робіт та обслуговування тренажерів (снарядів) повітрянодесантного комплексу,
виготовлених у військовій частині
Вид виконаних робіт
Періодичність проведення
Об`єм виконаних робіт
Порядок проведення випробування, прим. матеріали
Документація, яка підтверджує
роботу
1. Контрольний огляд (далі - КО)
Перед кожним тренуванням
Механічна частина
Перевірити:
- кріплення шляхопроводів (рельсового шляху) та інших несучих елементів, вантажопідйомних механізмів та лебідок;
- відсутність сторонніх предметів на шляхопроводах та на містах приземлення;
- наявність та налагодження запобіжних секцій;
- огляд кареток, роликів, легкість їх обертання, справність карабінів;
- наявність та налагодження страхуючих елементів.
Електротехнічна частина
- Налагодження пульта управління, світлової, звукової сигналізації
Зовнішнім оглядом
Практичним включенням
Журнал обліку документації
2. Технічне обслугову-вання № 1 (далі – ТО-1)
1 раз у місяць
Виконувати роботи в об`ємі КО та додатково.
Механічна частина:
- оглянути деталі які труться та змастити їх;
- перевірити натяжку провідних стрічок та тросів, їх справність;
Електротехнічна частина
- перевірити справність запобіжників та їх склад. номіналам;
- відрегулювати та налагодити пультову апаратуру, електроприводи, очистити їх від пилу, бруду, змастити поверхні, які труться;
- промити та зачистити при необхідності контакти магнітних пускачів, рубильників, реле, тощо;
- проконтролювати стан кабельних заділок, надійність кріплення жил, кабелів, приводів та елементів, справність пристроїв заземлення
Виконувати роботи в об`ємі ТО-1 та додатково:
Механічна частина:
- оглянути всі вузли кріплення та стиків;
- перевірити наявність мастила в редукторах, змастити підшипники, механізми;
- перевірити троси вантажопідйомних та вантажонесучих механізмів;
- перевести очищення та пофарбувати обладнання;
- провести випробування усіх кареток.
Електротехнічна частина.
- перевірити стан контактних груп, щіток електродвигунів;
- перевірити наявність захисних засобів, схеми з`єднання;
- випробувати роботу схем апаратури, випробування під вантажем
Технічне обслуговування № 1 проводиться начальником повітрянодесантного комплексу, електриком та спеціально виділеним особовим складом один раз у тиждень.
Технічне обслуговування № 2 проводиться протягом 10-15 днів за планом, складеним за два тижні до початку проведення робіт.
Технологічна карта
робіт та обслуговування парашутної вежі військової частини А1111
Вид
проведених робіт
Періодичність проведення
Об’єм робіт, які виконуються
Порядок проведення випробувань, прим. матеріали
Документація, яка підтверджує
роботу
Контрольний огляд (далі - КО)
Перед кожним використанням для тренувань, не менше
1 разу у місяць
Перевірити:
- стан парашутів вишкових, рухомих систем, страхуючих поясів;
- наявність і справність мерил і огороджень, стан полу на площадці, деталей кріплення стріл;
- цілість тросів, справність фіксаторів контрвантажів, стан блоків;
- кріплення контрвантажів і карабінів до тросів;
- відсутність снігу, льоду у зимову пору року
Зовнішнім оглядом
Практичним включенням
Журнал обліку документації
Технічне обслугову-вання № 1 (далі-ТО-1)
2 рази на рік.
У разі інтенсивної експлуатації через кожні
10 днів
Виконувати роботи в об’ємі контрольного огляду, крім того перевірити:
- відсутність в залізоконструкціях тріщин та інших пошкоджень;
- змастити троси, направляючих контрвантажів, фіксаторів;
- відповідність ваги контрвантажів баласту вагам, вказаним у документації;
- статичне навантаження троса;
- конструкцію методом скидання вантажу;
- запобіжні пояса.
Змазка ЧС Для ВП-40. Статичне використання - 240 кг на 10 хв. з прикріпленим парашутом скинути вантаж 90 кг., 120 кг.
Кожен трос використ. під навантаженням 350 кг на протязі 5 хв. Вантаж 120 кг скидається з вишки
1. Запис у журналі.
2. Складання акта проведення ТО.
Технічне обслугову-вання № 2 (далі-ТО-2)
1 раз у рік
Виконати в об’ємі ТО-1 и додатково:
- очищення від старої фарби та фарбування новою
Олійні фарби для зовнішніх робіт
1. Запис у журнал.
2. Складання акта прове-дення ТО.
Засоби безпеки
1. При проведенні ТО в обов’язковому порядку використовувати запобіжні пояси.
2. Забороняється проводити роботи під час грози, в диму, тумані і при сильному вітрі.
Технологічна карта
робіт і обслуговування стапелів підвісної системи
Вид виконаних робіт
Періодичність проведення
Об’єм виконаних робіт
Порядок проведення випробування, прим. матеріали.
Документація, підтверджуюча роботи
1. Контрольний огляд
Перед кожним тренуванням
Перевірити:
- кріплення зонтів;
- надійність кріплення опорних стояків до фундаменту;
- стан тросів, кріплення замикачів, запобіжників
Зовнішнім оглядом за допомогою пересувного трапа.
Зовнішнім оглядом.
Зовнішнім оглядом
Журнал обліку занять
2. Технічне обслуговування № 1 (далі – ТО-1)
1 раз в місяць
Виконання робіт в об’ємі КО і додатково перевірить:
- наявність і справність захисних накладок на підшипниках зонтів;
- наявність мастила в підшипниках зонтів.
Зовнішнім оглядом.
Мастило ЦИАТИМ-203.
1. Формуляр тренажера
3. Технічне обслуговування № 2 (далі – ТО-2)
2 рази у рік
(перед початком кожного періоду навчання)
Виконати роботи в об’ємі ТО-1 і додатково:
- провести випробування кожного зонта з підвісної системи;
- перевірити кожну лавочку стапелів статичних вантажів;
- провести фарбування залізних і дерев’яних частин тренажера;
- перевірити справність тросів і засобів для розкриття запасного парашута.
Конструкцію зонта випробувати у зборі підвішеному разом із 4-м карабіном (вантаж масою 120 кг на Н=100 мм в строк 10 хв). Потім зонт розвернути на 1800 у дві сторони по 10 разів, тросами управління. З допомогою натяжки тросів підвіски провести перекатання.
- Вантаж 200 кг. Під дією навантаження лавки не повинні перевертатися.
Покриття: грунт ФА-ОЗК у 2 шари, емаль нітрогліфталева НЦ-273 срібного кольору в 2 шари. Покриття лавок, емаль ЛФ-115 в 2 шари.
- Шляхом однократного опускання, попередньо підв’язавши стропу до карабіна