в умовах вільної конкуренції.

Витрати на виробництво продукції можуть збільшуватися або зменшуватися залежно від обсягу трудових чи матеріальних ресурсів, рівня техніки, організації виробництва й інших факторів.

Правильна методика встановлення цін, розумна цінова політика – необхідні компоненти успішної діяльності будівельної організації.

 

Збираючи і опрацьовуючи інформацію стосовно цін, БО має вивчити:

- Ринок, на якому продає свою продукцію;

- Всі потенційні можливості вироблюваного товару;

- Свою та суміжні галузі для виявлення існуючих і потенційних конкурентів;

- Рішення уряду.

Для прийняття вірного і обумовленого рішення по цінам необхідно мати перелік інформації:

1. Ринок і товар

- Сегменти ринку, в яких реалізується товар.

- Вимоги, які висуваються покупцями щодо товару.

- Географічне положення .

- Новизна товару.

- Ємність ринку.

- Якість товару в порівнянні з товарами конкурентів.

- Головні конкуренти.

- Відповідність товарів по цінам.

- Перспективи росту об’єму продаж

- Здатність задовольняти потреби покупця, в тому числі і перспективні

- Кон’єктура ринку протягом 2 років.

- Необхідність модифікації.

2. Конкуренція на ринку. Політика уряду.

- Конкуруючі товари в продажу.

- Вплив на ринок політики уряду.

- Доля ринку конкурентів.

- Вплив на окремі фірми.

- Можливість зміни цін.

- Фінансове положення конкурентів.

- Дії конкурентів, які можна передбачити у випадку зміни умов ринку.

- Офіційні дані про прибутки та збитки.

3. Виробництво і витрати. Виручка від реалізації та прибуток.

- Об’єми виробництва та складські запаси товарів у фірми на конкретну дату.

- Співвідношення між виручкою від продажу, прибутком і витратами по різним видам товарів

- Витрати, які відповідають даному рівню наявності складських запасів

- Вплив об’ємів виробництва на виручку від продажу та прибуток.

- Вплив на витрати зміни об’ємів виробництва і складських запасів.

- Питома вага прибутку в ціні одиниці товару фірми та його відмінність від аналогічного показника конкурентів

- Затрати, які мають безпосереднє відношення до прийняття рішень щодо цінових питань.

БО повинна приймати всі міри для отримання вищезгаданої інформації. Якщо вона не зможе зібрати і проаналізувати інформацію, покладаючись на власні сили, необхідно звернутися до послуг підприємств, які спеціалізуються на аналітичних дослідженнях.

 

 

Поширеним методом розробки загальної цінової політики є багатоетапний підхід до встановлення цін. Метод включає 5 етапів:

- визначення цільового ринку;

- аналіз елементів стратегії маркетингу;

- визначення загальної цінової політики;

- розробка цінової стратегії;

- встановлення цін.

Перші три етапи – побудова загальної цінової політики; останні два – концентруються на конкретних рівнях і їх реалізації.

 

Три основних мети ціноутворення:

- реалізація будівельної продукції – це зростання обсягів реалізації;

- максимальний прибуток;

- підтримання дійсного становища будівельної організації.

 


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  4. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  5. Артеріальний пульс, основні параметри
  6. Банківська система та її основні функції
  7. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  8. Будова й основні елементи машини
  9. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  10. Бюджетування (основні поняття, механізм).
  11. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
  12. Варіатори та їхні основні параметри




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про тендери. | Методи розрахунку цін на будівельну продукцію.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.