МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні положення.Від ціни залежить досягнення економічних і комерційних результатів. Правильна або помилкова цінова політика впливає на всю виробничо-інвестиційну діяльність будівельної організації. Перш ніж розпочати будівництво, будівельна організація визначає: - яку ціну встановити на будівельну продукцію; - який прибуток; - який доход. Прибуток будівельної організації (БО) залежить від 2-х показників: ціни будівельної продукції, витрат на її виробництво. Ціна продукції на ринку – це наслідок взаємодії попиту і пропозиції, вирівнюється в точці рівноваги автоматично під впливом ринкового ціноутворення в умовах вільної конкуренції. Витрати на виробництво продукції можуть збільшуватися або зменшуватися залежно від обсягу трудових чи матеріальних ресурсів, рівня техніки, організації виробництва й інших факторів. Правильна методика встановлення цін, розумна цінова політика – необхідні компоненти успішної діяльності будівельної організації.
Збираючи і опрацьовуючи інформацію стосовно цін, БО має вивчити: - Ринок, на якому продає свою продукцію; - Всі потенційні можливості вироблюваного товару; - Свою та суміжні галузі для виявлення існуючих і потенційних конкурентів; - Рішення уряду. Для прийняття вірного і обумовленого рішення по цінам необхідно мати перелік інформації: 1. Ринок і товар - Сегменти ринку, в яких реалізується товар. - Вимоги, які висуваються покупцями щодо товару. - Географічне положення . - Новизна товару. - Ємність ринку. - Якість товару в порівнянні з товарами конкурентів. - Головні конкуренти. - Відповідність товарів по цінам. - Перспективи росту об’єму продаж - Здатність задовольняти потреби покупця, в тому числі і перспективні - Кон’єктура ринку протягом 2 років. - Необхідність модифікації. 2. Конкуренція на ринку. Політика уряду. - Конкуруючі товари в продажу. - Вплив на ринок політики уряду. - Доля ринку конкурентів. - Вплив на окремі фірми. - Можливість зміни цін. - Фінансове положення конкурентів. - Дії конкурентів, які можна передбачити у випадку зміни умов ринку. - Офіційні дані про прибутки та збитки. 3. Виробництво і витрати. Виручка від реалізації та прибуток. - Об’єми виробництва та складські запаси товарів у фірми на конкретну дату. - Співвідношення між виручкою від продажу, прибутком і витратами по різним видам товарів - Витрати, які відповідають даному рівню наявності складських запасів - Вплив об’ємів виробництва на виручку від продажу та прибуток. - Вплив на витрати зміни об’ємів виробництва і складських запасів. - Питома вага прибутку в ціні одиниці товару фірми та його відмінність від аналогічного показника конкурентів - Затрати, які мають безпосереднє відношення до прийняття рішень щодо цінових питань. БО повинна приймати всі міри для отримання вищезгаданої інформації. Якщо вона не зможе зібрати і проаналізувати інформацію, покладаючись на власні сили, необхідно звернутися до послуг підприємств, які спеціалізуються на аналітичних дослідженнях.
Поширеним методом розробки загальної цінової політики є багатоетапний підхід до встановлення цін. Метод включає 5 етапів: - визначення цільового ринку; - аналіз елементів стратегії маркетингу; - визначення загальної цінової політики; - розробка цінової стратегії; - встановлення цін. Перші три етапи – побудова загальної цінової політики; останні два – концентруються на конкретних рівнях і їх реалізації.
Три основних мети ціноутворення: - реалізація будівельної продукції – це зростання обсягів реалізації; - максимальний прибуток; - підтримання дійсного становища будівельної організації.
Читайте також:
|
||||||||
|