Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестування послання

Розробка послання до виборців відбувається вдало, якщо можна дати позитивну відповідь на кожне з наступних запитань:

Запитання 1: Чи може послання, з точки зору географії, врахування національних, соціальних, партійних та демографічних особливостей зацікавити ті групи виборців, які необхідні для перемоги на виборах?

Це принципове запитання. Якщо послання якимось чином ображає одну або декілька груп виборців, які необхідно об'єднати навколо себе, – воно програшне. Відповідь на це запитання може дати опитування громадської думки.

Запитання 2: Чи враховує це послання сильні сторони кандидата і слабкі місця конкурента? Чи цілком у ньому використані «дзеркальні переваги»?

Для цього потрібно ще раз уважно перевірити складені списки сильних та слабких сторін.

Запитання 3: Чи наголошує це послання на тому унікальному і неповторному, що стосується саме кандидата (на противагу можливим випадкам, коли послання настільки загальне, що його з таким самим успіхом може використати й конкурент)?

Під час виборів часто трапляється так, що у балотуванні беруть участь кандидати, які характеризуються приблизно однаковими особистими якостями та життєвим досвідом. Тому послання має бути контрастним.

Запитання 4: Чи не завелике послання за обсягом? Чи є воно чимось таким, що зачіпає людей за живе, чи чітке і зрозуміле воно для кожного виборця?

Вибори, як правило, виграються на «великих» проблемах та «великих» зверненнях, наприклад, навколо таких речей, як війна і мир, процвітання чи занепад, розвиток чи збереження статус-кво, гідність на противагу безчестю.

Приклад: Під час президентських виборів 1999 року Леонід Кучма з успіхом наголошував у своїх посланнях на тому факті, що Україна залишилась мирною державою. У той час Росія мала кілька «гарячих точок», тому цей мотив миру звучав переконливо.

Запитання 5: Чи гідний кандидат як особистість такого послання? Під час виборчих кампаній формулюється чимало правильних та привабливих послань, але ті, хто їх поширює, не викликають довіри до себе. Коли таке трапляється, саме враз подумати над тим, щоб змінити послання або взагалі вийти з гри. Часто хороше послання, виголошуване не тим кандидатом, може зіграти на руку більш сильному опоненту, який здатний перехопити його і використати на свою користь.

Приклад: Під час виборчої кампанії 2009 – 2010 років на індустріалізації країни наголошували і Арсеній Яценюк, і Сергій Тигіпко, але в посланнях останнього цей шлях виходу з економічної кризи звучав переконливіше, і не останню роль у цьому зіграло те, що Арсеній Яценюк був наймолодшим кандидатом в президенти, йому ледь виконалось 35 років, а Сергій Тигіпко, економіст за освітою, справляв враження людини, яка знає, що обіцяє, а не просто дає красиві обіцянки.

Запитання 6: Чи сприяє послання запобіганню можливим атакам опонентів на слабкі місця кандидата?

Наприклад, молодий кандидат може подолати думку про себе як людину, що не має багатого життєвого досвіду, демонструючи зрілі судження про шляхи розв'язання проблем життя. З іншого боку, кандидат похилого віку може досягти позитивного ефекту, показуючи свою фізичну силу та енергійність.

Приклад, Франклін Рузвельт, людина, хвора на поліомієліт і нездатна самостійно зробити й кроку, блискуче переміг на президентських виборах 1932 р. Його найбільше критикували за те, що він рухається надто швидко, що йому пора уповільнити хід і дати країні перевести подих. Рузвельт довів, що імідж високої політичної мобільності може надовго відвернути увагу опонентів від розмов про фізичні вади президента.

Отже, якщо на всі вищенаведені запитання можна з певністю відповісти «так», у такому разі послання вийшло вдалим. Якщо хоч на одне з них є відповідь «ні», сумніви щодо декількох із них, роботу потрібно починати спочатку. Не слід зупинятися, поки не буде знайдене правильне рішення.

Урешті-решт, якщо кандидат не спроможний переконати себе у своїй перемозі, то як він зможе переконати в цьому виборців?


Читайте також:

  1. Для детального тестування
  2. ЕКСПЕРИМЕНТ (ТЕСТУВАННЯ)
  3. Етап тестування
  4. Лекція 5. Технології розробки ключового послання
  5. Метод тестування
  6. Методика тестування КІСП аудитором
  7. Написання послання
  8. Оскарження або опротестування.
  9. Оскарження або опротестування.
  10. Перегляд у порядку нагляду рішень, ухвал, постанов у цивільній справі, завдання, суб‘єкти опротестування, суди, які розглядають справи.
  11. ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ КОНТРОЛЬНОГО ТЕСТУВАННЯ
  12. Пробне тестування




Переглядів: 777

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Написання послання | Загальні вимоги до іміджу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.