Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стрибки з парашутом із літака Ан-72

126. У вантажній кабіні літака Ан-72 для парашутистів встановлені чотири ряди сидінь. Парашутисти розміщуються на бокових та центральних сидіннях, які розташовані таким чином, щоб при здійсненні стрибків з парашутом парашутисти розподілялися на два потоки. Над кожним рядом закріплено по одному тросу примусового розкриття парашуту. В кінці вантажної кабіни літака встановлено розподільник потоків з двома створами, над ним кріпиться продовжувач для зачеплення карабіна камери стабілізуючого парашута випускаючого. Десантування парашутистів здійснюється через вантажний люк (рампу) спочатку лівого борту літака, а потім – правого. В кінці вантажної кабіни біля вантажного люку (рампи) літака встановлено переривники потоків.

Для подачі сигналів у вантажній кабіні літака встановлені електричні плафони та звукова сигналізація: жовтого кольору (короткий гудок сирени) – сигнал “Приготуватися”, зеленого кольору (безперервний гудок сирени впродовж всієї серії десантування) – сигнал “Пішов” і червоного кольору (гудок сирени не подається) – сигнал “Відставити”. Світлові та звукові сигнали можуть дублюватися жестами члену екіпажу літака: “Приготуватися” – показом білого прапорця (вночі ліхтарем зі склом білого кольору), “Пішов” – показом білого та червоного прапорця одночасно (вночі ліхтарем зі склом зеленого кольору), “Відставити” – показом червоного прапорця (вночі ліхтарем зі склом червоного кольору).

127. Для підготовки до стрибка з парашутом і випуску парашутистів призначається випускаючий і помічник випускаючого. Посадка парашутистів у літак проводиться в два потоки одночасно. Випускаючий керує розміщенням парашутистів, знаходячись біля вантажного люка (рампи) літака, а його помічник – біля кабіни екіпажу літака.

128. Зачеплення карабінів за троси примусового розкриття парашуту здійснюється після посадки парашутистів у літак до його зльоту. Випускаючий і його помічник зачіпляють карабіни камер стабілізуючих систем кожного парашутиста за троси примусового розкриття парашута так, щоб защіпки карабінів були направлені до осі літака. Після цього випускаючий і його помічник старанно перевіряють правильність зачеплення карабінів, заправляють слабину перів стабілізатора системи стабілізуючої під клапани ранців парашутів і займають свої місця: випускаючий – на першому сидінні лівого центрального ряду, а його помічник – на першому сидінні у правому борту літака.

Випускаючий зачіпляє свій карабін парашута за спеціальний продовжувач над розподільником потоків, а його помічник – за трос примусового розкриття парашутів. Випускаючий і його помічник зобов’язані особисто перевірити один у одного надійність зачеплення своїх карабінів парашутів.

129. За сигналом “Приготуватися” (подається за 3 хвилини до початку десантування) випускаючий голосом і жестом подає команду “Приготуватися”. По його команді парашутисти встають з бортових і центральних сидінь, складають їх в похідне положення і розвертаються обличчям до вантажного люку (рампи) літака, при цьому парашутисти двох центральних рядів не виходять у проходи між бортовими та центральними сидіннями, заправляють слабину пір’я стабілізатора системи стабілізуючої під клапани ранців парашутів, опускають сидіння і готуються до здійснення стрибка з парашутом. При цьому слідкують, щоб пера стабілізатора не зачепилися за тулуб або спорядження.

За сигналом “Пішов” випускаючий повністю відкриває лівий переривник потоку і голосом подає команду на випуск парашутистів. Першими покидають літак парашутисти лівого борту з інтервалом відділення 0,6 – 0,8 сек, потім парашутисти лівого центрального ряду, які попередньо змістились в прохід між сидіннями які розміщуються по борту та центру літака. Після цього випускаючий відчиняє правий переривник потоку парашутистів. Першим з правого борту за командою випускаючого покидає літак помічник випускаючого, за ним парашутисти правого борту з інтервалом відділення 0,6 – 0,8 с., потім парашутисти правого центрального ряду, які попередньо змістились в прохід між сидіннями, які розміщуються по борту та центру літака. Випускаючий покидає літак останнім.

Стрибки з парашутом в два потоки здійснюються тільки з дозволу командувача Сухопутних військ Збройних Сил України, а також в аварійній ситуації, коли виникла загроза життю парашутистів.

130. Під час виникнення будь-яких несправностей в парашуті діяти відповідно до пункту 119 цієї Настанови.


Читайте також:

  1. ДО ЗДІЙСНЕННЯ СТРИБКІВ З ПАРАШУТОМ
  2. Загальний вигляд парашутиста під час зниження з парашутом з
  3. Здійснення стрибків з парашутом вночі
  4. Здійснення стрибків з парашутом зі зброєю та спорядженням
  5. Здійснення стрибків з парашутом на воду парашутистами (парашутистами-водолазами)
  6. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4.2.1.3. (ТЕМА 3). ВИЗНАЧЕННЯ КУРСУ ЛІТАКА
  7. Кількісного, якісного обліку стрибків з парашутом особового складу 8 пдр 3 пдб військової частини А1111
  8. Класифікація стрибків з парашутом
  9. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із вертольота типу Мі-8 – 16 чол. у рампу (спортивні стрибки з парашутом у двері – до 20 чол.)
  10. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із літака Ан-2 - 10 чол. у двері
  11. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із літака типу Ан-26 (Ан-32) – 30 чол. у рампу.
  12. НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ СТРИБКІВ З ПАРАШУТОМ




Переглядів: 532

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Стрибки з парашутом із літака Iл-76МД

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.