Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Банківські ризики та їх характеристика

План лекції

Лекція 3. Банківські ризики. Кредитний ризик як складова частина банківських ризиків

Практичні завдання

Контрольні запитання

1.3 якою метою проводиться комплексна оцінка стану здоров'я дітей?

Які існують критерії оцінки стану здоров'я дітей і як вони визначаються?

Як враховуються групи здоров'я при організації навчально- виховного процесу в дошкільних закладах?

Як позначається адаптація дітей до дошкільного закладу на їх функціональному стані і здоров'ї?

Які особливості протікання адаптації дітей до дошкільного закладу?

Що розуміють під шкільною зрілістю і як вона визначається?

Як оцінюється функціональна готовність дитини до школи?

1. В дошкільному закладі (в прикріпленій групі) - за медичними картами виявити і проаналізувати групи здоров'я дітей. З'ясувати, які комплекси оздоровчих і лікувальних заходів проводяться з дітьми другої-третьої груп здоров'я, при відсутності — розробити їх.

2. Простежити в групі, як проходить адаптація дітей, які вступили до дошкільного закладу.

3. Визначити функціональну готовність шестирічних дітей до навчання в школі.

 

1. Банківські ризики та їх характеристика.

2. Кредитний ризик у банківській діяльності та його зв'язок з дохідністю.

3. Менеджмент кредитного ризику на рівні кредитної операції.

4. Менеджмент кредитного ризику на рівні кредитного портфеля.

5. Методи НБУ щодо мінімізації кредитних ризиків.

 

Основні терміни та поняття:

 

Слово"ризик"дослівно означає прийняття рішення, результат якого конкретно невідомий.

Ризик – це ймовірність того, що очікувана подія не відбудеться або відбудеться з певними відхиленнями, що, зрештою, призведе до небажаних наслідків.

Ризик – це ймовірність, потенціал того, що певні події очікувані чи неочікувані можуть спричинити негативний вплив на рівень капіталу або прибутків банку.

З позиції НБУ ризик – це ймовірність того, що події, очікувані або неочікувані, матимуть негативний вплив на капітал та/ або надходження банку.

З позиції банку ризик – це ймовірність недоотримання доходів або зменшення ринкової вартості капіталу банку внаслідок несприятливого впливу зовнішніх чи внутрішніх чинників.

Ризик-менеджмент – це система управління ризиками, яка включає в себе стратегію та тактику управління, направлені на досягнення основних бізнес-цілей банку.

Банківський ризик - це ймовірність виникнення у майбутньому подій, які можуть негативно вплинути на досягнення фінансово-кредитною установою своєї основної мети - одержання прибутків та підтримання достатнього рівня ліквідності.

 

Проблема пошуку оптимального визначення банківських ризиків безпосередньо пов’язана з питаннями їхньої класифікації.

 

Управління ризиком – систематичний процес, завдяки якому банк виявляє (ідентифікує) власні ризики, оцінює їх величину, здійснює їх моніторинг, контролює свої ризикові позиції та бере до уваги відносини між різними категоріями ризику.

Мета управління ризиками полягає в оптимізації співвідношення між рівнем ризику та очікуваною економічною вигодою, яка є компенсацією за прийнятий банком ризик.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  5. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  6. Автокореляційна характеристика системи
  7. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  8. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  9. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
  10. Аудиторські ризики
  11. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  12. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика




Переглядів: 1274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗДОРОВ'Я ТА ФУНКЦІОНАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ (ШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ) ШЕСТИРІЧНИХ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ | Кредитний ризик у банківській діяльності та його зв'язок з дохідністю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.