Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості конструкцій насосів типу ЕВН

Насоси для видобутку нафти типу ЕВН секційні (число секцій до чотирьох). З’єднання секцій фланцеве, вали секцій з’єднані шліцевими муфтами.

Кожна секція насоса складається із металевого корпусу, який виготовлений із труби довжиною до 6000 мм, в якому розміщений пакет ступеней (рис.7.2).

Ступінь насосна, яка складається із робочого колеса і направляючого апарата, може бути з циліндричними або похило-циліндричними лопатками.

Ступені з циліндричними лопатками застосовуються на номінальні подачі до 125 м3/доб. (включно) в насосах із зовнішнім діаметром 86 і 92 мм, до 160 м3/доб. в насосах з діаметром 103 мм і до 250 м3/доб. в насосах з діаметром

114 мм. Ступені із похило-циліндричними лопатками застосовуються в насосах з більшою подачею. Робочі колеса змонтовані на валу насоса на повздовжній шпонці і можуть переміщатися в осьовому напрямку. Направляючі апарати закріплені за допомогою ніпеля – корпусу підшипника, який встановлений у верхній частині секції. Для зниження сил тертя між робочим колесом і направляючим апаратом та забезпечення ущільнення в ступені в нижніх дисках запресовані шайби із антифрикційного матеріалу. Утворені при цьому разом з відповідними виступами направляючих апаратів торцеві опори ступеней забезпечують передачу

1 - направляючий апарат; 2,4 - кільцеві без лопаткові камери; 3 - робоче колесо; 5 - нижня опорна шайба; 6 - захисна втулка; 7 - верхня опорна шайба; 8 - вал

Рисунок 7.2 – Ступінь ЕВН

 

осьових зусиль на корпуси направляючих апаратів і через корпус підшипника – на корпус секції насоса. Для зменшення тертя при роботі насоса, коли осьові зусилля направлені у протилежному напрямку (знизу вверх), на верхніх дисках антифрикційні шайби меншої товщини. Крім того, між робочими колесами встановлюють латунні втулки, які також служать підшипниками ковзання, якщо відсутня маточина. Верхній і нижній кінці вала установлені в підшипниках ковзання.

Осьові навантаження на вал сприймаються опорною п’ятою через пружинне кільце.

Найбільш поширений метод розвантаження колеса від осьової сили в ступенях з похило-циліндричними лопатками є створення за допомогою виконаного у колесі другого верхнього ущільнення камери за ведучим диском колеса, в якому тиск за допомогою отворів у ведучому диску

вирівнюється з тиском на вході в колесо (рис. 7.3, а). Переваги: підвищений ресурс роботи індивідуальної нижньої опори робочого колеса, підвищений ККД ступені.

 

Недоліки: ускладнена технологія виготовлення, функціональна відмова при засміченні розвантажувальних отворів і при зношенні верхнього ущільнення робочого колеса.

Підсилення пари індивідуальної осьової опори і міжступеневого ущільнення ступеней насоса може бути досягнуто застосуванням двоопорної конструкції ступені (рис.7.3, б). Переваги: в порівнянні із одноопорною ступеню має підвищений ресурс індивідуальної нижньої п’яти ступені, більш надійну ізоляцію вала від абразивної і корозійно-активної рідини, підвищений ресурс роботи і більшу жорсткість вала насоса із-за збільшених осьових довжин міжступеневих ущільнень, які в ЕВН служать поряд з ущільненнями додатковими радіальними підшипниками.

а) – із розвантажувальним робочим колесом; б) – двоопорна.

1 – корпус; 2 – направляючий апарат; 3 – робоче колесо

Рисунок 7.3 – Конструкції ступеней

Недоліки: трудомістка у виготовленні.

Підвищення надійності і довговічності ступеней досягається шляхом зменшення осьової сили, яка діє на робочі колеса, підсилення пари тертя осьової і радіальної опор, використання відповідних зносостійких і корозійностійких

матеріалів, зменшення дії радіальних сил на ротор шляхом підвищення точності виготовлення, балансування робочих коліс.

Число ступеней насоса і секцій визначають із врахуванням необхідного напору, який розвиває насос. В одній секції насоса може розміщатись від 39 до 200 ступеней в залежності від їх монтажної висоти. Максимальна кількість ступеней в насосах досягає 550 штук.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  9. Анатомо-фізіолгічні особливості
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  12. Анатомо-фізіологічні особливості нервової системи у новонароджених




Переглядів: 892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гідрозахист | Осьові опори та радіальні підшипники вала насоса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.