Призначений для попередження попадання пластової рідини в середину електродвигуна, компенсації зміни об’єму масла в середині від температури двигуна і передачі крутного моменту від вала електродвигуна до вала насоса. Найбільш поширений гідрозахист типу Г. Гідрозахист складається із двох складальних одиниць: протектора, який встановлюється
між насосом і двигуном, і компенсатора, який розміщений в нижній частині двигуна. У шифрі гідрозахисту, наприклад, 1Г51 прийняті наступні позначення: 1 – модифікація, Г – тип захисту, 5 – умовний розмір обсадної колони, 1 – номер розробки.
Крім гідрозахисту типу Г, знаходять широке застосування
гідрозахист типу П. Розроблено два варіанти конструкцій гідрозахистів:
- відкритого типу – П92, ПК92; П114, ПК114;
- закритого типу (з діафрагмою) – П92Д, ПК92Д;
К – корозійностійке виконання.
У гідрозахисті відкритого типу використовують спеціальну бар’єрну рідину густиною до 2 г/м3 та властивостями, які виключають її перемішування з пластовою рідиною і маслом.