МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Навчальний посібник
Комп'ютерний набір i верстка Глуха I.M. Дизайн обкладинки Єсипко Є.В.
Підписано до друку __________2012 р. Формат 60x84 . Папір друкарський № 1. Гарнітура Times. Друк трафаретний. Ум.-друк. арк. _____
Тираж _100_ прим. Редакційно-видавничий центр Національного університету водного господарства та природокористування 33000, Рівне, вул. Соборна, 11. [1] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 17-27. [2] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 28-35. [3] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 4-10. [4] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 18-20. [5] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 30-31. [6] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 26-29. [7] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів II-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІV). Рівне: РДТУ, 1999. – c. 5-18. [8] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів II-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІV). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 35-45. [9] “Складний додаток” з Participle дуже близький за значенням до “Складного додатка” з Infinitive (після дієслів, що означають сприйняття за допомогою органів чуттів). У першому випадку дія виражається як процес, а в другому – констатується факт. [10] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів II-х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІV). Рівне: РДТУ, 1999. – с. 24-27. [11] Перехідні дієслова мають прямий додаток (to write a letter), а неперехідні не мають (to go). [12] Recall that by the natural numbers we mean 0,1, 2, 3,4, 5, 6,. . . The reason for the ‘’ and ‘’, etc., rather than the more familiar form (; x, y, z > 0, w > 2) of the Fermat assertion, is that we are allowing all natural numbers for , , etc., starting with zero. [13] Recall that the prime numbers 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, . . are those natural numbers divisible, separately, only by themselves and by unity. Neither 0 nor 1 is considered to be a prime. [14] This is the familiar – and powerful – mathematical procedure known as reductio ad absurdum, whereby one first assumes that what one is trying to prove is false; and from that one derives a contradiction, thus establishing that the required result is actually true. [15] At the present time there is a dispute still raging as to the value of this figure, which ranges between about and years. These figures are considerably larger than the figure of years that originally seemed appropriate after Edwin Hubble's initial observations in around 1930 showed that the universe is expanding. [16] Einstein introduced the cosmological constant in 1917, but had retracted it again by 1931, referring to its earlier introduction as his ‘greatest mistake’. 1 In fact, in its final stages, the dwarf will glow dimly as a red star – but what is referred to as a 'red dwarf is a star of quite a different character! [17] This is a sample specification for one type of presentation. Other types, e.g. product presentation, marketing presentation, etc., would need a different specification. Читайте також:
|
||||||||
|