Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До додатка 1 п. 44 Настанови

Відомість

якісного стану виконання програми стрибків з парашутом підрозділами військової частини А1111

станом на 23.12.2006 року

  План на 2006 н.р. Виконано Не виконано 18.12.2006 22.12.2006 23.12.2006                              
За військову частину                              
упр. бригади                              
1 пдб                              
упр. батальйону                              
1 пдр                              
2 пдр                              
3 пдр                              
сабатр                              
зрв                              
рв                              
вз                              
вдз                              
вмз                              
бмп                              
2 пдб                              
упр. батальйону                              
4 пдр                              
5 пдр                              
6 пдр                              

 

Заступник командира – начальник повітрянодесантної служби

військової частини А1111

підполковник М.І.ПЕТРОШУК

 


Варіант

до додатка 1 п.45 Настанови

 

ПОЯСНЕННЯ ДО ЗАПОВНЕННЯ ТА ВЕДЕННЯ ФОРМУЛЯРА

ПОВІТРЯНОДЕСАНТНОГО КОМПЛЕКСУ

 

1. Формуляр призначений для ведення обліку споруджень та обладнання окремо на кожен навчальний об’єкт з’єднання, військової частини, ВВНЗ, навчального центру.

Обліку підлягають всі спорудження, навчальне обладнання, табельне майно та прилади навчального об’єкта Витратні матеріали (цемент, ліс, цегла, фарба, цвяхи та інше) до формуляру не заносяться.

2. Формуляр ведеться в одному примірнику начальником навчального об’єкта або особою, у веденні якого знаходиться навчальний об’єкт та підлягає реєстрації в штабі з’єднання, військової частини, ВНЗ, навчального центру.

3. Першочергове заповнення формуляра проводиться на підставі акту про готовність навчального об’єкта та введення його в експлуатацію або акту інвентаризаційної комісії, в подальшому всі зміни заносяться особою, відповідальною за об’єкт, на підставі відповідних документів.

4. Після заповнення всіх аркушів формуляра останні дані переносяться до нового формуляра, старий формуляр здається в штаб, де зберігається протягом 3-х років.

5. Всі розділи формуляра заповнюються своєчасно, точно, охайно і тільки чорнилами. Виправлення не допускаються. Підписи посадових осіб повинні бути розбірливі.

6. В першому розділі вказується короткий опис навчального об’єкта, його схема та схема закладки кабеля.

7. Другий розділ заповнюється на підставі наказів командира військової частини. При кожному новому призначенні або звільнені посадових осіб навчального об’єкта в графах “Посада”, “Звання, прізвище та ініціали”, “№ і дата наказу” робляться відповідні відмітки. Прийом навчального об’єкта та його обладнання здійснюються на підставі акта.

8. Третій розділ відображає облік споруджень та обладнання. В підрозділі а) “Спорудження” графи 2-3 заповнюються згідно з найменуваннями та номерами шифрів споруджень, типових проектів.

В графі 4 проставляється номер групи кожного спорудження.

ІІІ група – з кам’яними стінами з штучних каменів або великоблочні; колони та стовпи – залізобетонні або цеглові, перекриття – залізобетонні або кам’яні своди по металевих балках;

ІV група – зі стінами полегшеної кам’яної кладки; колони і стовпи залізобетонні або цегляні, перекриття – дерев’яні.

V група – зі стінами полегшеної кладки; колони і стовпи – цеглові або дерев’яні, перекриття – дерев’яні;

VІ група – дерев’яні з брусованими або брусчатими рубленими стінами;

VІІ група – дерев’яні каркасні, щитові.

В графі 6 вказується кількість споруд кожного найменування і рік будівництва, наприклад:“1 - 1995 р.”

В розділі “б” записується все навчальне обладнання, яке є на навчальному об’єкті.

В графі 5 проставляється кількість кожного найменування при заповненні формуляра, а в графах 6-14 - зміни за станом на 1 січня кожного року.

9. Четвертий розділ – заповнюється старшими начальниками та перевіряючими особами при періодичних перевірках наявності і стану споруд, навчального обладнання, табельного майна і приладів.

Про усунення відзначених недоліків в графі 4 робиться відповідна відмітка, яка скріплюється підписом старшого начальника.

10. В п’ятому розділі робляться наступні відмітки:

про підготовку навчального об’єкта, його обладнання до чергового періоду навчання;

про переведення обладнання на режим літньої (зимової) експлуатації;

про проведенні роботи з переобладнання навчального об’єкта та ремонту споруд.


Варіант


Читайте також:

  1. База даних інтернет-додатка
  2. Використання SQL для роботи з додатками Microsoft Access
  3. Використання додатка WordArt
  4. Від завдання до додатка
  5. До додатка 1 п. 13 Настанови
  6. До додатка 1 п. 24 Настанови
  7. До додатка 1 п. 24.2 Настанови
  8. До додатка 1 п. 25 Настанови
  9. До додатка 1 п. 46 Настанови
  10. До додатка 1 п. 53 Настанови
  11. До п. 18 Настанови




Переглядів: 677

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПИСОК - ВІДОМІСТЬ | До додатка 1 п. 46 Настанови

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.