МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Банківські ризики та їх характеристикаПлан лекції Лекція 3. Банківські ризики. Кредитний ризик як складова частина банківських ризиків Практичні завдання Контрольні запитання 1.3 якою метою проводиться комплексна оцінка стану здоров'я дітей? Які існують критерії оцінки стану здоров'я дітей і як вони визначаються? Як враховуються групи здоров'я при організації навчально- виховного процесу в дошкільних закладах? Як позначається адаптація дітей до дошкільного закладу на їх функціональному стані і здоров'ї? Які особливості протікання адаптації дітей до дошкільного закладу? Що розуміють під шкільною зрілістю і як вона визначається? Як оцінюється функціональна готовність дитини до школи? 1. В дошкільному закладі (в прикріпленій групі) - за медичними картами виявити і проаналізувати групи здоров'я дітей. З'ясувати, які комплекси оздоровчих і лікувальних заходів проводяться з дітьми другої-третьої груп здоров'я, при відсутності — розробити їх. 2. Простежити в групі, як проходить адаптація дітей, які вступили до дошкільного закладу. 3. Визначити функціональну готовність шестирічних дітей до навчання в школі.
1. Банківські ризики та їх характеристика. 2. Кредитний ризик у банківській діяльності та його зв'язок з дохідністю. 3. Менеджмент кредитного ризику на рівні кредитної операції. 4. Менеджмент кредитного ризику на рівні кредитного портфеля. 5. Методи НБУ щодо мінімізації кредитних ризиків.
Основні терміни та поняття:
Слово"ризик"дослівно означає прийняття рішення, результат якого конкретно невідомий. Ризик – це ймовірність того, що очікувана подія не відбудеться або відбудеться з певними відхиленнями, що, зрештою, призведе до небажаних наслідків. Ризик – це ймовірність, потенціал того, що певні події очікувані чи неочікувані можуть спричинити негативний вплив на рівень капіталу або прибутків банку. З позиції НБУ ризик – це ймовірність того, що події, очікувані або неочікувані, матимуть негативний вплив на капітал та/ або надходження банку. З позиції банку ризик – це ймовірність недоотримання доходів або зменшення ринкової вартості капіталу банку внаслідок несприятливого впливу зовнішніх чи внутрішніх чинників. Ризик-менеджмент – це система управління ризиками, яка включає в себе стратегію та тактику управління, направлені на досягнення основних бізнес-цілей банку. Банківський ризик - це ймовірність виникнення у майбутньому подій, які можуть негативно вплинути на досягнення фінансово-кредитною установою своєї основної мети - одержання прибутків та підтримання достатнього рівня ліквідності.
Проблема пошуку оптимального визначення банківських ризиків безпосередньо пов’язана з питаннями їхньої класифікації.
Управління ризиком – систематичний процес, завдяки якому банк виявляє (ідентифікує) власні ризики, оцінює їх величину, здійснює їх моніторинг, контролює свої ризикові позиції та бере до уваги відносини між різними категоріями ризику. Мета управління ризиками полягає в оптимізації співвідношення між рівнем ризику та очікуваною економічною вигодою, яка є компенсацією за прийнятий банком ризик. Читайте також:
|
||||||||
|