МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стрибки з парашутом із літака Ан-72126. У вантажній кабіні літака Ан-72 для парашутистів встановлені чотири ряди сидінь. Парашутисти розміщуються на бокових та центральних сидіннях, які розташовані таким чином, щоб при здійсненні стрибків з парашутом парашутисти розподілялися на два потоки. Над кожним рядом закріплено по одному тросу примусового розкриття парашуту. В кінці вантажної кабіни літака встановлено розподільник потоків з двома створами, над ним кріпиться продовжувач для зачеплення карабіна камери стабілізуючого парашута випускаючого. Десантування парашутистів здійснюється через вантажний люк (рампу) спочатку лівого борту літака, а потім – правого. В кінці вантажної кабіни біля вантажного люку (рампи) літака встановлено переривники потоків. Для подачі сигналів у вантажній кабіні літака встановлені електричні плафони та звукова сигналізація: жовтого кольору (короткий гудок сирени) – сигнал “Приготуватися”, зеленого кольору (безперервний гудок сирени впродовж всієї серії десантування) – сигнал “Пішов” і червоного кольору (гудок сирени не подається) – сигнал “Відставити”. Світлові та звукові сигнали можуть дублюватися жестами члену екіпажу літака: “Приготуватися” – показом білого прапорця (вночі ліхтарем зі склом білого кольору), “Пішов” – показом білого та червоного прапорця одночасно (вночі ліхтарем зі склом зеленого кольору), “Відставити” – показом червоного прапорця (вночі ліхтарем зі склом червоного кольору). 127. Для підготовки до стрибка з парашутом і випуску парашутистів призначається випускаючий і помічник випускаючого. Посадка парашутистів у літак проводиться в два потоки одночасно. Випускаючий керує розміщенням парашутистів, знаходячись біля вантажного люка (рампи) літака, а його помічник – біля кабіни екіпажу літака. 128. Зачеплення карабінів за троси примусового розкриття парашуту здійснюється після посадки парашутистів у літак до його зльоту. Випускаючий і його помічник зачіпляють карабіни камер стабілізуючих систем кожного парашутиста за троси примусового розкриття парашута так, щоб защіпки карабінів були направлені до осі літака. Після цього випускаючий і його помічник старанно перевіряють правильність зачеплення карабінів, заправляють слабину перів стабілізатора системи стабілізуючої під клапани ранців парашутів і займають свої місця: випускаючий – на першому сидінні лівого центрального ряду, а його помічник – на першому сидінні у правому борту літака. Випускаючий зачіпляє свій карабін парашута за спеціальний продовжувач над розподільником потоків, а його помічник – за трос примусового розкриття парашутів. Випускаючий і його помічник зобов’язані особисто перевірити один у одного надійність зачеплення своїх карабінів парашутів. 129. За сигналом “Приготуватися” (подається за 3 хвилини до початку десантування) випускаючий голосом і жестом подає команду “Приготуватися”. По його команді парашутисти встають з бортових і центральних сидінь, складають їх в похідне положення і розвертаються обличчям до вантажного люку (рампи) літака, при цьому парашутисти двох центральних рядів не виходять у проходи між бортовими та центральними сидіннями, заправляють слабину пір’я стабілізатора системи стабілізуючої під клапани ранців парашутів, опускають сидіння і готуються до здійснення стрибка з парашутом. При цьому слідкують, щоб пера стабілізатора не зачепилися за тулуб або спорядження. За сигналом “Пішов” випускаючий повністю відкриває лівий переривник потоку і голосом подає команду на випуск парашутистів. Першими покидають літак парашутисти лівого борту з інтервалом відділення 0,6 – 0,8 сек, потім парашутисти лівого центрального ряду, які попередньо змістились в прохід між сидіннями які розміщуються по борту та центру літака. Після цього випускаючий відчиняє правий переривник потоку парашутистів. Першим з правого борту за командою випускаючого покидає літак помічник випускаючого, за ним парашутисти правого борту з інтервалом відділення 0,6 – 0,8 с., потім парашутисти правого центрального ряду, які попередньо змістились в прохід між сидіннями, які розміщуються по борту та центру літака. Випускаючий покидає літак останнім. Стрибки з парашутом в два потоки здійснюються тільки з дозволу командувача Сухопутних військ Збройних Сил України, а також в аварійній ситуації, коли виникла загроза життю парашутистів. 130. Під час виникнення будь-яких несправностей в парашуті діяти відповідно до пункту 119 цієї Настанови. Читайте також:
|
||||||||
|