МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5. Хід короля
Написати програму, що визначає, чи можливий наступний хід королем в заданій коректній шаховій позиції. Якщо після вашого ходу ваш король зазнає атаки, то ваш хід недоступний. Розглянути різні варіанти і надати графічну ілюстрацію, що демонструє роботу програми. Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: - Авторська заставка - Робота програми - Відомості про програму (інструкція) - Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.
Тема 6. Гра « П’ятнадцять » На квадратному полі розміром 4×4 за допомогою датчика випадкових чисел розставлені 15 фішок з номерами від 1 до 15 (а). а)
б) в) Є одна вільна позиція. Розташувати фішки за зростанням їх номерів так, як показано на рис. б) або в). Двигати фішки можна тільки на сусідню вільну позицію. Розробити програму, яка буде виконувати це завдання для будь-якого випадкового заданого положення. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: - Авторська заставка - Робота програми - Відомості про програму (інструкція) - Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек. Тема 7. Вгадай число Один з гравців задумує число від 1 до 1000, другий пробує вгадати його за десять питань виду: чи вірно, що задумане число більше такого-то числа. Написати програму, яка грає за того, хто відгадує. Розробити програму, яка буде виконувати це завдання для будь-якого задуманого числа. Передбачити обмеження числа ходів, а також штрафні санкції та призові виплати в вигляді премії або картинки призу. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: - Авторська заставка - Робота програми - Відомості про програму (інструкція) - Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|