МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тільки морський та внутрішній водний транспорт: групи FAS, FOB, CFR, CIF, DES, DEQ.Ступінь транспортних ризиків можна знизити при правильному виборі виду транспорту в залежності від специфіки товарів, що транспортуються, Оптимізація вибору транспорту залежить від наступних основних факторів:
В якості транспортних засобів використовують: - залізничний транспорт; - водний транспорт; - автомобільний транспорт; - трубопровідний транспорт; - повітряний транспорт. Оптимізація вибору транспортного засобу здійснюється з використанням наступних критеріїв: витрати на перевезення – витрати при транспортуванні – втрата прибутків – максимум прибутку (мінімум збитків). 3. Ризик пошкодження вантажу при перевезенні. Цей різновид транспортних ризиків виникає у зв’язку з можливою втратою майбутніх прибутків або з можливими додатковими витратами на усунення пошкоджень внаслідок зниження споживчих якостей товарів у процесі перевезення у відповідності з зобов’язаннями. Відповідальність перевізника за збереження вантажу наступає у випадку його втрати, нестачі і пошкодження (порчі). Втрата вантажу трактується як неможливість видати вантаж утримувачу протягом визначених у контракті термінів. Нестача (часткова втрата) вантажу означає наявність різниці у вазі або кількості вантажу, прийнятого до перевезення та зданого утримувачу за накладною. Псування вантажу – це невідповідність його первинній якості, яка вказана в транспортних документах. При втраті, нестачі або пошкодженні, як правило, складають документи про незбереження вантажу (комерційний акт, акт загальної форми і т.д.). Загальною умовою відповідальності є презумпція винуватості, яка означає, що перевізник несе відповідальність за незбереження вантажу після прийняття його до перевезення і до видачі утримувачу, якщо перевізник не доведе, що втрата, нестача або пошкодження вантажу відбулися внаслідок обставин, які він не міг усунути або усунення яких від нього не залежало. Таким чином, ризик незбереження майна лягає на перевізника. Відповідальність перевізника за незбереження вантажу обмежується частиною реального збитку, який перевізник може компенсувати наступними способами:
Транспортні перевезення можуть супроводжуватися митними ризиками. До цієї групи ризиків відносяться: - ризики, пов’язані з несвоєчасною сертифікацією товарів; - ризики невірного розрахунку митних платежів, акцизів, ПДВ і т.д.; - ризики вибору транспортного засобу, який не відповідає вимогам Митної конвенції. Таким чином перевезення вантажів є джерелом транспортних ризиків, більша частина яких регламентується міжнародними (ІНКОТЕРМС) або національними (Митний кодекс) нормативними документами. Мінімізують такі ризики шляхом раціонального вибору транспортних засобів, перевізника, умов поставок і вірним заповненням відповідних документів.
Читайте також:
|
||||||||
|