Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рання біографія

Дано: m(NaNО3) = 400 г V(О2) = 33?6 л w(дом.) = ?   1. Знаходимо чисту масу нітрату натрію (натрієвої селітри): Складаємо рівняння реакції, проставляємо над рівнянням об’єм кисню, під рівнянням дані згідно рівняння: x г 33,6 л2NaNO3 = 2NaNO2 + O2170 г 22,4 л M(NaNO3) = 23 + 14 + 16 • 3 = 85 (г/моль) m(NaNO3) = M • n = 85 г/моль • 2 моль = 170 г v(O2) = 22,4 л/моль • 1 моль = 22,4 л Сокладаємо пропорцію: x г 33,6 л 170 г 22,4 л х = 170 г • 33,6 л / 22,4 л = 255 г 2. Знаходимо масу домішок: 400 г − 255 г = 145 г 3. Знаходимо масову частку домішок: ω = 145г / 400 г = 0,36 або 36% Відповідь: 36 %  

 

Література:

Хімія. підр. для 10 кл. проф. рівня загальноосв. Навч. закл./авт. кол.: Буринська Н. М., Депутат В. М. та ін. – К.: Педагогічна думка. 2010. – 352 с.

Загальна та неорганічна хімія: Підручн. для студентів фармац. вузів і фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитаці/ авт. Левитін Є. Я. та ін. – Х.: Вид-во НФАУ: Золоті сторінки, 2002. – 536 с.

Крючкова-Чернобильська Г. М. Неорганічна хімія. 3-є вид. преробл. і доповн. – М., Медицина, 1980. – 384 с.

Касютіна Л.М., Ліпченко А. С. Практикум з хімії. – К.:Здоров`я, 2003. – 208

ЗеленєваО. Хімія. 8—11 класи: Довідник школяра і студента. — Донецьк: БАО, 2007.

Методичні посібники

 

Рання біографія

Батько Алана Тюрінга — Джуліус Метісон — шотландський аристократ, завідував британським колоніальним відомством в Індії[1][2]. Мати — Етель Сара Стоуні, була донькою головного інженера Мадраських залізниць.

Алан був другою дитиною в родині. Він народився 23 червня 1912 року в лондонській лікарні «Воррінгтон-Лодж». Дуже рідко бачив своїх батьків, які працювали в Індії. У віці 6 років Алан пішов до школи св.Михайла у Гастінгсі. В 7 років, як син аристократів навчався у Шернборнській публічній школі[en]. Вже в школі Алан проявляв видатні здібності з математики, при цьому був одним із найгірших учнів у класі з гуманітарних предметів. У шкільні роки Тюрінг став атеїстом, з його слів це було спричинено смертю його шкільного друга від туберкульозу. Проте, він продовжував вірити у безсмертність людської душі.

1929 року він намагається поступити в Кембридж разом зі своїм найкращим другом Крістофером Моркомом, але безуспішно. Через нелюбов до гуманітарних наук, Тюрінг не добрав балів на іспиті й тому після школи вступив до Королівського коледжу Кембриджа, хоча мав намір піти в Трініті-коледж. У Королівському коледжі Тюрінг навчався з 1931 по 1934 рік під керівництвом відомого математика Годфрі Гаролда Гарді.

Тоді багато математиків намагалися створити алгоритм для визначення істинності висловлювань. Геделю вдалося довести, що будь-яка корисна математична система аксіом неповна в сенсі, що в ній існує вислів, істинність якого не можна ні спростувати, ні підтвердити. Це спонукало Тюрінга довести, що немає загального методу визначення істинності, а, отже, математика завжди буде містити недовідні висловлювання.

У 1928 році німецький математик Давид Гільберт привернув увагу світової громадськості до задачі розв'язності (Entscheidungsproblem). У своїй роботі «On Computable Numbers, with an Application to the Entscheidungsproblem» (опубліковано 12 листопада 1936 року[3]) Тюрінг переформулював теорему Геделя про неповноту, замінивши універсальну формальну арифметичну мову Геделя на прості гіпотетичні пристрої. У своїй роботі він запропонував проект простого пристрою, що має всі основні властивості сучасної інформаційної системи: програмне керування, пам'ять і покроковий спосіб дій. Ця уявна машина, що отримала назву «Машина Тюрінга», використовується в теорії автоматів або комп'ютерів. Він довів, що подібна машина була б здатна провести будь-які математичні обчислення, представлені у вигляді алгоритму. Далі Тюрінг показав, що не існує розв'язку Entscheidungsproblem, спершу довівши, що проблема зупинки для машини Тюрінга нерозв'язна: в загальному випадку неможливо алгоритмічно визначити, чи зупиниться коли-небудь дана машина Тюрінга.

Хоча доказ Тюрінга було оприлюднено незабаром після еквівалентного доказу Алонзо Черча, в якому використовувалися лямбда-числення, сам Тюрінг був з ним не знайомий[4]. Підхід Алана Тюрінга прийнято вважати доступнішим і інтуїтивнішим. Ідея «Універсальної Машини», здатної виконувати функції будь-якої іншої машини, або іншими словами, обчислити все, що можна в принципі обчислити, була вкрай оригінальною. Фон Нейман визнав, що концепція сучасного комп'ютера заснована на цій роботі Алана Тюрінга. Машини Тюрінга, як і раніше є основним об'єктом дослідження теорії алгоритмів.

З вересня 1936 року по липень 1938 Тюрінг працював під керівництвом Черча в Прінстоні. Крім занять математикою, вчений вивчав криптографію, а також конструював електро-механічний бінарний помножувач. У червні 1938 року Тюрінг захистив докторську дисертацію «Логічні системи засновані на ординалах»[5][6], в якій була представлена ідея зведення за Тюрінгом, що полягає в об'єднанні машини Тюрінга з оракулом. Це дозволяє досліджувати проблеми, які неможливо розв'язати за допомогою лише машини Тюрінга.

У Кембриджі Алан Тюрінг відвідував лекції Людвіга Вітґенштайна про кризу основ математики. Вчені багато сперечалися, оскільки як Тюрінг виступав на захист формалізму, тоді як Вітґенштайн вважав, що математика не шукає абсолютну правду, а вигадує її.

Тюрінг повернувся до Англії з США на початку Другої світової війни. Одним з найважливіших озброєнь цієї війни була ЕОМ «Колос» за проектом «Ультра», що почала в 1943 зламувати надскладні шифри німців. Робота цієї системи значно допомогла в боротьбі з фашистською Німеччиною та її союзниками.


Читайте також:

  1. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  2. Автобіографія
  3. АВТОБІОГРАФІЯ
  4. АВТОБІОГРАФІЯ
  5. Автобіографія
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  8. Безробітні можуть відбувати це покарання і в нічний час.
  9. Біографія
  10. Біографія
  11. Біографія
  12. Біографія




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
При прожарюванні 400 г натрієвої селітри одержали 33,6 л кисню. Яка масова частка домішок в селітрі? | Після війни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.