Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до структурних елементів пояснювальної записки

«Титульний лист» є першою сторінкою пояснювальної записки і служить основним джерелом бібліографічної інформації, необхідної для обробки і пошуку документів.

«Лист завдання» відображає тему завдання і вихідні дані відповідного варіанту.

«Реферат» призначений для ознайомлення з роботою. Він має бути коротким, інформативним і містити відомості, що дозволяють уявляти суть роботи. Реферат повинен містити:

- відомості про об'єм записки, кількості ілюстрацій, таблиць, додатків,

- кількості джерел по переліку заслань;

- текст реферату;

- перелік ключових слів.

Текст реферату повинен відображати інформацію, представлену в пояснювальній записці і, як правило, в певній послідовності:

- об'єкт розробки або дослідження;

- мета роботи;

- методи дослідження;

- результати і їх новизна;

- значущість роботи і висновки.

Реферат необхідно виконувати обсягом не більше 500 слів і розміщувати на одній сторінці формату А4.

Ключові слова, істотні для розкриття суті записки, формують на основі тексту реферату і поміщають перед текстом реферату. Перелік ключових слів включає від 5 до 15 слів (словосполук), надрукованих прописними буквами в називному відмінку в рядок через коми.

«Зміст» (приклад – в додатку В.4) поміщають безпосередньо після реферату, починаючи з нової сторінки. Зміст включає:

- вступ;

- послідовно перераховані найменування всіх розділів, підрозділів, пунктів і підпунктів (якщо вони є);

- висновки;

- перелік посилань;

- найменування додатків.

У розділі «Вступ» дається коротка оцінка сучасного стану проблеми і викладаються існуючі проблеми знання в даної області; обґрунтовується мета роботи і необхідність застосування комп'ютерних засобів для вирішення подібних задач. Вступ розташовується на окремій сторінці.

 

У розділі «Постановка завдання» наводиться словесна і математична постановка завдання.

У розділі «Блок-схема алгоритму» наводиться блок-схема алгоритму в стандартних позначеннях відповідно до ГОСТ.

«Опис алгоритму» є поясненнями, відповідними кожному блоку алгоритму.

У розділі «Характеристика даних і їх умовні позначення» необхідно дати характеристику умовних позначень, типів змінних і т.д.

Розділ «Текст програми» є роздрукуванням працюючої програми з коментарями до неї.

У розділі «Опис роботи програми» необхідно описати характер взаємодії користувача і програми. Тут наводиться опис послідовності дій користувача, що призводить до здобуття результату, і реакцій програми на ці дії.

У розділі «Аналіз результатів» необхідно охарактеризувати результати роботи програми і проаналізувати їх відповідність контрольному прорахунку.

«Висновок» містить загальні виводи по виконанню курсової роботи.

Робиться критично осмислений висновок щодо відповідності отри­маних резуль­татів завданню на курсову роботу.

У висновках перераховується, що нового, цікавого зробленого під час виконання курсової роботи. Ці розділи не повторюють анотацію, а доповнюють її, полегшуючи оцінку роботи. Доцільно починати окремі пункти словами: „досліджено”, „обґрунтовано”, „показано”, „спроектовано”, „розроблено”, „винайдено”, „реалізовано” і т. ін.

Всі видання, використовувані при виконанні курсової роботи і їх автори, мають бути перелічені в «Списку використаної літератури».

Список літератури розташовують наприкінці роботи як важливе її доповнення. Його можна порівняти з кореневою системою, на яку спи­рається курсовий проект.

Обсяг і якість використаних інформаційних джерел показує, наскільки автор володіє основною, необхідною і сучасною інформацією. Після перегляду анотації і висновків, як правило знайомляться зі списком літератури, що одразу показує, яке місце займає робота в інформаційному потоці. Можна отримати гарні результати, витративши безліч часу, і не знати, що ці результати вже давно застаріли.

Використану літературу розміщують в порядку посилання на неї в тексті. До списку включаються усі використані автором проекту літера­турні джерела незалежно від того, де вони опубліковані (в Інтернеті, окре­мому виданні, збірнику, журналі і т.ін.), на які є посилання у тексті кур­сового проекту.

У списку застосовується загальна нумерація літературних джерел.

При оформленні вихідних даних джерела вказуються прізвище та ініціали автора, назва роботи, місце і рік видання, загальний обсяг.

У «Додатку» наводяться: роздрукування результатів, отриманих в результаті роботи програми; вигляд екрану – якщо завдання вирішувалося в діалоговому режимі і результати виводилися на екран; діаграми, таблиці і інший необхідний матеріал, який доповнює текст пояснювальної записки.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  10. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  11. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  12. Аксіоматика структурних і складних типів даних. Структурні типи даних.




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальне завдання | ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.