МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до структурних елементів пояснювальної записки«Титульний лист» є першою сторінкою пояснювальної записки і служить основним джерелом бібліографічної інформації, необхідної для обробки і пошуку документів. «Лист завдання» відображає тему завдання і вихідні дані відповідного варіанту. «Реферат» призначений для ознайомлення з роботою. Він має бути коротким, інформативним і містити відомості, що дозволяють уявляти суть роботи. Реферат повинен містити: - відомості про об'єм записки, кількості ілюстрацій, таблиць, додатків, - кількості джерел по переліку заслань; - текст реферату; - перелік ключових слів. Текст реферату повинен відображати інформацію, представлену в пояснювальній записці і, як правило, в певній послідовності: - об'єкт розробки або дослідження; - мета роботи; - методи дослідження; - результати і їх новизна; - значущість роботи і висновки. Реферат необхідно виконувати обсягом не більше 500 слів і розміщувати на одній сторінці формату А4. Ключові слова, істотні для розкриття суті записки, формують на основі тексту реферату і поміщають перед текстом реферату. Перелік ключових слів включає від 5 до 15 слів (словосполук), надрукованих прописними буквами в називному відмінку в рядок через коми. «Зміст» (приклад – в додатку В.4) поміщають безпосередньо після реферату, починаючи з нової сторінки. Зміст включає: - вступ; - послідовно перераховані найменування всіх розділів, підрозділів, пунктів і підпунктів (якщо вони є); - висновки; - перелік посилань; - найменування додатків. У розділі «Вступ» дається коротка оцінка сучасного стану проблеми і викладаються існуючі проблеми знання в даної області; обґрунтовується мета роботи і необхідність застосування комп'ютерних засобів для вирішення подібних задач. Вступ розташовується на окремій сторінці.
У розділі «Постановка завдання» наводиться словесна і математична постановка завдання. У розділі «Блок-схема алгоритму» наводиться блок-схема алгоритму в стандартних позначеннях відповідно до ГОСТ. «Опис алгоритму» є поясненнями, відповідними кожному блоку алгоритму. У розділі «Характеристика даних і їх умовні позначення» необхідно дати характеристику умовних позначень, типів змінних і т.д. Розділ «Текст програми» є роздрукуванням працюючої програми з коментарями до неї. У розділі «Опис роботи програми» необхідно описати характер взаємодії користувача і програми. Тут наводиться опис послідовності дій користувача, що призводить до здобуття результату, і реакцій програми на ці дії. У розділі «Аналіз результатів» необхідно охарактеризувати результати роботи програми і проаналізувати їх відповідність контрольному прорахунку. «Висновок» містить загальні виводи по виконанню курсової роботи. Робиться критично осмислений висновок щодо відповідності отриманих результатів завданню на курсову роботу. У висновках перераховується, що нового, цікавого зробленого під час виконання курсової роботи. Ці розділи не повторюють анотацію, а доповнюють її, полегшуючи оцінку роботи. Доцільно починати окремі пункти словами: „досліджено”, „обґрунтовано”, „показано”, „спроектовано”, „розроблено”, „винайдено”, „реалізовано” і т. ін. Всі видання, використовувані при виконанні курсової роботи і їх автори, мають бути перелічені в «Списку використаної літератури». Список літератури розташовують наприкінці роботи як важливе її доповнення. Його можна порівняти з кореневою системою, на яку спирається курсовий проект. Обсяг і якість використаних інформаційних джерел показує, наскільки автор володіє основною, необхідною і сучасною інформацією. Після перегляду анотації і висновків, як правило знайомляться зі списком літератури, що одразу показує, яке місце займає робота в інформаційному потоці. Можна отримати гарні результати, витративши безліч часу, і не знати, що ці результати вже давно застаріли. Використану літературу розміщують в порядку посилання на неї в тексті. До списку включаються усі використані автором проекту літературні джерела незалежно від того, де вони опубліковані (в Інтернеті, окремому виданні, збірнику, журналі і т.ін.), на які є посилання у тексті курсового проекту. У списку застосовується загальна нумерація літературних джерел. При оформленні вихідних даних джерела вказуються прізвище та ініціали автора, назва роботи, місце і рік видання, загальний обсяг. У «Додатку» наводяться: роздрукування результатів, отриманих в результаті роботи програми; вигляд екрану – якщо завдання вирішувалося в діалоговому режимі і результати виводилися на екран; діаграми, таблиці і інший необхідний матеріал, який доповнює текст пояснювальної записки.
Читайте також:
|
||||||||
|