Запрограмувати відому гру «Морський бій». На екрані два поля невеликого розміру. На полі 10×10 стоять невидимі ворожі пароплави: 4 корабля по 1 клітинці, 3 корабля по 2 клітинки, 2 корабля по 3 клітинки, 1 корабель в 4 клітинки. (див. рис.)
Необхідно поцілити кожну з клітин корабля. Позиції вказують буквами від A до K (по рядам) і цифрами від 1 до 10 (по стовпцям). Якщо клітинка вгадана гравцем вірно, вона помічається хрестиком, інакше точкою. Конфігурація і положення корабля на першому полі виставляються за допомогою датчика випадкових чисел. Гравець і комп’ютер по черзі роблять ходи. Повинно видатись повідомлення «попав», «вбитий», «виграли», «спочатку».