МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Транспортні ризикиТрудові ризики Організаційно-управлінські ризики Такі ризики пов’язані з процесом організації і управління на рівні окремих підрозділів та підприємства у цілому: - ризики розробки адекватної стратегії підприємства (причини: необґрунтованість визначення пріоритетів загальної економічної і ринкової стратегії підприємства по відношенню до інновацій, до поточної виробничої діяльності); - ризики збоїв у виробництві продукції (причини: відсутність відповідної системи оперативно-виробничого планування, відсутність або порушення графіків ремонту обладнання, графіків виконання робіт); - ризики безгосподарності (причини: несвоєчасне проведення інвентаризації, відсутність відповідного контролю за роботою робітників, відповідальних за збереження товарне- матеріальних цінностей). Заходи по зниженню організаційно-управлінських ризиків належать до категорії превентивних і охоплюють: постійне функціонування системи стратегічного та оперативного виробничого планування, розробки і контроль за виконанням графіків ремонту обладнання, зберігання матеріальних цінностей у кількох пристосованих приміщеннях і т.д. Трудові ризики, джерелом яких є персонал підприємства, породжені наступними причинами: - низька кваліфікація; - плинність кадрів; - низька продуктивність праці; - відсутність дієвої системи мотивації праці; - нестача кваліфікованих кадрів; - нераціональне використання робітників; - перевищення витрат фонду оплати праці; - низький рівень виробничої дисципліни і т.д. Для зниження цього виду ризиків використовують превентивні заходи організаційного характеру, спрямовані на зменшення факторів ризику або усунення причин їх виникнення. Специфічним видом виробничих ризиків є ризик, пов’язаний з ключовим виробничим фактором (унікальне обладнання, технологія, висококваліфікований спеціаліст з особливими знаннями та навичками), відмова від функціонування якого (поломка обладнання, хвороба або смерть робітника) призводить до виникнення катастрофічного ризику. Для усунення таких ризиків необхідно своєчасно виявити такий ключовий фактор і постійно його контролювати.
Транспорт надає специфічні послуги, пов’язані з переміщенням матеріальних цінностей або людей у просторі. Транспортна діяльність не супроводжується створенням матеріальних цінностей. Транспортні операції супроводжують різні етапи виробничого процесу (поставка сировини, матеріалів, енергоносіїв, обладнання, збут продукції), тому транспортні ризики часто виокремлюють в окрему самостійну групу ризиків. Транспортний ризик - ризик, який виникає у зв’язку з транспортними операціями, тобто процесом переміщення матеріальних цінностей (продукції, сировини, обладнання і т.д.) і людей у просторі, і пов’язаний з потенційною можливістю зниження споживчих якостей матеріальних цінностей та порушенням умов їх переміщення. Транспортні ризики тісно пов’язані з постачальними та реалізаційними ризиками. Ці ризики вивчає логістика – наука про планування, організацію, управління, контроль і регулювання переміщення матеріальних цінностей та інформаційних потоків у просторі і у часі від первинного джерела до кінцевого споживача. Основними видами транспортних ризиків є:
1. Ризик невірного визначення моменту передачі відповідальності за вантаж у процесі транспортування. З розвитком промисловості і розширенням міжнародного розподілу праці виникла необхідність у класифікації та диференціації транспортних ризиків. Вперше це питання розглядалося у Міжнародній торговій палаті у Парижі (1919 р.), в 1936 році були запроваджені перші правила укладання зовнішньоторгового контракту купівлі-продажу (ІНКОТЕРМС), які у подальшому коригувалися у 1953, 1967, 1976, 1980 і 2000 роках. ІНКОТЕРМС – це базові умови укладання зовнішньоторгового контракту купівлі-продажу, які встановлюють базові ціни в залежності від того, чи включені витрати на транспортування та інші супутні витрати у ціну товару, чи ні. Ці умови встановлені з метою мінімізації ризиків, законодавчого розподілу відповідальності за їх виникнення між продавцем і покупцем. Базові умови ІНКОТЕРМС визначають:
Базові умови спрощують укладання і узгодження контрактів, особливості яких регламентовані міжнародною практикою. Знання та застосування наведених у ІНКОТЕРМС торгових термінів полегшує здійснення торгових операцій. Застосування умов ІНКОТЕРМС підкоряється наступним правилам:
У залежності від ступеню розподілу між продавцем і покупцем зобов’язань з відповідальності за транспортні ризики і поставку товару умови ІНКОТЕРМС розділяють на чотири групи: Е (відправлення), F (основне транспортування не сплачене), С (основне транспортування сплачене), D (прибуття). До групи Е відносяться умови, які передбачають мінімальні зобов’язання продавця. Ці умови полягають у тому, що продавець тримає товар на своїх складах, ризики приймає на себе продавець та його банк до моменту прийняття товару покупцем. Ризик транспортування зі складу продавця до кінцевого пункту лягає на покупця та його банк. У відповідності до умов групи F продавець вважається таким, що виконав свої зобов’язання, після передачі товару перевізнику у відповідності з інструкціями, отриманими від покупця. Продавець сповіщає покупця про готовність товару до відвантаження, після чого покупець укладає договір про транспортування і дає продавцю інструкції кому, коли і як передати придбані товари (уся продукція повинна бути чітко визначена для обох сторін). Ця група містить і конкретні умови (ситуації) передачі відповідальності та ризиків, які означають:
За умовами групи C продавець самостійно укладає договір про транспортування, сплачує перевезення до вказаного у контракті місця прийому товару покупцем, а також сповіщає покупця про деталі відправлення і очікуваний час прибуття вантажу в узгоджене місце прийняття поставки. Продавець звільняється від відповідальності і ризику з моменту передачі товару перевізнику у своїй країні, при цьому приймає на себе витрати за доставку товару у країну покупця. Укладаючи контракт за умовами C, сторони повинні домовитись про те, хто сплачує відвантаження товару і місці призначення. До цієї групи належать чотири умови (ситуації), які означають:
Четверта група транспортних ризиків D передбачає такі ситуації, у яких усі ризики, пов’язані з транспортуванням товару, лягають на продавця. Дана група розділяється на п’ять підгруп:
У тому випадку, якщо з будь-яких причин покупець не може здійснити сплату товару в терміни, указані у договорі, то ризики можуть перейти до нього раніше указаних у даній класифікації термінів. 2. Ризик вибору транспортного засобу. Даний вид ризику пов’язаний з можливістю виникнення додаткових витрат (дорогий вид транспорту) або втрати прибутку (порушення термінів поставки, ушкодження товару, що швидко псується, затримки у виробництві і т.д.) у процесі перевезення товарів невідповідним транспортом. Правила ІНКОТЕРМС 2000р. встановлюють наступну відповідність між умовами перевезення та видами транспорту: - будь-який вид транспорту: групи E, FCA, CPT, CIP, DAF, DDU, DDP; Читайте також:
|
||||||||
|